Naisena olo on stressaavaa.
Parhaimmillaan mies on kaunis ihan aamusta iltaan. Ennen ja jälkeen saunan:)
Eikä pieni hikoilu miestä pahenna, vaan ovat pahukset silloinkin seksyjä:)
Kun taas itse tuntee olonsa kovin rähjääntyneeksi kaiken pakertamisen jälkeen.
Pesu kyllä raikastaa, mutta peilistä katsoo kovin haalistunut minä.
Luonto on epäreilu naaraspuolisten kohdalla.
Sitten taas toisaalta kaikki pukeutumisen vaivat.
Koitat pysyä lämpimänä kauheassa kylmyydessä ja mitä saat ehkä kuulla?
Vitsailuja muumimammasta :) Onko siis taasen punnittava kannattaako vetää jalkaansa useita kerroksia villasukkia? vai koitettava kestää ja toivoa paljaiden pikkujalkojen viehättävän ja uroon vetävän miehiseen lämpöönsä:)
Ja sitten vielä koitat lenkkeillä ja pysyä joltisenkin moisessa kunnossa.
Ja taas tulee uusi villitys!
Tankotanssi!
Tämä onkin paha minun kannaltani, koskapa kouluaikojen useiden ikävien muistojen joukossa on myös köyteen kiipeily. ( olin huono)
ja telinevoimistelu ( hui)
katsoin oppia ja masennuin..
http://www.youtube.com/watch?v=yf1pR-DMe68
Jos on oikein himmeän himmeät valot, kauniit alusvaatteet, minä ja tanko:) saattavat olla ihan ok alku, mutta näköjään pitää osata paljon, paljon muutakin:)
Ehkei minusta kuulu aikoihin...olen pudonnut tangolta..
hyvää yötä siis tuleviinkin öihinne:)
Hyvää yötä
5
149
Vastaukset
- nyt kyllä...
Yritäpäs nyt kestää itseäsi ja nostaa ilmeisen alas valahtanutta itsetuntoasi!
Itse tunnen yli kymmenen vuotta itseäni vanhempia naisia ja pidän heistä monestakin syystä.
Liiku, pidä itsesi timmissä kunnossa, älä syö äläkä juo liikaa, niin huomaat, kuinka miehet ovat sinusta kiinnostuneita vielä aika korkeaankin ikään asti.
Hyvää yötä.- halauksin:)
Kiitos:)
Onhan ne ihan herttaisesti välillä huomioineet:)
pidän vinkkisi mielessäni:) ja yksi omakin vinkki on vielä: Uni!
Jos en jaksa tänään akrobatiaharkkoja, voin aina ajatella miten riitävä yöuni on todella tärkeää iholle:)
Hyvä yötä sulle,tuntematon gentleman ja muillekin palstalaisille!
- O_o
Tässä sulle sopivaa yö katseltavaa!!
02:40Kauhukerroin
11.02.2012 klo 02:40-03:30
Paholaisen kätyri. Kilpailijat saapuvat entiseen teurastamoon ja joutuvat tekemisiin rottien kanssa. Tappolaatikko saa uuden haltijan, joka alkaa heti vaania uutta uhria. Amerikkalainen realitysarja. 1. tuotantokausi. (40')- hmmm.
Kauniita unia elokuvan parissa.
- teeeeeeeeeeeeeeeeeee
ketä kiinnostaa cun näivettyneet jutut. noita ees jaksa lukee. minä oon kaunis aamusta iltaan. mitään lenkkiäkää tarvihe.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama204988Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä634006Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve723584Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732678Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1472443Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta592328Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl632113Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?272077- 1261544
Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko361495