ei ikävöi 40 naista eräs oman ikäiseni. Tai sitten alan kiinnittämään huomiota enemmän niihin 25-30v tyyppeihin, jotka tuntuu olevan kovasti kiinnostuneita
ehkä luovutan suosiolla
8
150
Vastaukset
- ......
Olet liiän vanha ha ha mikä typerys!
- .....
Anteeksi, en tarkoit. sitä
- .....
Anteeksi, en tarkoit. sitä
- Pidä ittes nuorena..
Noin se altzhaimeri alkaa...
- ikätoverisisko
Ihan ihmettelen että oletko sen perusteella tehnyt tuon oletuksen että hän ei täällä sua ikävöi? Mitä jos hän kuitenkin ikävöi muttei täällä välttämäti?
- Tuli mieleen
Jännä juttu muuten. Ittellä vähän sama tilanne. Oman ikäinen ja mielestäni sen näköinen ei vaan tunnu oikein lämpiävän; mutta sit ois näitä nuorempia jotka tekee kyllä asiansa aika selväx. Kavarillakin jo pitkään ollu -20v, pitäskö kohta ittekkin koittaa?
- oma valintasi
jos kuvittelet että se sit toimii paremmin,ehkä toimiikin jonkun aikaa?
- Ajatuksena hyvä
Kyllä nekin vanhenee, mut siitä vaan :)
mä voin sit kattoo noita 55-60 vuotiaita :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584