Koettelemukset alkavat

Tilja K

Käsittääkseni nuori pääministerimme haluaa ilmoittaa mitä on lupa odottaa jatkossa. Ettei sitten tartte tulla valittamaan veronkorotuksia y.m.

Ihmettelempä mitä kaikkea nuorilta ministereiltämme on lupa odottaa? Kurjuutta, kommunismin leviämistä, rikollisuutta j.n.e.

17

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Tilja K"

      Suomen Eduskunnan kokoonpano on äänestyksen tulos, ja senmukainen on Hallituskin.
      Tosin nyt vähän hätätilajuttu, uhkana oli liikasuomalainen puolue.
      Piti tehdä epädemokratiaa.
      Seuraa nyt tilannetta rauhallisesti, seuraat mitä Suomenkansa saa nyt aikaiseksi.
      H.

      • Tuomas P

        Nyt maksamme Kreikan velkoja. sis so.


      • asiasta toiseen
        Tuomas P kirjoitti:

        Nyt maksamme Kreikan velkoja. sis so.

        Joko eduskunta on päättänyt Shengen-sopimuksesta
        ja mikä oli päätös?


      • Tilja K

        Vielä tulee aika, jolloin veri punnitaan. Suolet irti kiskotaan ja perrrse tervataan!


    • Hyvä kun kerroit kataisen katalat aikeet ,pitääpä äänestää vasemistoa niin saaraan vastavoimia kommunismille.

      • witsi.Jani-Pettegri

        Jeps, minäkin äänestän vasemmistoa, niin kommunistit saavat pitkän nokan. :))


    • meeriamanda

      Tuohan on totta. Nuoriso ottaa jollei kotoa ole varaa.. se tietää paljon kuluja kun tutkitaan ja hutkitaan. Ihan lapsellista kätäiseltä olettaa et ihmiset nielee kaiken , ehei nuoret ei siihen sopeudu... kuin varis... kún pyrstä tarttuu ...ei ole rikaspoika tietoinen ettei enää pelaa tuo köyhien alasajo, saattepa nähdä.

      Raaemmaksi menee vähätuloisten käytös kun supistetaan aina ensin heistä, suosittelen ihan turvallisuussyistä pojua katselemaan missä kulkee yksistään.
      Ja minä en uhkaile, vaan kokemuksesta varoittelen olemaan tarkempi.

      • missä leipä

        Pulla-kansa luulee olevansa jotain erikoista, tulee vielä totuus vastaan.


      • -.
        missä leipä kirjoitti:

        Pulla-kansa luulee olevansa jotain erikoista, tulee vielä totuus vastaan.

        Pullalullaa kantaa kauemmin kuin laitokset.
        Se vähä, jota kotiin annetaan, jos annetaan, on rupisia räkiä laitoshoitoon verraten.


      • näkyy täällä
        -. kirjoitti:

        Pullalullaa kantaa kauemmin kuin laitokset.
        Se vähä, jota kotiin annetaan, jos annetaan, on rupisia räkiä laitoshoitoon verraten.

        Kunnat myyvät itsensä kansainväliselle rahalle ja voitot kulkevat ulos ilman veroja.


      • -
        näkyy täällä kirjoitti:

        Kunnat myyvät itsensä kansainväliselle rahalle ja voitot kulkevat ulos ilman veroja.

        Jeps, kokemusta on. En meinannut hengissä selvitä rahantuoksuisesta laitoksesta, jonne vierikunta maksoin potilaansa.

        Ihanaa oli syödä kuntoutuslaitoksessa päivittäin makaroonia ja makkaraa, ilman vihanneksia.


      • älytkää..
        - kirjoitti:

        Jeps, kokemusta on. En meinannut hengissä selvitä rahantuoksuisesta laitoksesta, jonne vierikunta maksoin potilaansa.

        Ihanaa oli syödä kuntoutuslaitoksessa päivittäin makaroonia ja makkaraa, ilman vihanneksia.

        Ristus, yrittivät pitää minua aina ja ikuisesti.

        Hävetkää, pas*a lääkärikin, joka kettuili, että aikuinen ei kuse monta kertaa yössä.
        Kotiin tultuani, terveyskeskukseen tuomani pissanäyte ilmaisi virtsatietulehduksen.
        Häpeäisi, jos osaisi.


      • pyhässä hengessä
        - kirjoitti:

        Jeps, kokemusta on. En meinannut hengissä selvitä rahantuoksuisesta laitoksesta, jonne vierikunta maksoin potilaansa.

        Ihanaa oli syödä kuntoutuslaitoksessa päivittäin makaroonia ja makkaraa, ilman vihanneksia.

        Tietoinen ihminen, tiedätkö kuka kaiken omistaa, sillä kaikessa on vain yksi takana, kuin Johovan todistajilla.


      • raha--tekee ,,,
        pyhässä hengessä kirjoitti:

        Tietoinen ihminen, tiedätkö kuka kaiken omistaa, sillä kaikessa on vain yksi takana, kuin Johovan todistajilla.

        Pieni osa menee joka maasta suurelle johtajalle, osastot ovat melko itsenäisiä kuiten talous johto on USA:ssa kai neuvot vain kerran, mukana ovat luultavasti hyvin monet maat.

        Miljoonat rullaavat elämähymyilee, ihmiset lopussa kuolevat nälkään, elävät omassa paskassa 2012.


        Kouluja on jouduttu lopettamaan---Ruotsi.


      • hyvää aamua

        Näin,, kuntapoliitikot ovat saaneet rahaa ja myyvät tai lopettavat rahalla on voima--60plus naiset ajattelevat yleensä rahalla, siksi ammatti on hyvin vanha tai sen erinäiset muodot.

        Suomessa--homoilla ei maailma parane eikä sen kaltaisilla.


      • ei mitään väliä kuka
        - kirjoitti:

        Jeps, kokemusta on. En meinannut hengissä selvitä rahantuoksuisesta laitoksesta, jonne vierikunta maksoin potilaansa.

        Ihanaa oli syödä kuntoutuslaitoksessa päivittäin makaroonia ja makkaraa, ilman vihanneksia.

        Mitä ränne kiukkuat, olisin suuttunut paikanpäällä. Ja jopa selvin sanoin et olisin tullut ymmäretyksi.

        Opisto aikaan kävimme jossain vihanne, juurikas tilalla.... kokoajan ootin reilua pihviä lautaselleni, pullikoin jälkikäteen et olisin ottanut ees lihapullia mukaan...syödäkseni sitä moskaa.
        Onnetonta se oli käännytys , mut jotain siitä jäi kun syömme enempi kalaa ja kanaa.
        Yhä vähempi meillä on ns. kasvattilihaa ostoksissamma.


    • Tase pappa

      Tilja - Toivotaan että olisin ennustajana edes hieman väärässä.

      Kataisen on pakko nyt alkaa uhkailemaan kovilla ajoilla.
      Tietää niiden kumminkin tulevan eteen väistämättä.
      Jos pahinta ennustaa, ja hieman vähemmällä pääsee, niin kansa hurraa pelastajalleen.

      Seuraavat Presidentin vaalit ovat jo kuuden vuoden kuluttua.
      Suomessa pääsee presidentiksi vasta kun on uhkaillut suomalaisia verellä, hiellä ja kyynelillä.
      Katainen on aloittanut jo pestin petaamisen.
      Jos homma siirtyy kahdentoista vuoden päähän, niin Kataisella on vielä kosolti aikaa.

      Koivisto teki juuri niin, uhmaten Jumalallista Kekkosta, eikä suostunut eroamaan Pääministerin hommista. Presidentiksi huudettiin.
      Niinistö oli kova poika ennustamaan vaikeita aikoja ja vaatimaan säästöjä niin kansalta kun "säädyiltäkin". Presidentiksi huudettiin.

      Sellaisten miesten taakse, jotka uskaltavat kertoa totuuden, kansalaiset asettuvat vaistomaisesti.
      Vaikeat ajat tulevat kuin Vuoksi ja Luode.
      "Uutta Moosesta" on turvallisen tuntuista seurata.
      Siis- se tiesi - siis äänestetään sitä, tuumii kansalaiset.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1432
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      110
      1193
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1023
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      974
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      823
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe