Oon 14.v tumma hiuksinen tyttö. Pituudeltani olen 158cm pitkä ja painan 45kg. Meikkiä en käytä paljoa, sillä en pidä liiasta meikki määrästä. Olen aika liikunnallinen ja asun Etelä-Suomessa. Harrastan: tanssimista, ilmaisutaitoa ja käyn laulutunneilla. Tyylini on aika massa, mutta ei liian. Yleensä käytän esim. pillifarkkuja ja jotain hienoa paitaa. Toivottavasti moni vastaa.
Ottaisitko mut? (Pojille)
30
991
Vastaukset
- :)
iha hyvä ei mitää vika kyl kävis :)
- tididdididididiii
aika hyvältä kuulostaa ;)
- www.www.www
Kyllähän kelpais, mutta sinänsä kun ulkonäkö ei kerro persoonasta mitään. Ainakaan minulle... Tärkeintä on se mitä siellä vaatteiden sisällä on :)
Mutta melko laihalta kuulostat, mutta toisaalta oot (vielä) melko lyhyt joten kai se on ok. Mutta ihan hyvät harrastukset sinulla, ja aina vaan parempi jos et liity tupakanpolttajiin ja niihin jotka vetää joka perjantai kännit...- heitit pahan...
Komppaan tätä... unohdit puhua itsestäsi ihmisenä.
Vaikutat kylläkin melko älykkäältä ja mukavalta :)
Myrskyssä kelpaa joka satama.
Ontuvat kuvailut joissa kerroit vain hyviä tai neutraaleja asioita itsestäsi.
Näillä tiedoilla melkeimpä kaikki sanovat 'kyllä'.- paradise
toi ei ole tärkeintä oikeesti, ehkä jollekkulle.
mieti kun näkisit ton ja se olis poika kirjottanut
ihan pinnallista - dwwdddw
Kelpaa!!! mut oot liian nuori hahah))))
- paradise
älä oo töykee kellekkään äläkä esitä oikeesti
oon poika, 15 - :)
iha hyvält kuulostaa
- fabrick
ei kelpais :)
- 00 poika
Kyl mulle kelpais :D
- uu
mun cadillac (vai mikä vitttu patukka se ny on) alkaa pullottaa
- pervo50w
tissit? entä perse?
- pervo50w
pervo50w >> Mitä teet nuortenpalstalla?????????????
- sunopelekdbdk
Yhdyssanat haltuun, niin oot täydellinen!
- jutkuz
mulle vähä turhan nuori mut muuten joo
- Gin
Kävis, paitsi että olet aika lyhyt :P
- tunteet valloillaan
Ottaisin sut villisti.
- avija
joo
- tää on totta:
hyi v*ttu.
- except that...
Ottaisin sut jos en ois ite 25...
- D1CK
=(|)=
- joooooooooooooooooo
Oot vähän nuori mutta muuten kuullostat kivalta :)
- Missä sisältö?
Ulkonäön puolesta kyllä, luonteesta halauaisin saada lisää selville enne ku oystyis sanoo et kelpaisko
- anonyymi t
pedofiilit
- Ongelma_typy
Antakaas yhteystietoja niin saatte..
- Alfakuinvittu
Ei tuollaista epävarmaa ihravuorta kukaan huoli.
- Camera 9
Oisit kyllä aika unelmatyttö mulle! :)) Meinaan, harrastan teatteria ja musiikkia, ja oon 14 v. Harmi vaan, et asun pohjoses :/
- Kale setä luolasta
Juu, setä vois antaa myös karkkia ja konvehteja, sedällä on tämmönen pikku pikkuruinen söpsö mökki täällä metsässä, ja aito hippi-paku. Siellä voitais leikkiä hippaa ja muuta kivaa. T: Kalervo "Kale" Kummola. Sedällä on myös paljon rahaa jos se tekee olosi kuumaksi... =) Toivottavasti vastaat beibi sedälle ja lhdetäänx s1t va1k svengailee tai jorailee, ku sedällä on tämmöstä nykynuoriso-hip-musaa kuin elviksen uusimpia tuotoksia ja peatles tai mikä lienee.
- varattuxd
Sori. muute kyl mut oon varattu :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121199
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171034- 129926
- 95785
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten291734Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504