Hei nyt tartten apua ja pikaisesti,
Oon taas vaan ahminu ja oksentanu, eikä oksennus enää meinaa tulla (ei oo tullu kunnolla enää pitkilleen). Oon lihonu tässä tämän kaiken paskan takia, ahmintaa tullu usein. Mun on pakko lopettaa tää, tapan itteni vielä tän takia..
NYT kertokaa mulle kaikki bulimian haitat, että lopetan tämän paskan ja heti. Kertokaa miten se vaikuttaa fyysiseen kuntoon, sydämeen ja sykkeeseen, nestetasapainoon ja urheilu suorituskykyyn ja kaikkeen mahdolliseen.. Sanokaa mulle, että se on vaarallista ja nyt perkele lopeta toi!!!! Ja kaipaisin vinkkejä ja niksejä, miten saisin ahminnat poistettua elämästäni ja jopa vaikka siinä sivussa laihtuisin muutamat lihotut kilot pois.
Kiitos jo vastauksista!!! HELP ME, PLEASE!!! En tiedä mitä teen ja miks teen tätä.. Mut auttakaa muaaaaa... :(
VITUN BULIMIA!
Epätoivoinen
0
157
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322953- 61341
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201296Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701171- 441129
- 371001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38991Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133947- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36867