Kuinka monta keskenmenoa olette kokeneet ennen tervettä lasta?

Pikavisiitti

Sain keskenmenon kauan odotetun raskauden päätteeksi. Ensin oli yhdet menkat , sitten muutama päivä ei mitään ja sitten alkoi parin päivän päästä ruskea tuhruinen vuoto paperille joka muuttui muutamaa päivää myöhemmin menkoiksi. Eli ihan veristä vuotoa.
Kipuja ei missään vaiheessa ollut. Ainoastaan menkkamaista turvotusta ja jomotusta.
Yhtenä aamuna heräsin siihen ettei tuntunut mahassa enää miltään ja edellisenä päivänä kohtu oli supistellut. Tiesin jo silloin että peli oli menetetty.
Menen vielä maanantaina ultraan, mutta tiedän nyt jo ettei sielä mitään näy :(

Olin onnesta sokeana, kun sain tietää olevani raskaana mutta nyt kaikki vietiin minulta yhtä nopeasti kuin kaikki alkoi. Tulin melkein heti raskaaksi muutaman yrityksen jälkeen ja sitten se tuli pois.

Kuinka monta keskenmenoa olette kokeneet ennenkuin lapsi on tullut jäädäkseen??
Pelkään kovasti että seuraavakin lähtee menemään..
Kuinka kauan pitää odottaa että voi yrittää uudestaan ja koska tämä vuoto loppuu??
Se on kaikista inhottavinta.

9

4523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äitä

      Minulla oli kolme keskenmenoa ja sitten sain lapsen. Sitten keskenmeno ja sen jälkeen kaksi lasta. Ensimmäisen km jälkeen meni puoli vuotta ennen kuin tulin raskaaksi ja sen jälkeen puolessa vuodessa kaksi keskenmenoa ja onnistunut raskaus alkoi. Muuten raskaudet ovat olleet ihan normaaleja.

      Niin ja ihan tervettä lasta en ole koskaan saanut, mutta ihan tarpeeksi terveitä ovat minulle. ;)

    • jk

      kaksimkeskenmenoa

    • tammimamma

      Mulla oli ekassa yrityskierrossa kemiallinen raskaus. Sitten oli yhdet menkat. Sitten taas raskaana. Tuli keskeytynyt keskenmeno, joka huomattiin rv8. Tehtiin lääkkeellinen tyhjennys, josta vuoto kesti alle viikon. Viiden viikon päästä oli menkat ja sit seuraavasta kierrosta taas raskaana. Tyttö syntyi viime kuussa. Ei pidetty missään vaiheessa taukoa yrityksestä. Onnistuneessa raskaudessa oli heti alusta lähtien fiilis, että kaikki tulee menemään hyvin.

      Tsemppiä!

    • kolmas raskaus menos

      Kaksi keskenmenoa, nyt 12 4 ja ultrassa kaikki hyvin..täytyy toivoa parasta, päivä kerrallaan.

    • selmis

      Yksi keskenmeno sitten sain 07 esikoiseni toinen lapseni syntyi 11. Nyt sain tammikuussa keskeytyneen keskenmenon viikolla 8 2 lääkkeellinen tyhjennys. Tulin heti uudestaan raskaaksi ja sama juttu toistui keskeytynyt keskenmeno viikolla 7 2. Nyt kun vuoto vaan loppuu niin odotan ainakin kahdet menkat. Ja sit taas yritys päälle. Mulle lääkäri kyl sanoin että ei johtuisi siitä että tulin heti raskaaksi keskenmenon jälkeen. Mut kyl mä ainakin yhet menkat odottaisin. Näin jälki viisana.

    • onnelliset äiti ja isi

      Mie koin 4 keskenmenoa ennen onnistunutta raskautta. Kaikki neljä tuli vuoden sisään ja sitten 5 vuotta yritystä ilman raskautumista. Yhtäkkiä tulin raskaaksi ja se meni onnellisesti loppuun asti ja poika syntyi tammikuussa -11. Uutta yritetty koko ajan mutta vielä ei ole tärpännyt. Mutta olen kyllä sitä mieltä että vaikka emme toista saisi niin olen todella onnellinen tästä yhdestäkin :) olin nimittäin jo luovuttanut ja hyväksynyt että en saa lapsia.

    • Hei pikavisiitti,

      Minulla on yksi oma elävä lapsi, tehty nuorena.

      Hänen jälkeen on ollut keskenmenoja/ulkopuolisia.

      Uuden miehen kansssa yritettiin lasta - oli ulkopuolinen. Nyt sanoin että ei enää yritetä. Olen 44 ja mies on vanhempi.

    • :)

      minulla 4 tervettä lasta ja nyt uuden mieheni kanssa yritimme lasta sain 5kemiallista ja 2keskenmenoa 1v6kk aikana ja sitten usean pettymyksien jälkeen vihdoin tärppäsi ja viikkoja 30 ( 29 4rv) ja pientä tyttöä odotellaan LA on heinäkuussa :)

    • ET

      3 kesken menoa n.vuoden sisään.. Olemme miehen kanssa yrittäneet ja kaksi keksen menoa tuli itsestään ulos.. No viimeisin kesken meno... iloitsin asiasta kun kerranki siellä kohdussa oli jotain!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      248
      2688
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      11
      1663
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1589
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1472
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1335
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1180
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      943
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      908
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      898
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      875
    Aihe