Onko Karhunpesässä mitään uutta?

Kyllitäti56

Pitkään aikaan ei ole tullut poikettua. Mahtaako edes kannattaa mennä?? Vieläkö siellä sama vanha meininki??

15

1016

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "yökerhossa"

      alkaa arki paljastumaan kun pitää alottaa herjauskampanja toisia paikkoja kohtaan

    • Kyllitäti57

      Mahtaako olla porttikielto??

    • ulvilan iso-k*llitus
    • ikääkin jo

      Eikös tuo Karhunpesä ole myyty? Tai ainakin myynnissä?

    • Kp:n asiakas

      Vissiin tykkäät kake1 kuvaamastasi menosta? Missä kohtaa pitäs fakta erottaa fiktiosta?

      • kake 1

        Minulla ei ole porttikieltoa. Käyn usein karhunpesässä .


    • naapurintyttö

      Ulvilalainen kirjoittaa ihan asiaa. Olisi sen O pitänyt todella kiinni tuonlaisesta saaliista. Todella fiksu nainen ja tyylikäs. Hän on tosissaan seurustelun kanssa ja on vain yhden miehen nainen. Tunteilla leikkimisestä hän ei tykkää. O menetti paljon kun tuon naisen menetti. Nainen olisi todella ollut edustava O:e. No O tietää kyllä mitä menetti leikkimisellä ja toivottavasti saa nyt vastinetta siitä millä leikki. Ei todellakaan se on vain tabletti.

      • Upea aikuinen

        nainen isolla kirjaimella


    • Päivänvalo

      Nättinokkasta touhua kun puolet viesteistä poistettu. Totuuksia puhuttu koko palsta mitalta ennen ja nyt.

    • Huvittavaa

      Kerrankin oli mielenkiintoista luettavaa, ja -kuten Päivänvalo kirjoitti- puolet viesteistä poistettu, mutta toisaalta taas, onkohan kirjoittaja itse poistanut oman viestinsä, vai ylläpito. Mistä näistä tietää? Ja yllättävää, kuinka paljon ihmisiä kiinnostaa, kenen ja millaisen naisen kanssa yksi pikkukuppilan omistaja aikaansa viettää. Mutta, mehän asumme Ulvilassa, se selittänee kaiken.

    • karhunkaataja

      Jaa Karhunpesässä?

      Siell on karhu kontillaan ja ampua se antaa

    • *****tähden pubi ;D

      Olen käynyt paikassa 2 kertaa, ensimmäisen ja viimeisen.
      Liekö syynä juurikin ilmeisesti omistajan käytös ja nuhruiset puitteet, vessassa haisi ulosteen ja homeen sekoitus.

    • Palvelupelaa

      Nähtävästi kun näitä juttuja lukee, niin kaikilla muilla palvelualoilla kunnioitetaan asiakasta, paitsi jos olet pubin pitäjä.
      Huomaa hyvin, että lähes kaikki kuppiloita yksityisesti pitävät ovat kouluttamattomia juntteja ja saaneet yrittäjyytensä ansiosta liian suuren vallan, jota eivät pysty hallitsemaan. Tämä pätee kaikkiin tapaamiini juottolanpitäjiin.

      • Harhainen kuvitelma

        Älä ole niiiiiiiiiiiin katkera vaan mene hieman itseesi ja mieti miten käyttäydyit kun viimeksi ei ovet enää auenneet sulle.


    • oiutygvc

      No ei ole ihme,että haisee vessassa (ja ulkonakin ) kusi ,paska ja home. Rakennus taitaa olla yli 40-vuotta vanha ja mitenkähän on mahdettu remppailla...

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8650
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2342
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1213
    Aihe