Ford Fiesta 1,6 120 hv Titanium S

Ford-bilisti

Onkos jollakin jo kokemusta tästä mallista ?
Onko tuo kone ihan uusi vai vanhasta fiksattu ja parannettu versio ?

Käyttökokemuksista olisi kiva lukea mielipiteitä.

3

955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoileva nainen

Huhtikuussa 2012 ostin ja olen ollut todella tyytyväinen. Ulkonäkö on sporttinen, eikä ole tehoissa ja ajettavuudessa moitteen sijaa. Pikkuauto, joka hakkaa maantie ajettavuudellaan monta isoa "laatu"autoa. Silti äärettömän ketterä kaupungissa.
      Tietenkin Titanium s varustelu myös huippuluokkaa, jos tykkää pikku ylellisyyksistä. Esim. stereot bluetooth järjestelmällä mainio, yhtään levyä ei autossani enää pyöri kolisemassa. Puhelin toimii musiikki kirjastona ja puhelut kaiuttimista :D Automaattipyyhkijät,ilmastointi,vakionopeudensäädin, lämmitettävä tuulilasi yms.ovat varsin mukavia.
      Tavaratila on varsin pieni, mutta kyllä sinne kaikki tarpeellinen on mahtunut.
      Suosittelen lämpimästi :)

• Fiestaman

Olen autoilevan naisen kanssa täysin samaa mieltä, upea auto.
      Helmikuussa 2012 ostettu, vuosi käytössä ilman mitään vikoja ja nyt 20 000 km vuosihuolto takana - ei mitään toimenpiteitä huollossa.
      Lisäksi haluan sanoa, että auto on todellisessa kulutuksessa varsin pensapihi, 5.7 l / 100 km. Tämä lukema ajotietokoneen mukaan, ei kuitenkaan todellisesta kulutuksesta juuri eroa.
      Voin lämpimästi suositella minäkin :)

• Uuh..Somelainen muija ja Fiesta..NAM

No joo asiaan,olin huollattamassa meidän murheenkryyniä(Fiesta 2010 Titanium 1,25)ja näin ton Sport Silverin nököttämässä siellä Ford-liikkeessä.Autoa hakiessa otin avokkaan mukaan ja muina miehinä tokaisin että ompa menevän näköinen Fifi..Nahkafetissi avokkaani kiersi auton ja istui mustalle nahalle ja tokaisi että tää on meidän...hitto että teitä naisia on helppo ohjailla,sain mitä halusin.Tosin avokas vie auton vähän väliä ja ajeluttaa toisia nahkafetissejä...

Eli mitä jäi vetävälle käteen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      186
      8543
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4648
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4178
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3722
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2950
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2656
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2451
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2143
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe