Tilanteeni on seuraava:
Olen 21-vuotias nainen ja ollut kihloissa nyt 2 vuotta, Koko seurusteluaikamme on kestänyt yhteensä 4 vuotta. Olemme kumpikin samanikäisiä ja suhteeseemme on mahtunut paljon hyviä ja huonoja aikoja. Viime aikoina kylläkin enemmän noita jälkimmäisiä. Ongelmat alko ehkä pahiten viime kesänä, jolloin mieheni meni koko ajan... kavereittensa kanssa joko kauppaan, laivalle, baariin yms.. Tän jälkeen alko esiintyä valehtelua esim. olinpåikasta ja siitä kenen kanssa ollaan ja missä..
Nää kaikki jutut johti lopulta sitten siihen, että muutimme erilleen kesän lopulla..
Olimme erossa about pari viikkoa, ja kun tuli asuntomme irtisanomispäivä olimme jälleen yhdessä.. mies lupasi muuttua ja viettää aikaa enemmän kanssani.. muutimme molemmat takaisin vanhempiemme luo.. puhuimme että säästäisimme rahaa ja muuttaisimme yhdessä takaisin about puolen vuoden tai vuoden kuluttua..
Ehtisimme asua erillämme 2 kuukautta seurustellen, kunnes mieheni nyt vuoden alussa hankki oman vuokrakämpän, sanoi että voin muuttaa hänen kanssaan sinne eikä mun tarvis maksaa ollenkaan vuokraa siellä asumisesta.. No ajattelin jo tuolloin etten vie sinne paljon tavaroitani korkeintaan jotain vaatteita..
Ja eilen mieheni lupasi viettää aikaa kanssani mutta menikin kavereittensa kanssa.. kysyi multa kyllä lupaa että saako mennä kavereittensa kanssa, mutta vastaukseni oli saman tien, että senkus menet mutta mä en oo sun kanssa enää.. haen tavarani meiän asunnosta...
Nyt meillä on entistä kovempi riita, näimme äsken pikaisesti.. Haukuimme toisia vaan koko ajan.. :( ja nyt mieli ihan maassa.. en tiedä yhtään mitä teen.. :( välillä musta tuntuu että mies on kanssani vain rahan takia.. pelkään että hän pettää ym.. ja olen sanonut sen hänelle ääneen monesti..
Kertokaa ehdotuksianne, että miten tästä eteenpäin?
En tiedä mitä teen..
särkynyt sydän
3
325
Vastaukset
- ei saa haukkua
Miksi alennut haukkumaan miestäs jos se haukkuu. Ottaisit rauhallisemmin vai onko luonteessasi ruuvi löysällä. Mikset vaan lähde menemään jos toinen haukkuu.
- särkynyt sydän
Olisitko itse hiljaa riitatilanteessa, jos sua syytettäisiin turhasta?:D Ja sanoin miehelleni pahasti, koska loukkasin hänen rotuaan..
- ei saa haukkua
olisin. pystyn puhumaan haukkumatta kumppania. Se on yllättävän vaikeeta monelle mut ikinä en ala haukkumaan vaikka toinen haukkuisi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832284
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661602Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801120- 711083