Ford Fiesta 1,6 120 hv Titanium S

Ford-bilisti

Onkos jollakin jo kokemusta tästä mallista ?
Onko tuo kone ihan uusi vai vanhasta fiksattu ja parannettu versio ?

Käyttökokemuksista olisi kiva lukea mielipiteitä.

3

738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoileva nainen

      Huhtikuussa 2012 ostin ja olen ollut todella tyytyväinen. Ulkonäkö on sporttinen, eikä ole tehoissa ja ajettavuudessa moitteen sijaa. Pikkuauto, joka hakkaa maantie ajettavuudellaan monta isoa "laatu"autoa. Silti äärettömän ketterä kaupungissa.
      Tietenkin Titanium s varustelu myös huippuluokkaa, jos tykkää pikku ylellisyyksistä. Esim. stereot bluetooth järjestelmällä mainio, yhtään levyä ei autossani enää pyöri kolisemassa. Puhelin toimii musiikki kirjastona ja puhelut kaiuttimista :D Automaattipyyhkijät,ilmastointi,vakionopeudensäädin, lämmitettävä tuulilasi yms.ovat varsin mukavia.
      Tavaratila on varsin pieni, mutta kyllä sinne kaikki tarpeellinen on mahtunut.
      Suosittelen lämpimästi :)

    • Fiestaman

      Olen autoilevan naisen kanssa täysin samaa mieltä, upea auto.
      Helmikuussa 2012 ostettu, vuosi käytössä ilman mitään vikoja ja nyt 20 000 km vuosihuolto takana - ei mitään toimenpiteitä huollossa.
      Lisäksi haluan sanoa, että auto on todellisessa kulutuksessa varsin pensapihi, 5.7 l / 100 km. Tämä lukema ajotietokoneen mukaan, ei kuitenkaan todellisesta kulutuksesta juuri eroa.
      Voin lämpimästi suositella minäkin :)

    • Uuh..Somelainen muija ja Fiesta..NAM

      No joo asiaan,olin huollattamassa meidän murheenkryyniä(Fiesta 2010 Titanium 1,25)ja näin ton Sport Silverin nököttämässä siellä Ford-liikkeessä.Autoa hakiessa otin avokkaan mukaan ja muina miehinä tokaisin että ompa menevän näköinen Fifi..Nahkafetissi avokkaani kiersi auton ja istui mustalle nahalle ja tokaisi että tää on meidän...hitto että teitä naisia on helppo ohjailla,sain mitä halusin.Tosin avokas vie auton vähän väliä ja ajeluttaa toisia nahkafetissejä...

      Eli mitä jäi vetävälle käteen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6510
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2624
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2200
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1876
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1661
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1447
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe