Ottaisitko mut? (Pojille)

Ongelma_typy

Oon 14.v tumma hiuksinen tyttö. Pituudeltani olen 158cm pitkä ja painan 45kg. Meikkiä en käytä paljoa, sillä en pidä liiasta meikki määrästä. Olen aika liikunnallinen ja asun Etelä-Suomessa. Harrastan: tanssimista, ilmaisutaitoa ja käyn laulutunneilla. Tyylini on aika massa, mutta ei liian. Yleensä käytän esim. pillifarkkuja ja jotain hienoa paitaa. Toivottavasti moni vastaa.

30

991

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :)

      iha hyvä ei mitää vika kyl kävis :)

    • tididdididididiii

      aika hyvältä kuulostaa ;)

    • www.www.www

      Kyllähän kelpais, mutta sinänsä kun ulkonäkö ei kerro persoonasta mitään. Ainakaan minulle... Tärkeintä on se mitä siellä vaatteiden sisällä on :)

      Mutta melko laihalta kuulostat, mutta toisaalta oot (vielä) melko lyhyt joten kai se on ok. Mutta ihan hyvät harrastukset sinulla, ja aina vaan parempi jos et liity tupakanpolttajiin ja niihin jotka vetää joka perjantai kännit...

      • heitit pahan...

        Komppaan tätä... unohdit puhua itsestäsi ihmisenä.

        Vaikutat kylläkin melko älykkäältä ja mukavalta :)


    • Myrskyssä kelpaa joka satama.

      Ontuvat kuvailut joissa kerroit vain hyviä tai neutraaleja asioita itsestäsi.

      Näillä tiedoilla melkeimpä kaikki sanovat 'kyllä'.

    • paradise

      toi ei ole tärkeintä oikeesti, ehkä jollekkulle.
      mieti kun näkisit ton ja se olis poika kirjottanut
      ihan pinnallista

    • dwwdddw

      Kelpaa!!! mut oot liian nuori hahah))))

    • paradise

      älä oo töykee kellekkään äläkä esitä oikeesti
      oon poika, 15

    • :)

      iha hyvält kuulostaa

    • fabrick

      ei kelpais :)

    • 00 poika

      Kyl mulle kelpais :D

    • uu

      mun cadillac (vai mikä vitttu patukka se ny on) alkaa pullottaa

    • pervo50w

      tissit? entä perse?

    • pervo50w

      pervo50w >> Mitä teet nuortenpalstalla?????????????

    • sunopelekdbdk

      Yhdyssanat haltuun, niin oot täydellinen!

    • jutkuz

      mulle vähä turhan nuori mut muuten joo

    • Gin

      Kävis, paitsi että olet aika lyhyt :P

    • tunteet valloillaan

      Ottaisin sut villisti.

    • avija

      joo

    • tää on totta:

      hyi v*ttu.

    • except that...

      Ottaisin sut jos en ois ite 25...

    • D1CK

      =(|)=

    • joooooooooooooooooo

      Oot vähän nuori mutta muuten kuullostat kivalta :)

    • Missä sisältö?

      Ulkonäön puolesta kyllä, luonteesta halauaisin saada lisää selville enne ku oystyis sanoo et kelpaisko

    • anonyymi t

      pedofiilit

    • Ongelma_typy

      Antakaas yhteystietoja niin saatte..

    • Alfakuinvittu

      Ei tuollaista epävarmaa ihravuorta kukaan huoli.

      • Camera 9

        Oisit kyllä aika unelmatyttö mulle! :)) Meinaan, harrastan teatteria ja musiikkia, ja oon 14 v. Harmi vaan, et asun pohjoses :/


    • Kale setä luolasta

      Juu, setä vois antaa myös karkkia ja konvehteja, sedällä on tämmönen pikku pikkuruinen söpsö mökki täällä metsässä, ja aito hippi-paku. Siellä voitais leikkiä hippaa ja muuta kivaa. T: Kalervo "Kale" Kummola. Sedällä on myös paljon rahaa jos se tekee olosi kuumaksi... =) Toivottavasti vastaat beibi sedälle ja lhdetäänx s1t va1k svengailee tai jorailee, ku sedällä on tämmöstä nykynuoriso-hip-musaa kuin elviksen uusimpia tuotoksia ja peatles tai mikä lienee.

    • varattuxd

      Sori. muute kyl mut oon varattu :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      129
      926
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      95
      785
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      291
      734
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      75
      649
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe