audissa, (varsinkin siinä 200 000 maksavassa idioottimaisessa metallikasassa)leijaileva jonkun mielestä hienokin ajatusmaailma,.on varmaan jotenkin tähtitieteellistä,että ensin rakkine maksaa tuon edellä mainitun summan,ja sitten se viedään pajalle,jossa kouraan lyödään lasku,että rikastakin hirvittää!! siitä se hienous tulee.......... äly älä jätä,pliis.........
ei köyhille!
10
257
Vastaukset
- hesu.
Hei kuule...elä ota enää,pliis..
- apina ilmanaivoja
jos ei köyhille, niin entäs henkisesti köyhille.
Se on huolestuttampi piirre täs yhteiskunnassa kuin köyhyys itsessään.
Rikas ihminen on rikas myös yläpäästäään.
- fj3wjfowk
Korkki kiinni persaukinen!
- hinttien auto
Ei audeissa leijaile muu, kuin homppelipoikien partaveden "tuoksu" ja ylimielisyys.
- hyvin toimeentuleva
enemmän minulla on "tauhnaa"kuin teillä negatiivisesti vastanneilla yhteensä!!! en vaan näe,mitä hienoa tuossa jutussa on!!! jymmärrätkö vai et!?!?!?!?!?
- Olet köyhä
HAHAHAHHAHAAAA!!!!
Sinulla on vain promilleja enemmän kuin muilla. - Suuretsetelit
Olet köyhä kirjoitti:
HAHAHAHHAHAAAA!!!!
Sinulla on vain promilleja enemmän kuin muilla.Buaaah! Olen köyhä ja täysorpo mutta velaton.
- Köyhälle kallista
Ei köyhät ajelekkaan uusilla Audeilla !
- minäkin rikas oon
Ei ehkä rahallisesti- mutta järjenköyhät kylläkin.
Kallis autohan se onkin oiva sijoitus, siihen vaan rahat joo. Itse kyllä mieluummin matkustelen ja kiertelen mualimoo.. - Suuretseteliit
Buaaah. On mulla kuitenkin velaton kämppä kesämökki ja mp ja ht vene . Saanksä leikkii edes audimiestä vai mulla on nelivetoskoda....jooooookosss
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462