Miten autojunan lastaus oikein tapahtuu, pitääkö auto itse ajaa johonkin ahtaaseen koloon? Tarkoitan VR autokuljetusta Lappiin. Kertokaa kokemuksia!
Autojunaan ajaminen
3
3063
Vastaukset
- JH
Jokainen ajaa oman autonsa ramppia pitkin vaunuun joko alas sisälle tai ylös katolle. Kyllä sinne tavallinen henkilöauto mahtuu ihan hyvin (auton maksimileveys 2,20 m).
- Holli
Kiitos JH. Löysin jonkin videopätkänkin VR sivuilta, jossa ajamista vilautettiin. Pyrin pysäköimään aina väljästi, joten pelkään seinien kaatuvan päälle, mutta kyllä saan varmasti pienehkön autoni sinne soviteltua :).
- Holli
Tein autojunareissuni ja kokemukset oli hyvät. Pääsin oikeastaan suoraan lastauspaikalle tullessani ajamaan auton henkilökunnan perässä kuljetusvaunuun, ja tilaa tosiaan oli riittävästi epävarmemmallekin kuskille. Aika pitkältä tuntui matka vaunun etuosaan ja kävellen takaisin, mutta perillä pääsin sitten toisena ajamaan ulos. Voin tämän kokemuksen perusteella suositella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429