Minä vain en ymmärtänyt kuinka paljon rakastin
minä en vain ymmärtänyt kuinka paljon satutin sinua
mutta nyt ymmärrän
ja pyydän, voitko antaa anteeksi minulle
olen toisaalta raakele, toisaalta paljon elämää nähnyt
kaikki on vain ollut pimennossa pitkään
koska iho huutaa sinua, mieli huutaa sinua
ja koko elämä on vain tässä ja nyt
et ole vielä valmis, olenko minäkään
mutta se päivä vielä tulee
tunnen sen sydämessäni
ja sitten ei tarvitse pyydellä anteeksi
RAKKAANI.
Paleltaa// Voitko antaa anteeksi
24
793
Vastaukset
- Sijais anteeksi anto
ei ole minkään arvoinen.
Sekava on viestisi. Provo tai ei.
Kaikki peruttu ?
Puhut ku joku lentokentän työntekijä lennosta vaikka puhutkin rakkaudesta.
Ehkä se onkin tunnisteesi hänelle.
Häneltä anteeksi antoa näytät kaipaavan.
Ehkä sitä jopa tarvitsevan enemmän kuin myönnät.
Syyllisyytesi voi joko muuttua itsellesi anteeksipyyntösi kera positiiviseksi energiaksi tehtyäsi oikein, tai tehtyäsi väärin anteeksipyytämättä jättämällä muuttua sinulle ei niin positiiviseksi energiaksi vaan pikemmin araksi paikaksi itsellesi joka muistuttaa sinua aina raukkamaisuudesta sekö pelkuruudestasi kuinka jätit jotain oikein tekemättä vaikka tiesitkin mitä tulisi tehdä
.
Sinun tulisi tehdä anteeksi pyyntösi hänelle irl. Kyllä sinä sen tiedät.
Mutta olet tainnut jo polkusi valita kerran täällä kirjoitat etkä irl.
Noh, aina on mahdollisuus tulla järkiinsä jälkeenpäinkin.
Sitä toivon sinulle.
Muuta ei voi kirjoitukseesi kommentoida.
Tsemppiä- ....
fiksu teksti
- ......
Olen väsynyt
- Toinen raakile
Oliko matka pitkä ?
- .........
Turha sitä on eänän ruikuttaa nyt on jo myöhäistä.
- tuli vaan mieleen..
Minuakin on paleltanut koko päivän, pakko oli laittaa sen takia toppatakki päälle,
( ei pään päälle..:) ), että menee palelu pois.
Surullinen päivä tänään, kun luin suosikkilaulajani kuolleen tänään. Paljon kyyneleitä myös aiheuttaa tuo ohjelma, jossa lapset etsivät kadonneita vanhempiaan.
Oikeastaan keljuttaa kun tulee ryppyjä, kun itkee.. - <3
Saat anteeksi.
- : D
Kuka, keneltä?
- Alkuperäiselle
Hei! Sinulla on taito kirjoittaa koskettavasti. Ketä ikävöit?
- Olen kyllä
sitä mieltä että jos ihmiseltä itseltään ei voi pyytää anteeksi niin kyllä nämä sepustukset on pelkkä vitsi. Ei nämä ole keneltään kenelleen. Pelkkää bittipaskaa.
Mutta helppoa ja kätevää itselle, muutama nimetön rivi tänne ja sana rakkaani perään niin avot, jopa olen tehnyt miehen työn ! Ja sitten joku samanlainen idiootti antaa ketjussa anteeksi sydämen kera.
Huonolle mallille on ihmisten ihmisyys päässyt, selkäranka puuttuu kokonaan.- Totta.
Pohjamudissa mennään.
- JOS SILLÄ ON SE
selässä se skolioosi eli sivukiero ranka
- Tosi rakasta !
Ja sen satuttamisesi kuittaat nimettömällä viestillä, joopa joo, kyllä onkin melkosta rakkautta. Sanosin kyllä että kuulostaa nettipelleilyltä ja täydelliseltä välinpitämättömyydeltä.
Pyh ja pah teitä surkioita. - Et vain halunnut
myöntää millainen tolvana ja toisen satuttaja olet, olisko vähän lähempänä totuutta ?
- kysymys aiheeseen
Mikä sen ymmärryksen nyt avasi?
- Secret
Rikoit hänen sydämensä, rikoit kotisi. Silti ajattelet täällä vain itseäsi, omaa kotiasi jota ei ole. Mutta se, mitä teit hänelle, hänen sydämelleen, on paljon pahempaa.
Itse sait vain katsella vierestä ja asustella toisessa "kodissa", kun hänen sydämensä kärsi tuhosi kivut . . .
Unohda siis paikka, jonka tuhosit. Teit kaiken itse ja tarkoituksella! - Secret
Se paikka on tarjoitettu jollekin muulle . . .
Jollekin, joka ymmärtää asioiden arvon . . . - todellisuus
Hyvää ystävänpäivää tuntematon ap.
Kuten huomaat, naisilta ei ikinä kannata pyytää anteeksi, eikä naisille ikinä kannata myöntää tehneensä virhettä, eikä näyttää katumusta tai heikkoutta. Omatunnosta ei miehelle ole hyötyä tässä maailmassa.
Jos nainen kokee pääsevänsä niskan päälle hän hyökkää kimppuusi raatelemaan sinua kuin susi.
Naiset antavat anteeksi elokuvissa, mutta eivät elämässä.
Koomisinta on se, että nämä ihmiset täällä ovat aivan yhtä kyvyttömiä tai kyvyttömämpiä kuin sinä, mutta kun pyydät anteeksi täällä, he hyökkäävät joukolla kimppuusi.- le nainen
Hop! Äläs nyt yleistä. Eivät kaikki naiset ole tuollaisia kuin kuvailet. Näillä palstoilla vaan liikkuu kaikenkirjavaa sakkia vetämässä hernettä nenään tunteiden tuuletuksesta.
- sori vaan kaikille
Missä kerrottiin, että aloittaja on mies?
Antoihan joku jollekin anteeksi, ja piirsi sydämen perään. Ehkä asia onkin nyt käsitelty. - heh juu
sori vaan kaikille kirjoitti:
Missä kerrottiin, että aloittaja on mies?
Antoihan joku jollekin anteeksi, ja piirsi sydämen perään. Ehkä asia onkin nyt käsitelty.käsitelty kahden tuntemattoman ja vieraan ihmisen kesken :)) Idiootteja kaikki tyynni
- Secret
Joitain tekoja voi antaa anteeksi, joitain ei. Kyllä se oli joku muu, joka tässä hyökkäsi niskanpäälle ja raateli, kuin nainen. Toinen oli varmasti niin itserakas,
että luuli saavansa kaiken anteeksi. Erhehtyi - eikä tuntenut minua. Ei uskonut
vaikka kerroin, irvaili ja leikki vain. Vertasi varmaan itseesä, koska hän sanoo mitä tahansa -tarkoitti sitä tai ei. Onneksi olen kovin erilainen siinä. Mutta nyt saa leikkiä yksin tai jonkun muun kanssa.
Ei täällä ole olemassa anteeksipyyntöä - se on itsesääliä, huomion keruuta ja kaikkea omahyväistä. Anteeksipyyntöä ei tehdä siksi että siitä on hyötyä itselle -
se tehdään siksi että on tehnyt väärin. Toisilta ihmisiltä on ihan sama saako anteeksipyynnön vai ei - niin halpoja ihmisiäkin on! Joten pidä anteeksipyyntösi ja syötä se sellaiselle, joka siihen uskoo tai välittää.
Kaikki ihmiset eivät ole kyvyttömiä, heistä on paljoonkin, jonkun sellaisen kanssa joka ymmärtää ja ennenkaikkea välittää. Toiset taas eivät edes yritä, pyörivät omahyväisessä itsesäälissään.
- Jos ymmärtäisit
Niin olisit kertonut tuon hänelle itselleen etkä bittiavaruuteen jossa sillä ei ole mitään merkitystä.
- Ei se päivä
näin tule, näin sen menettää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932245Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561838- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633- 50628
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591