Uutta kanavointirintamalta:

Lars L. Levitadius

Sain vahvistuksen kanavointia koskeviin tutkimuksiini.
Olen jo pitkään ollut vakuuttunut siitä, että kanavoinnin tajunnanvirta yltää pisimmälle, kun se on pakattu akaashakentän formaattiin X24.
Tänään sain näin lähetetyn signaalin niin voimakkaana, että lensin persuksilleni lattialle ja menetin tajuntani 32 sekunniksi.
Jälkikäteen pystyin jäljittämään signaalin Plejadien kaakkoishaaran
reptiliaanien lähettämäksi. Koskaan aiemmin en ole näin kaukaista signaalia edes heikommallakaan volyymilla vastaanottanut !

9

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uytr767r65r5r65e6546

Kanavassa ui myös Islannin järvihirviö!

• Ootinsirhi.

Hieno homma että informoit asiasta arvoisa aatetoveri Lars L.Levitadius!Tällaista olen tosin itsekin pähkäillyt ja nyt asia on siis täysin varma.

Nyt kun itse kohta puoliin tulen saamaan akashakentän formaattiin X24 pakatun tajunnanvirran signaalin niin osaan varautua siihen oikealla folio-sekä muulla suojauksella.

Ja aivan kohta,eli parin aioonin päästä,tulen saamaan akashakentän X24 formaattiin pakatun tajunnanvirran signaalin itseltään avaruusamiraali K.Umaralta.

Tämä avaruusamiraali K.Umara johtaa sitä Athabantialaisten tähtialusten laivastoa,joka on tulossa pelastamaan meitä NWO:n katalien ilkitöiden kurjuudesta.

Tämä minulle kohta tuleva,akashakentän X24 formaattiin pakattu signaali,sisältää joko aktivointi tai peruutuskoodin.

Aktivointikoodi tarkoittaa sitä,että sillä koodilla aktivoin maan alla luolissa olevat valotyötekijät aktiiviseen toimintaan,ja he tulevat esille maanalaista piilostaan.

Peruutuskoodi tarkoittaa taasen sitä,että homma on toistaiseksi peruutettu.

Viime aikoina eri puolilla maapalloa kuuluneet oudot äänet ovat vain maan alla olevien valotyöntekijöiden urputusta.

He kun alkavat olemaan turhautuneita pitkästä odottelusta ja siitä,etteivät ole päässeet tositoimiin.

• Lannan levittäjät

Eikö teillä skeporaukoilla ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella tuollaista jonninjoutavaa paskoo. Köyhää on totisesti teidän henkinen ja fyysinen elämänne!
        Hankkikaa se oma elämänne muualta.

• Kanavoi-leipä.
        Lannan levittäjät kirjoitti:

Eikö teillä skeporaukoilla ole parempaa tekemistä kuin kirjoitella tuollaista jonninjoutavaa paskoo. Köyhää on totisesti teidän henkinen ja fyysinen elämänne!

Sopiihan tuollainenkin varsin mainiosti sen tuuban joukkoon,mitä ne todelliset "ufologit" levittävät.Eikä niillä siis näin ollen ole juuri lainkaan eroja.

Mahdolliset erot ovat vain puhdas tulkintakysymys.

Näin minulle on kanavoitu.

• Lars L. Levitadius
        Lannan levittäjät kirjoitti:

Itse saasteen levittäjä olet!
        Kirjoituksesi osoittaa, ettei sinulla ole alkeellisintakaan tietoa
        akaashakenttien rakenteesta ja niihin sitoutuneesta ajatusenergian suunnattomasta potentiaalista neljännessä ulottuvuudessa. Häivy palstalta helvetin kuuseen ja ole kirottu !

• juudas iskariot
        Lars L. Levitadius kirjoitti:

Itse saasteen levittäjä olet!
        Kirjoituksesi osoittaa, ettei sinulla ole alkeellisintakaan tietoa
        akaashakenttien rakenteesta ja niihin sitoutuneesta ajatusenergian suunnattomasta potentiaalista neljännessä ulottuvuudessa. Häivy palstalta helvetin kuuseen ja ole kirottu !

Kanavointisi on suorastaan taidetta. Älä vaan lopeta, täällä on paljon opetuslapsiasi jotka kaipaavat hengen ravintoa kanavointien muodossa.

• Boooom!!!!!!!!!!!!!!
        juudas iskariot kirjoitti:

Kanavointisi on suorastaan taidetta. Älä vaan lopeta, täällä on paljon opetuslapsiasi jotka kaipaavat hengen ravintoa kanavointien muodossa.

Näin on että Lars L.Levitadiuksen kanavoinnit ovat suorastaan jopa galaktista taidetta.
        Juuri tällaista hengenravintoa me opetuslapset kaipaamme kanavointien muodossa.
        Ja kaikki muut ovat saasteen levittäjiä ja akashakenttien rakenteesta sekä niihin sitoutuneesta ajatusenergiasta ja suunnattomasta potentiaalista neljännessä ulottuvuudessa tietämättömiä.Sellaiset pitäisi todellakin häivyttää kaikkien aikojen suurimmalla,galaktisella akashapommilla.Tällaisesta kaikkien aikojen suurimmasta galaktisesta akashapommista on eräs Andromedan galaksilla sijaitseva galaktinen pommitehdas jo saanut pikatilauksen galaktiselta kanavointikongressilta.Näin kertoo galaktinen media.

• Kyrsä A.Nus

Taidat olla itse sellainen ulostaja, joka ei paljon katso mitä ulos suoltaa.
      Älykkyytesi taitaa olla melkoisen alhainen, peräti olematon.

• kanavointii

11101111111010011001!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe