Miten voi tehdä animen ?

WeedGinFani

Hei! Elikkä tahtoisin tietää miten voin tehdä oman animen. Olin laittanut googleen ''Miten tehdään anime?'' ei löytynyt mitään muutakuin jotakin ihmeellisiä sivuja mutta mite ??? Auttakaa pliiiiiiiiiiiiiis ! Pitääkö se tehdä paintilla jokainen kuva ?? -.-'' Olen todella kiitollisia niille jotka osaavat minua auttaa. KIITOS VASTAAAJILLE!!

9

1238

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jou jou

tree steps how to make anime

1.Tunge kaukosäädin perseesi poikittain

2.Piirrä mitä ajattelet

3. HANKI ELÄMÄ

• Pirreä huvitaa sun jutut

Sun animes on Jou Jou varmaan aika mielenkiintosii kun tuolla taktiikalla teet! :D Minkäs kokoista kaukosäädintä käytät?? ^^ Ja jokos olet hankkinut sen elämän. =''D

• gwaheh4h4he45j5

Paras ohje ikinä.

• white_dex

tässä olis pari animaatio ohjelmaa. (googlaa)

Adobe Flash CS

Anime Studio

Itse en tiedä onko animea varten tehty ohjelmaa, mut näist ohjelmist olis paras aloittaa animen tekoa.

-White Dex

• unohtuiko

Anime on nimenomaan Japanilaista animaatiota. Näin ollen se mitä teet on animaatiota, muttei animea.

• Hullu olet jos edes yrität.
      Animen tekeminen on kaikkea muuta kuin nopeaa ja helppoa.
      Hyvä laatuisessa animaatiossa on kuvia n. 25 kuvaa sekunnissa. mutta noin 12 kuvalla pärjää myös. [Huom jokainen kuva PITÄÄ piirtää erikseen]

Ilmeisesti oot semmonen pikkunen vie, ettet ymmärrä työn tuskaa. Yksinkertaisen animaation esim Fukkiretan http://www.youtube.com/watch?v=RwDrP_851BM tekeminenkin on jo pelkästään helvettiä. Olen itse tehnyt omaa versiotani myös, meni 10 erillaista kuvaa, ja kun lasketaan kaikki kuvat erilaisilla suilla että saadaan huulisynkkaus kohdilleen tuli yhteensä 70 kuvaa. Pelkkä kuvien laittaminen kohdilleen on vienyt minulta jo USEAMPIA tunteja elämästäni. Animaatiota tein tossa viimevuoden puolella, mutta sekin on jäänyt kesken. 24 sekunttia vielä animoimatta niin olisi valmis youtube levitystä varten.

Eli aloittelijana suosittelen että piirrät jokaisen kuvan animaatioon ja sitten moviemakerilla vaan kasaat sen yhteen. Onnistuu meinaan semmosellakin jos osaa. Itse laiskana mursuna käytin vaan photaria ja Premiereä koska en jaksanut ladata ohjelmia koneelle.

• I<3anime

mä oon myös kiinnostunu mut oon alotellu vast ni piirrän täl hetkel animeij ystävän innoittamana :D

• Anonyymi

Haluan olla anime

• Anonyymi

Miten oon ymmärtänyt kannattaa tehä mangaa ja ostaa joku animoija tiimi esim ufo table koska itse animointi on haastavaa pitkäkestoista ja mangan teko on alussa helpompaa niin ei tarvitse hullusti yksin piirtää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      315
      2888
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1283
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70