Varkauden Seppälä

Estefan2

Onko se nyt totta että Seppäläkin siirtyy entisen Euromarketin tiloihin H&M ja KappAhlin kaveriksi? Kovasti H&M-kaverit Varkauden rekrymessuilla kertoivat siitä.

14

961

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • GloriaE

      Näinhän sen pitäisi ollakin, kuten isommissa kaupungeissa. Toivottavasti varkautelaiset veronmaksajat ostavat myös vaatteensa näistä uusista vaateliikkeistä mitä entisen Euromarketin tiloihin tulee. Veroeurojen ei tarvitsisi juosta naapurikaupunkeihin, muutenkin Varkauden taloudellinen tilanne alkaa olla aika kehno...

    • osta paikallista

      Mikä vanhoista Varkautelaisista vaatetusliikkeistä putoaa ensimmäisenä pelistä!
      Silloin veroeurot juoksevat isojen ketjujen kassaan ja se kassa on kaukana!

      • bnösyu

        toivotaan että ei ainakaan JIL&JILL...hyvä liike


      • osta paikallista
        bnösyu kirjoitti:

        toivotaan että ei ainakaan JIL&JILL...hyvä liike

        eikä "Ojanen", joka alkaa olla jo klassikko;)-


    • karkki

      Kukas muuten on se mies seppälässä? Aika namu... ;)

      • toppiz

        Jaa-a.. pitääpä kaivaa turkoosit toppahousut taas kaapista ja käydä kurkkimassa. Miten olis maanantai-iltapäivä?
        Turkoosi-toppisten kokoontumisajot Seppälässä?

        ***
        Mutta asiaan.. Pahoin pelkään ettei shoppailuliikenne Kuopion suuntaan tule paljoa vähenemään. Erikoisliikkeet ja Ikean avautuminen ei helpota Varkauden tilannetta yhtään. Parasta toivon ja peukkuja pidän..


    • Onko Varkaudessa turkoosit toppikset joku "salamerkki" ?!?!:D:D

      • toppisonpoppis

        On, on! Turkoosit toppikset jalkaan niin flaksi käy turuilla ja toreilla! Etenkin ekotoreilla... Alahan kaivaa kaapista omasi, jos kaipaat seuraa.


      • mbnbjh
        toppisonpoppis kirjoitti:

        On, on! Turkoosit toppikset jalkaan niin flaksi käy turuilla ja toreilla! Etenkin ekotoreilla... Alahan kaivaa kaapista omasi, jos kaipaat seuraa.

        ei ojanen loput siellä on tosi hyviä tuotteita ja kestäviä..perus classikoita sopii suomalaisille


      • EnJääKaipaamaan
        mbnbjh kirjoitti:

        ei ojanen loput siellä on tosi hyviä tuotteita ja kestäviä..perus classikoita sopii suomalaisille

        Ojanen nyt saakin vaikka loppua. Miten jossain voikin vielä olla niin vanhanaikaisia vaatteita myynnissä. Osa on kyllä varmaan jostain 80-luvulta :)


    • ruokaa(kaljaa)RUOKAA

      Tulisipa siihen ruokakauppa, vaikka ihan pieni! R-kioskin hinnat on korkeita ja Kauppakadulla asuu myös eläkeläisiä jotka ennenkin kävivät tutussa Euromarketissa. Ja sitten nämä vähäosaiset saisivat kaljatkin halvemmalla!

      • Sergei_stefano

        Onhan siinä vieressä tämä c-marketti, eikä kyllä toi euromarkettikaan ollut halpa...


    • Saiskos Ojaselta turkoosit toppikset, ku en nyt satu omistamaan sellaisia...?

    • Anonyymi

      ööööööööö

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe