Onko lopettanut toimintansa?
Ravintola Talli, Nastola
10
3431
Vastaukset
- Etuvedoton
Ei tietoa, koska muutin Lahteen. Tee samoin ja ryyppää kotona tai kavareittesi kanssa.
- On se
Siellähän se on vielä vanhalla paikallaan :)
- janoinen kulkija
Onkos ovi auki ja?
- Se toinen
Minäkin sinun akkaa!
- tillintallinn....
Viläkö sinne otetaan bändejä esiintymään?
- MusiikinYstävä
Ai niitä helvetin rämpyttäjiä, paikalliset flopit joiden olisi pitänyt lopettaa musisointi yläasteen jälkeen. Niitä on joka baarissa liikaakin. Niitä ei pitäs päästää ulos treenikämpistään ikinä.
- 6666666666
No mielipiteet on kuin perseenreikiä, jokaisella on omansa. Taitaa olla nastolan asennetta kaikkea vierasta kohtaan kun bändit pitää haukkua flopeiksi.
Mielummin kuuntelen bändiä kuin jotain junttikaraokea. - futuredigger
parahin 666666666, ei todellakaan ole nastolan asenne tuollainen, haluamme todellaki vierailevia bändejä tänne, jotta saisimme kerranki nauttia musiikista.
Talliin tosin jos buukkaa, niin kannattaa ottaa hengityssuojat mukaan, ettei paikan homeet pääse keuhkoihin. - Ex-asiakas
Ihme on ettei ole loppunut....paikan pitäjä huutaa asiakkaille myy erittäin päihtyneille vaikka nuokkuvat pöydissä ei soita poliisia paikalle vaikka porukka tappelee siellä....nastolan paskin paikka!!!!
- Idänpelätyin
On se kyllä kowa paikka. Huhupuhheet on totta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1059483
- 494641
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021976Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html421921- 241630
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131391Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,381307Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54927Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v30903Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31902