voiko siinä kesken videokuvauksen laittaa pauselle? ja sitten jatkaa
Nikon d5100 kamerasta
5
304
Vastaukset
Mitä tarkoitat videokuvauksen "pause":lla? Mikset pysäytä ja aloita uudelleen? Saman asianhan se ajaa käytännössä.
- hommaisinko...
siis jos kuvaan esim lyhytelokuvaa, enkä tarvitsisi muokata muuta, jos kuvaus olisi yksiyhtenäinen klippi, kuten videokameroissa on. Edelleenkin, onko kyseistä toimintoa?
- nfdfsgdhfjhdgdhfj
ei ole sellaista toimintoa, jos videoiden kuvaaminen kiinnostaa niin hanki joku kunnon videokamera. saahan järkkäreillä tarkkaa videokuvaa mutta ne on enimmäkseen tarkoitettu valokuvaamiseen.
- Canon EOS 650D
Ei pidä paikkansa - kyllä uudessa Canon EOS 650D kamerassa on juurikin tämä kyselty toiminto
- pari linkkiä
"Kollaasit muodostetaan kahden, neljän tai kahdeksan sekunnin otoksista, jotka yhdistetään tai järjestellään uudelleen kamerassa ennen toistoa. Sen jälkeen videokollaaseja voidaan katsella teräväpiirtotelevisiosta mini-HDMI-liitännän kautta."
http://mato78.com/uutiset/mobiili/5627-canon-julkaisi-eos-650d-digijarjestelmakameran
Jos videoiti oikeasti kiinnostaa, niin kyllä nykypäivänä vaihtoehdot ovat:
Canon EOS 650D EF-S 18–135 mm f/3,5–5,6 IS STM- ja EF 40 mm f/2,8 STM -objektiivit
Sony SLT-A57
Molemmilla mainituissa automaattitarkennus on käytössä myös videota kuvattaessa ja Canonissa tuo: "Askelmoottoria käyttävä STM-tekniikalla toimiva videokuvauksen jatkuva tarkennus takaa sulavan ja hiljaisen tarkennuksen yhteensopivilla Canonin järjestelmäkameroilla."
Josta esimerkkiä esim. täällä: http://www.youtube.com/watch?v=k8tcu24HHhw&feature=g-all-u
siinä 5:20 kohdalla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602834
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 792208
- 602043
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408