Kaipaisin tietoa siitä, säilyykö tuore äidinmaito huoneenlämmössä sen kuusi tuntia edelleen, jos vauva on juonut ko. pullosta? Korvikkeen kanssahan käsittääkseni on jokin tällainen sääntö, että jos vauva on koskenut suullaan korvikesatsiin, säilyvyys on tämän jälkeen eri kuin koskemattomassa.
äidinmaidon säilyvyys jos pullosta juotu?
5
865
Vastaukset
- ,jgk
Öööö... kuusi tuntia maito huoneenlämmössä? Mä olen kuullut tunnista, ja ajatellut, että sen tunnin se kestää vaikka söiskin kahdessa osassa sen tunnin aikana. En todellakaan tarjoaisi vauvalle 5-6h huoneenlämmlssä seissyttä maitoa, vaikkei olisikaan juonut pullosta.
- Xkososjdojs
Huoneenlämmössä maito ei säily pikään, VAIN 6-10h, kertoo imetystukilsta. Tämä siis edelliselle, ei ap:lle.
- ,jgk
Xkososjdojs kirjoitti:
Huoneenlämmössä maito ei säily pikään, VAIN 6-10h, kertoo imetystukilsta. Tämä siis edelliselle, ei ap:lle.
Uskon kun sanot, mutta itseä ällöttää sen verran tuntikausia huoneenlämmössä seissut maito että en edelleenkään tarjoaisi lapselleni :) Omapa on toki ongelmani.
- huofuyo
itse olen kuullut äidinmaidosta 4h huoneenlämmössä, 2 vrk jääkaapissa ja 2kk pakkasessa
- *thidkdk
Synnäriltä saadun tuoreen esitteen mukaan äidinmaito säilyy huoneenlämmössä tuon aloittajan mainitseman 6 tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185181- 472849
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302508Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231909En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101650- 1181647
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231405- 971397
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101358