Mahtaako kukaan olla löytänyt toimivaa ja ilmaista askelmittaria Symbian Belle:en?
Nokia Storessa ei sellaista tunnun olevan.
Googlaamalla "Pipacs Steps V0.01(1)" löytyy jonkinlainen mutta onko muita?
Tuo edellä mainittu tuntuu toimivan kohtuullisesti mutta herkkyyttä on vähän hankalaa virittää oikeaksi niin että se laskee askeleet oikein.
Askelmittari Belleen?
7
192
Vastaukset
- Nokia beta labs
Oletko kokeillut wellness diaryä? Mittaa askeleet ainakin ulkona ja siihen voi lisätä liikunta suorituksia. Sovellus löytyy nokia beta labsistä.
- Jepulis...
Olen käyttänyt wellnessia joulusta asti, ihan pätevän oloinen ohjelma. Pikkasen eroaa askelmäärä sport trackerin ilmoittamsta mutta ei noilla paljoa eroa ole. Keskiarvo päivää kohti mulla on rapiat 12000 askelta.. kevättä kohti tavoite lähemmäs 20000 askelta , vaatii jo jokusen kilsan. Sport trackeriin olen syyskuun lopusta alkaen kerännyt 1446 kilsaa.
- New701User
Jepulis... kirjoitti:
Olen käyttänyt wellnessia joulusta asti, ihan pätevän oloinen ohjelma. Pikkasen eroaa askelmäärä sport trackerin ilmoittamsta mutta ei noilla paljoa eroa ole. Keskiarvo päivää kohti mulla on rapiat 12000 askelta.. kevättä kohti tavoite lähemmäs 20000 askelta , vaatii jo jokusen kilsan. Sport trackeriin olen syyskuun lopusta alkaen kerännyt 1446 kilsaa.
Ahaa, wellness diaryn saa beta labsista. Olen kuullut siitä mutta en löytynyt nokia storesta. Pitääpä kokeilla. Kiitos vinkistä!
- 19
Jepulis... kirjoitti:
Olen käyttänyt wellnessia joulusta asti, ihan pätevän oloinen ohjelma. Pikkasen eroaa askelmäärä sport trackerin ilmoittamsta mutta ei noilla paljoa eroa ole. Keskiarvo päivää kohti mulla on rapiat 12000 askelta.. kevättä kohti tavoite lähemmäs 20000 askelta , vaatii jo jokusen kilsan. Sport trackeriin olen syyskuun lopusta alkaen kerännyt 1446 kilsaa.
> Sport trackeriin olen syyskuun lopusta alkaen kerännyt 1446 kilsaa.
Hmm...tuohan voisi olla pieni positiivinen porkkana liikunnan lisäämiseen joka on kaikin puolin hyväksi terveydelle.
Saako noilla ohjelmilla tilastoitua viikkoja ja kuukausia vaikkapaselkeään palkkinäkymään tai muuhun grafiikkaan ja voiko tilastoja tallentaa vaikkap PC:lle pidempiaikaiseen seurantaan vuosienkin tasolla? - 19
19 kirjoitti:
> Sport trackeriin olen syyskuun lopusta alkaen kerännyt 1446 kilsaa.
Hmm...tuohan voisi olla pieni positiivinen porkkana liikunnan lisäämiseen joka on kaikin puolin hyväksi terveydelle.
Saako noilla ohjelmilla tilastoitua viikkoja ja kuukausia vaikkapaselkeään palkkinäkymään tai muuhun grafiikkaan ja voiko tilastoja tallentaa vaikkap PC:lle pidempiaikaiseen seurantaan vuosienkin tasolla?Pieni lisäys. Jos saisi pyöräilykilometrit samaan kuvaan / taulukkoon rinnalle niin se olisi aikas mukava lisä yleiseen seurantaan.
- kuntoihme :)
19 kirjoitti:
> Sport trackeriin olen syyskuun lopusta alkaen kerännyt 1446 kilsaa.
Hmm...tuohan voisi olla pieni positiivinen porkkana liikunnan lisäämiseen joka on kaikin puolin hyväksi terveydelle.
Saako noilla ohjelmilla tilastoitua viikkoja ja kuukausia vaikkapaselkeään palkkinäkymään tai muuhun grafiikkaan ja voiko tilastoja tallentaa vaikkap PC:lle pidempiaikaiseen seurantaan vuosienkin tasolla?sports trackerilla on netti sivut johon kun tekee tunnukset niin suorituksen jälkeen jos lähettää laitteella tietot sinne niin google mapsista näkee missä sitä on tullut pöyrittyä, aika paljon riippuen laitteesta näkee muutenkin tietoa. http://www.sports-tracker.com/
- 19
kuntoihme :) kirjoitti:
sports trackerilla on netti sivut johon kun tekee tunnukset niin suorituksen jälkeen jos lähettää laitteella tietot sinne niin google mapsista näkee missä sitä on tullut pöyrittyä, aika paljon riippuen laitteesta näkee muutenkin tietoa. http://www.sports-tracker.com/
Tuo ulkopuoliselle taholle tietojensa ja liikkumisiensa kirjaaminen menee yli oman suvaitsevaisuuteni yksityisyydensuojaa ajatellen, systeemi joka vaikuttaa olevan lisääntymässä ja yleistymässä kaiken aikaa.
Nykyisin alkaa olla yhä vaikeampi tietää mitä tieetoa, missä ja miten riteytettynä, rekisteröitynä jakoottuna itsestä liikkuu. Alkaa Orwel maailma 1984 olla jo todellisuutta merkittävältä osin.
Valitettavasti en tähän hätään löytänyt erästä hyvin tehtyä ja laajaa artikkelia mm. Googlen valtavasta tiedonkeryystä, rekisteröinnistä ja niden risteyksestä. Puhumatakaan se ettei käyttäjällä ole mitään hallintaa niiden luovuttamisen ja jälleenmyynnin suhteen. Ohessa vain jotakin:
- http://www.taloussanomat.fi/ratkaisut/2008/09/04/nain-estat-googlen-selainta-keraamasta-tietojasi/200823044/133
- http://www.taz.de/!81248/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191170
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 77697
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 88653
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet107477