Pistoolisankari on mahtava, mutta lyriikat herättävät minussa paljon kysymyksiä joita en tiedä. kukamikä phantom ja koiransa devil? ja hero ja devil (ovat siinä vierelläin)? Perjantai pohjaa robinson crusoehen, kertooko tuokin jostain kirjasta?
kiitos vastauksista! :)
toki tähän saavat muutkin heittää ihmetyksiään kappaleista!
kysymyksiä biiseistä..
4
1057
Vastaukset
- itsekin ulalla ollut
Phantom on Mustanaamio, Devil sen susi ja Hero hevonen. Lähde Wikipedia
- Sister68
Dingo -huumaa eläneenä 80-luvulla vieläkin jaksan/tulee mieleen katsoa nostalgisia pätkiä bändin biiseistä. Aivan mieletön bändi! Jostakin syystä olen myös nykyään huomannut, että Pistoolisankari on aivan mahtava biisi, vaikka sitä ei tuolloin Dingon suosion aikoina ihan parhaana pitänytkään. Siinä on jotakin tosi spesiaalia! Kuten koko bändissä!
- !!!
ei se ole Phantom vaan Fantom!!!!
- Nimeni on...
Mä luulin silloin kun eka levy ilmestyi, että Aino-biisissä lauletaan "ainoo, ainoo"... (ainoo=ainoa). Muutenkin ekan levyn joistakin biisinsanoista on vaikea saada selvää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908