Ampumahiihto

BadTaste

Lykkää tänne ku ei löydä ampumahiihto-osioo jos sellasta ees on. Aivan mahtavaa kattella tuota mäkärän mestaruutta. Mistä se pirulainen saa ton saman ammunta-vireen? Nopeeta ja tarkkaa. Tippuu voittoja useita ku saa kohillee.Toki Laukkanen myös, positiivinen nuori urheilija. Ammunta on kohillaa ny mutta nopeus ei. Se on perseestä hävitä yks rinki pelkässä ampumisessa. Miehistä ei sano muuta ku et tulkaa vittuu sieltä pilaamasta mainetta.

12

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BadTaste

      Luulis et äijiä hävettää perseillä noin ku naikkonen on maailmankärkee. Niillä ei vaan oo motivaatioo, kuhan pyörii mukana. Vittu hurri potkii perseelle niitä. Ne on nii kunnianhimosia. Meillekin osa siitä. Huoh

      • BadTaste

        Pyh miks hurri blokataa? Siis ruotsalainen, johan se kiekos järjesti kullan.


      • BadTaste
        BadTaste kirjoitti:

        Pyh miks hurri blokataa? Siis ruotsalainen, johan se kiekos järjesti kullan.

        Jääpallossa viimesin näyttö, 2 kertaa kahen maalin takaa voittoon. Ne ei luovuta ikinä. Täytyy arvostaa ku meillä luuseri-meininki päällä.


      • BadTaste
        BadTaste kirjoitti:

        Jääpallossa viimesin näyttö, 2 kertaa kahen maalin takaa voittoon. Ne ei luovuta ikinä. Täytyy arvostaa ku meillä luuseri-meininki päällä.

        On muuten aivan varma et ne äijät tekee kauden parhaan täs sekaviestis. Eli 5 tiimiä jää taakse. Sit jatkuu sama perseily.


      • BadTaste
        BadTaste kirjoitti:

        On muuten aivan varma et ne äijät tekee kauden parhaan täs sekaviestis. Eli 5 tiimiä jää taakse. Sit jatkuu sama perseily.

        Ammu puhtaasti kaisuli.


      • BadTaste
        BadTaste kirjoitti:

        Ammu puhtaasti kaisuli.

        Hönöläinen tajuaa selvästi et 2 pummia veti ni nää miettii oliko se yks vai 2. No ammuntaharjotus naikkosille.


      • BadTaste
        BadTaste kirjoitti:

        Hönöläinen tajuaa selvästi et 2 pummia veti ni nää miettii oliko se yks vai 2. No ammuntaharjotus naikkosille.

        Saatanan Mäkärä laitat sen makuun kuntoon. Ainoo mitä pitäs tehdä.. Karmee ero makuulla ja pystyllä. Jos ammuttas pelkkää pystyä ni mäkärä voittas jatkuvasti kisoja.


      • BadTaste
        BadTaste kirjoitti:

        Saatanan Mäkärä laitat sen makuun kuntoon. Ainoo mitä pitäs tehdä.. Karmee ero makuulla ja pystyllä. Jos ammuttas pelkkää pystyä ni mäkärä voittas jatkuvasti kisoja.

        Vitun hauska tää sekaviesti ku kärjen mukana mennää naisissa ja äijät kusee aina. Äijien pummit tänään 6-7 ja 1-2 sakkorinkiä silti ku ei saa osuttua siihen tauluun. Kummelihuumoria.


      • BadTaste
        BadTaste kirjoitti:

        Vitun hauska tää sekaviesti ku kärjen mukana mennää naisissa ja äijät kusee aina. Äijien pummit tänään 6-7 ja 1-2 sakkorinkiä silti ku ei saa osuttua siihen tauluun. Kummelihuumoria.

        Heh, eipä saa Laukkanen vetää kärjessä muuten. Helvetin hyvää kokemusta.


    • TasteBad

      BadTaste, pidä toi, sää olet taiteilija !

      • AshBaist

        jeps ja jätä aamulääkkeet edelleen ottamatta....(tiedoksi että kyllä ne äijätkin tosissaan yrittää mutta ei vaan ole vielä värkeissä varaa - laji on kova ja in future kyllä miehetkin vielä varmasti petraa)


    • 0-ammuntaan pyritään

      Ampumaäijät olivat MC-kisassa Kontiolahdella selvästi paremmilla tuloksilla, mitä sileen ukot omis kisoissaan. Sitä paitsi,sijoitus 30-60 sakkiin ei todellakaan ole huono,ah-kisass vaan sattuu olee jopa 40 ukkoo 2 min sisällä,jote pyri ite siihen,jos mainees pilaantuu!
      Kauppinen on useas kisa ollu nopein ampuja, ja kun fortuna on puolellaan ,tulos on kuten takaa-ajo osoitti,eli nousi huimasti! Onnittelut!
      Jatkuva kettuilu ei tuota kenellekään mielihyvää, paitsi vahingoniloiselle tietysti! Laukkanen on hyvä tyyppi,kun ammunta vakiintuu.Ahti Toivanen hiihtää hyvin, ammunta epävarmaa, siskonsa päinvastoin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      80
      679
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe