Olemme menossa naimisiin ensi vuoden helmikuussa. Kirkko, juhlapaikka ja pitopalvelu on jo hankittu, ja nyt olisi aika varata myös hyvä hääbändi. Bändejä löytää googlettamalla, mutta olisiko jollakin antaa omakohtaista vinkkiä hyvästä bilebändistä? Mieluiten Turun seudulta! Kiitos paljon!
Hääbändi Turun seudulta!!
3
150
Vastaukset
- Badfellas
Tulisimme mielellämme soittamaan häihinne. Olemme turkulainen akustinen bändi nimeltä Badfellas. Vaikka soitammekin akustisesti, saamme yleisön tarpeen vaatiessa rokkaamaan täysillä ;) Settimme on erittäin monipuolinen, voitte tutustua siihen kotisivuillamme: www.badfellas.net
Terveisin,
Jarno Hiltunen
050 409 6266
[email protected] Moi
Tajolla olisi myös coverbändi Turusta nimeltä Moist Wanted. Olemme 5 henkinen poppoo joka soittaa bilemusiikkia iskelmillä höystettynä. Jos kiinnostuitte niin ottakaa yhteyttä osoitteeseen: [email protected]
Tehdään juhlistanne viihtyisät ja sähäkkäät=). Musiikkinäytteitä löytyy myös sekä kotiosoite.- BF
Beatfellows soittaa bilettä, covereita ja toivottaessa myös vanhempaa tanssimusiikkia.
http://beatfellows.nettisivu.org
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940