Imatra on paras kaupunki

i love it

Olen asunut täällä puoli vuosisataa eikä tulisi mielinikään muuttaa pois.

Hyvä Imatra

12

280

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 21

niin minäkin

• 19

Onneksi on sakkia ,joka täällä viihtyy.

• löyhkäää

No onnex on, ettette mee muuta maata pilaamaan:-)

• 15vykinimatralla

Nyt tekis mieli haulia ottaan, ei jaksais enää tätä yksinäisyys paskaa...

• Pahamarkku

Täysin samaa mieltä, plussa positiivisuudestasi!!

• Pahamarkku

.....Tarkoitin tietenkin viestiketjun aloittajaa...!!!!

• Hometown

Minäkin asuin siellä. Mielelläni muuttaisin takaisin.

• Imatra, paras???

Aivan. Onhan monissa paikoissa, esim. Afrikassa, arabimaissa, intiassakin ihmisiä, jotka eivät ole muuta nähneet, kuin oman ympäristönsä. -Nyt Esim. Pohjois-Korea on verrattavissa paikkaan nimeltä Imatra, eivät ole reppanat muuta nähneet ja ovat AIVAN VARMOJA, ettei missään voi olla paremmin.
      Kuulut näköjään noihin. Sääli.

-Jos mahdollista, matkusta Rajapatsasta kauemmas, katsele paikkoja Suomessa ja muuallakin, ehkä silmäsi avautuisivat.

Ei Imatra ole Suomineidon persereikä ainoastaan sijainniltaan (katso karttaa, jos siitäkään ymmärrät, vaan sananmukaisesti juuri se).

Onneksi olen päässyt sieltä jo pois, kauan sitten. -Jos haluan pahan olon ja mielen, pistäydyn siellä, pikaisesti. -Ja pois, pian!

• 17+18=35

Noin se oli kun nuoria oltiin, pois oli päästävä, lähtihän kaikki kaveritkin muualle opiskelemaan ja moni jäikin sille tielleen. Itse palasin vuosien jälkeen takaisin ja katsellessani paikkakuntaa ikään kuin tuorein silmin, huomasin sen erikoislaatuisuuden sekä hyvät puolet myös.

Ja enemmän umpiossa eläviä ne siellä "suuressa kaupungissa" ihmiset tuntuivat olevan: ehkä ei ole tarvetta paljon muuta maailmaa ajatella kun kaikki tarvittava löytyy muutaman kilometrin säteeltä. Imatra itse asiassa on yllättävän avoin uusille ihmisille ja asioille. Myös asukkaat täällä ovat paljon matkustelleita ja maailmaa nähneitä, ainakin omassa tuttavapiirissäni.

• i love it

Yksi syy lisää miksi on parempi paikka kun kaltaisesi poistuu

• ikivanha imatralaine

Imatra on hyvä kaupunki. Kunpa kaikki ihmisetkin olisivat hyviä eikä pahoja toisilleen.

• fgfg

Ootkos muual käynnykkään? Imatra aivan kamala ja ruma kaupunki kun on viihtysämpiäkin paikkoja tullu koettuu..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      143
      1347
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      39
      936
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      36
      671
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      610
    5. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      588
    7. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      25
      565
    8. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      563
    9. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      557
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      533
    Aihe