B.Borg ei tiedä tuulen käyttäytymisestä

Mikkolainen EVP-MJ

Onko niin, että ns "ufotutkija" Boprg luulee olevansa maailmannapa ja on täten kateellinen niille, jotka ovat jotain outoa taivaalla nähneet.

Esimerkiksi Lappeenrannan viimeaikaiset valoilmiöt hän leimaa surutta ns lentäviksi lyhdyiksi, jotka lentävät tuulen suuntaan ja tuulen mukanakynttiläliekin voimalla, kuten pienoiskuumailmapallot.

Lisäksi hän mainitsee että tuuli voi eri korkeuksissa vaihtaa suuntaa.

MIKSI BORG SITTEN ITSE MAAILMANNAVAN TAVOIN IHMETTELEE ITSE NÄKEMÄÄNSÄ JUTTUA SEURAAVASTI (pohjoiskarjalalehti):
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ufotutkijallakin on omia kokemuksia

Suomen Ufotukijoiden tutkimuspäällikkö Björn Borg kertoo itse nähneensä ainakin yhden ilmiön, jolle ei ole löytynyt selitystä.

- Pari vuotta sitten istuin Helsingin Hakaniemessä odottamassa vesibussia. Silloin kovassa pohjoistuulessa sivutuuleen tuli musta pallo, joka kovasta tuulesta huolimatta eteni tasaista vauhtia.

- Kohdallani pallo kääntyi 90 astetta ja lensi suoraan vastatuuleen ylitseni. Siinä ei ollut siipiä tai roottoreita.

- En tiedä, mikä se oli, muistelee Borg.

Mahdollisia ufohavaintoja voi ilmoittaa Suomen Ufotutkijoiden nettisivuilla. Havaintoja kerrotaan myös eri viranomaisille ja lentoliikenteestä vastaaville. Myös tiedotusvälineet on yksi keino välittää havaintojaan.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kyllä sitä B.Borg nyt on niin sitä mieltä että PALLO lensi jopa VASTATUULEEN!!!

Kas kun ei mieleesi tullut se, että tuuli liikkuu eri mkorkeuksilla eri suuntiin ja eri nopeudella.

Jos joku muu olisi nähnyt kuvatun ilmiön, olisi BORG väittänyt sitä MUSTAKSI JÄTESÄKIKSI JONKA ALLA ON LIEKKI tai lentäväksi lyhdyksi.

Kyllä Borg vielä jauhot suuhunsa saa.

5

78

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tein huomion.

Jotenkin tuli tuota lukiessani mieleen eräs Kukkonen Nokialta. :D
      Ei sillä etteikö tuossa asiaakin olisi ollut.

• Beat it!

Mikä, mikä teilausmeininki täällä taas on meneillään? Asialla lienee sama, joka näitä juttuja on aikaisemminkin tänne huudellut. Ihminen on erehtyväinen. Joten annetaan erehdyksen mahdollisuus myös Borgille. Vai, kuulutko luonnostasi näihin kiusaajiin ja toisten teilaajiin?

• 5+20

Aloittajan viesti pitäisi ylläpidon poistaa koska sen sisältö täyttää herjauksen (joka on rikos) tuntomerkit. Henkilökohtaiselle edellä mainitulle tasolle menevät kirjoittelut ovat kiellettyjä S24:n säännöissä.

Ylläpito herätys!

• Kikkiläinen VTF

juu, vähän niin kuin näin

vapaa suomennos nimimerkistä Mikkolainen EVP-MJ

Mikkolainen Ei Voi Parantua -Mielisairaudestaan Jurrissakaan

• uytuyt65y64654654656

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      832
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      361
      810
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      615
    5. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      595
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      566
    8. En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä

Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.
      Ikävä
      25
      540
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      537
    10. Jos se onkin niin

Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se
      Ikävä
      27
      532
    Aihe