Lykkää tänne ku ei löydä ampumahiihto-osioo jos sellasta ees on. Aivan mahtavaa kattella tuota mäkärän mestaruutta. Mistä se pirulainen saa ton saman ammunta-vireen? Nopeeta ja tarkkaa. Tippuu voittoja useita ku saa kohillee.Toki Laukkanen myös, positiivinen nuori urheilija. Ammunta on kohillaa ny mutta nopeus ei. Se on perseestä hävitä yks rinki pelkässä ampumisessa. Miehistä ei sano muuta ku et tulkaa vittuu sieltä pilaamasta mainetta.
Ampumahiihto
12
171
Vastaukset
- BadTaste
Luulis et äijiä hävettää perseillä noin ku naikkonen on maailmankärkee. Niillä ei vaan oo motivaatioo, kuhan pyörii mukana. Vittu hurri potkii perseelle niitä. Ne on nii kunnianhimosia. Meillekin osa siitä. Huoh
- BadTaste
Pyh miks hurri blokataa? Siis ruotsalainen, johan se kiekos järjesti kullan.
- BadTaste
BadTaste kirjoitti:
Pyh miks hurri blokataa? Siis ruotsalainen, johan se kiekos järjesti kullan.
Jääpallossa viimesin näyttö, 2 kertaa kahen maalin takaa voittoon. Ne ei luovuta ikinä. Täytyy arvostaa ku meillä luuseri-meininki päällä.
- BadTaste
BadTaste kirjoitti:
Jääpallossa viimesin näyttö, 2 kertaa kahen maalin takaa voittoon. Ne ei luovuta ikinä. Täytyy arvostaa ku meillä luuseri-meininki päällä.
On muuten aivan varma et ne äijät tekee kauden parhaan täs sekaviestis. Eli 5 tiimiä jää taakse. Sit jatkuu sama perseily.
- BadTaste
BadTaste kirjoitti:
On muuten aivan varma et ne äijät tekee kauden parhaan täs sekaviestis. Eli 5 tiimiä jää taakse. Sit jatkuu sama perseily.
Ammu puhtaasti kaisuli.
- BadTaste
BadTaste kirjoitti:
Ammu puhtaasti kaisuli.
Hönöläinen tajuaa selvästi et 2 pummia veti ni nää miettii oliko se yks vai 2. No ammuntaharjotus naikkosille.
- BadTaste
BadTaste kirjoitti:
Hönöläinen tajuaa selvästi et 2 pummia veti ni nää miettii oliko se yks vai 2. No ammuntaharjotus naikkosille.
Saatanan Mäkärä laitat sen makuun kuntoon. Ainoo mitä pitäs tehdä.. Karmee ero makuulla ja pystyllä. Jos ammuttas pelkkää pystyä ni mäkärä voittas jatkuvasti kisoja.
- BadTaste
BadTaste kirjoitti:
Saatanan Mäkärä laitat sen makuun kuntoon. Ainoo mitä pitäs tehdä.. Karmee ero makuulla ja pystyllä. Jos ammuttas pelkkää pystyä ni mäkärä voittas jatkuvasti kisoja.
Vitun hauska tää sekaviesti ku kärjen mukana mennää naisissa ja äijät kusee aina. Äijien pummit tänään 6-7 ja 1-2 sakkorinkiä silti ku ei saa osuttua siihen tauluun. Kummelihuumoria.
- BadTaste
BadTaste kirjoitti:
Vitun hauska tää sekaviesti ku kärjen mukana mennää naisissa ja äijät kusee aina. Äijien pummit tänään 6-7 ja 1-2 sakkorinkiä silti ku ei saa osuttua siihen tauluun. Kummelihuumoria.
Heh, eipä saa Laukkanen vetää kärjessä muuten. Helvetin hyvää kokemusta.
- TasteBad
BadTaste, pidä toi, sää olet taiteilija !
- AshBaist
jeps ja jätä aamulääkkeet edelleen ottamatta....(tiedoksi että kyllä ne äijätkin tosissaan yrittää mutta ei vaan ole vielä värkeissä varaa - laji on kova ja in future kyllä miehetkin vielä varmasti petraa)
- 0-ammuntaan pyritään
Ampumaäijät olivat MC-kisassa Kontiolahdella selvästi paremmilla tuloksilla, mitä sileen ukot omis kisoissaan. Sitä paitsi,sijoitus 30-60 sakkiin ei todellakaan ole huono,ah-kisass vaan sattuu olee jopa 40 ukkoo 2 min sisällä,jote pyri ite siihen,jos mainees pilaantuu!
Kauppinen on useas kisa ollu nopein ampuja, ja kun fortuna on puolellaan ,tulos on kuten takaa-ajo osoitti,eli nousi huimasti! Onnittelut!
Jatkuva kettuilu ei tuota kenellekään mielihyvää, paitsi vahingoniloiselle tietysti! Laukkanen on hyvä tyyppi,kun ammunta vakiintuu.Ahti Toivanen hiihtää hyvin, ammunta epävarmaa, siskonsa päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483