Ku nyt lähtee ajattelemaa ni nehä on vaa 2 möykkyy, mistä tulee maitoo ja joka toisel ihmisel on sellaset. D:
[x] 2 möykkyä :DD
Pojat, mikäköhän vittu niissä tisseissä niin kiinnostaa?
38
2321
Vastaukset
- Ville V.
Niinpä, nehän o vaa haitolla. :)
- isodildo
miehille tissit ovat vähän niinkuin naisille lihakset
- HEYYY !!
tääää oli hyvä vertaus ! :D komeat ja sopivat lihakset omaavat miehet vetää puoleensa.. mm ;)
- vittutissisetää69
Ne on kuule hienot kyllä sinäkin vielä sen huomaat kunhat kasvat vielä mutta meneppäs nyt vaan sinne kouluun.
Olettaisin että koska miehillä ei ole sellaisia samanlaisia tissejä kuin naisilla niin ne herättävät mielenkiintoa ja halua tehdä tuttavuutta näihin mukavan näköisiin ruumiinosiin.
Tissit on paras ja ES :---D
- -
jonne!
- HJKHJKHJKHJKHJKHJKHJ
PASKA LÄPPÄ
- sxsndcmmf
totta, miehil ei tissejä oo. Ja luonnon mukaisesti vastakkaista sukupuolta yleensä miellyttää mahdollisimman itsestä poikkeava yksilö. Miehellä ei rintoja, joten se haluaa naisen jolla on rinnat, eli sellasen joka on sen miehen vastakohta. tissit on sitäpaitsi kivoja ja oon tyttö ite. en osAA selittää miks... Kuulemma rinnat on "ihanan pehmeet ja lämpimät ja sileet" nii kai siks ku miehillä ei oo tollasta kohtaa kehossa mikä olis silee pehmee lämmin yms nii se viehättää ?
- poikeliini*
Ehkä oot oikeessa ja puhut viisaita sanoja, niin minä itekin sen ajattelin. Mutta vielä tissejäkin enempi mua viehättää bimbero, se vasta ihana on, en muuta tekiskään kun pussailisin sitä päivät päästään. Valitettavasti tyttikseni ei anna, muuta kun sanoo vain että hyi hyi hyi, kun ehdotan.
- gshdi9hsfg
saa tissit olla mutta mieluiten ei ollenkaa..... sellaset pienet on ihanat
- lepakko15
Noh... tissit on pyöreet ja pehmoset ja niitä on kiva kattella.
- I'M ScatMan!!!
Ne on jotenki nii HÅT :o
- g2wgwgghs
Ja miehen vehkeetkin on vain yksi pötkylä ja kaksi palloa nahkaisessa pussissa.
- ruisvehnäohra
höh kyllä tytötkin kattelee tissejä oon bi.
mut mikä vittu perseissä kiinnostaa ??
oikeesti hyi ihmiset paskoo perseen kautta.- uhaahaha
Mä katon pakaroita en reikää
- sdlksdlsdldsdsds
^Ei sitä reikää siellä katellakaan, vaan sitä lihaa joka ympäröi ;)
Ei se liha pasko.- kaurakaunokki
Pyllyreijän voi pestä kakalla käynnin yhteydessä, yleensä vessoissa on sellanen bidetta-suihku tms. millä voi pestä pimpin tai pyllyn, on sit siistimpi olo kun on puhtaat paikat pesun jälkeen... Siis en todellakaan vois kuvitella että jättäisin mun pimpin tai pyllyn pesemättä, hyi miten kutiaa jos ei voi pestä puhtaaksi... ja sit se haju, yäk... Oikeesti, peskää pylly veskireissulla! Nii kokeilkaa tunkea sormet johonkin mutaan ja yrittäkää saada puhtaaks paperilla, ei riitä! Kantsii pyyhkäsyn jälkeen pestä lämpimällä vedellä nii on pikkasen hygieenisempää eikä haise...
- lawl
ne on niin kauniin pyöreet ja symmetriset
- P0RN0S3TÅ
TISSIT ON KIVOJA JA PISTE!!!
- P0RN0SETÅ
VASTAAN OMAAN KIMMENTIIN XD
- 15teini
Pää asiassa se kun naiset (ainakin oma tyttöystävä pitää) pitää niiden hyväilystä...
- wsg13
Otsikko on kyllä loistava. Suomennan sen.
Pojat, mikäköhän emätin niissä tisseissä niin kiinnostaa?- Ehhehhehheeheheheheeehee
EI JUMALAUTA! REPESIN TOTAALLISESTI XDDDDDDD
- dfrgtjukilokjhgf
Itse olen ihan hetero nainen ja mielestäni naisen rinnat on älyttömän kauniit. Minä en ymmärrä mikä niissä tisseissä nimenomaan EI kiinnostaisi.
- yammmeeeee
tissejä on kiva puristella ja katella
- Nytht
Käytännössä sama ku laittaisin keskustelun:
tytöt, mikäköhän siinä kyrvässä niin kiinnostaa!:D - Mun tissit+kuvaa
Nytht kirjoitti:
Käytännössä sama ku laittaisin keskustelun:
tytöt, mikäköhän siinä kyrvässä niin kiinnostaa!:DKorjaus:tytöt mikäköhän emätin siinä kyrvässä niin kiinnostaa, ps: nimimerkki siks, et kaikki kattois taas tätä keskusteluu :P
- öööö...
ai haluux olla sellase tytö kaa jolla ei oo ollenkaa rintoja? pikkase oot outo ....
- Anonyymi
Naisenkin pidän outona pyykkilauta rintoja!!!
- b<zfws<s
aaaaaah bikini tissit on vaan niin seksikkäät ja alkaa jo seisoon ko ajattelee....
- dsflhsd
Faktaa:
http://www.iltalehti.fi/nainen/2012092616123202_na.shtml- Juuri näin
Just olin itekkin lähettämässä saman linkin! Tässä puhdas totuus:D
- Poika ite
Kyllähän tytötki kattelee poikien persettä ja lihaksii. Ja jos pojil on six pack ni kesäl uikkareis se on rannan paras näky. Et eiks v***u voi tajuta et se on vaa luontane asia eikä se haittaa mitää kunha vaa ei mee liian pitkällle ilman naisen lupaa. Katella saa aina!!!!! Et kannatttaa miettiä katteleeko ihe vastakkaisen sukupuolen lihaksia, tissejjä tai onks tolla stondiksessa!!!
- SKKKS
En kyllä nää niissä mitään erikoista. 2rasvakudos möykkyyhä ne vaan on.
No onhan ne ''seksikkäät'' mutta ei se niin voi mennä että kattoo vaan rintoi eikä naista.Suurin osa pojista on kiinnostunut vaan rinnoista. - ötöblöö
Jos luulet että tisseissä kiinnostaa v-ttu niin sun kannattaisi kertaalleen perehtyä ihmisen anatomiaan. En oo nähny ensimmäistäkään tissiä jossa olisi v-ttu.
Tissit nyt vaan on yleisesti ottaen kauniit. - Ahhhshahahshs
Idiootti. Ei vittu rinnoissa kiinnosta vaan jalkojen välissä :D
- Jorma_609
Kiinnostuminen johtuu siitä, että nainen pystyy imettämään niillä. Mitä isommat on, sitä enemmän se maitokapasiteetti näyttää olevan.
Ja taas naispuolinen henkilö kysymässä tietenkin, eli vähän sama kuin joku miespuolinen henkilö kysyis: "MIKÄ VITTU NIISSÄ HYVÄNNÄKÖSISSÄ MIEHISSÄ OIKEIN KIIHOTTAA?!?!?! EN AINAKAAN ITE TYKKÄÄ POJISTA NII MIKS TYTÖT SITTE TYKKÄÄ?!?!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1404422Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3502230Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32114Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481891- 1071820
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561787Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4831621MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571479Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4881363Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441338