Mikä älypuhelin minulle?

lumia?

Elikkäs uusi puhelin pitäisi ostaa, voihtoehtoina nyt ainakin Lumia 800 ja samsung galaxy s joku niistä.. kertokee ehdotuksia, budjetti siinä 200-500 €.
Ja kertokaa myös tämän lumian plussia ja miinuksia!

5

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samsung Galaxy S mallia ei kannata ostaa koska se on jo vanha... S2 on tätä aikaa. ( Muutaman kuukauden päästä tulee jo S3...)

      Lumian plussat ovat tietenkin ilmainen navigointi ja käyttäliittymä. Huonona puolena voisi pitää sitä että jos puhelimeen aikoo laittaa omia soittoääniä niin niiden pituus on oltava noin 40 sekuntia... Tässä on ohjeet miten puhelimeen saa oman soittoäänen: http://www.mikropc.net/neuvot/kayttajan oman soittoaanen lisaaminen nokian lumiaan ei ole helppoa tassa ohjeet/a772357

      Itse ehdottaisin SGS2 ja Nokia N9 ( Jos huono sovellusvalikoima ei haittaa)

    • Kannattaako ostaa?

      Olen tässä miettinyt SGS2 mutta kannattaako sitä enää ostaa kun kohta julkaistaan tuo SGS3? Epäilen että SGS2:lle on taas käymässä niinkuin SGS1 eli vuoden päästä se unohdetaan kokonaan eikä sille tule enää päivityksiä.

    • Itselläni on myös uuden puhelimen osto edessä ja ajattelin odottaa vielä kesään asti... Joten minun mielestäni sinun kannattaa odottaa sitä SGS3.. Se olisi kuitenkin tehokkaampi kuin SGS2... http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2012/02/07/samsungin_galaxy_s_iii_julkaistaan_maaliskuun_lopussa?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed: afterdawn_uutiset (AfterDawn - Uutiset)

      http://www.mtv3.fi/uutiset/it.shtml/huhu---samsungin-lippulaivakannykan-julkistus-viivastyy/2012/01/1486077

    • Ja toki mm Nokia julkaisee kesään mennessä varmaankin ainakin 2 uutta WP7 mallia...

    • c7c7c7

      nyt kannattaa kuule miettiä mitä ominaisuuksia puhelimeesi tarvitset.

      -prosessori
      -käyttöjärjestelmä
      -valmistaja
      näillä ei periaatteessa ole väliä,kunhan puhelimessa on/on saatavilla ne ominaisuudet mitä tarvitset...
      Esimerkki:työkaveri yritti tulla vittuilemaan ku räpläsin puhelintani "nokia c7":
      -heitä ny mettään toi romu
      kysyin miksi?
      -iphone on parempi
      vastasin etten tarvii sellaista,tässä puhelimessa on navigaattori, sähköposti,musiikkisoitin,fm-radio ja lähetin,internet,en pelaa pelejä enkä tarvitse "pierusovelluksia"...
      Kaveri meni aika hiljaseks...

      Että semmosta...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe