Näin tuossa viimeyönä unta, että olin kesällä jossain ulkona. Jossain vaiheessa näin ison karvaisen oranssin hämähäkin (tarantella?) syovän ampiaisen. Yleensä en siis tämänlaisia unia ole nähnyt, joten nyt jäin miettimään, mitä tämäkin uni nyt sitten mahtaa tarkoittaa....
miettivä
6
278
Vastaukset
- .
hämähäkki on aktiivisen äidin symboli, se kutoo verkkoja ja sillä on kaikki langat käsissä - siihen kuuluu myös kaikki negatiivinen mikä hallintaan yleensä liitetään
ampparit on aikamoisia duunareita, vai mitä?
joskus piikikkäitäkin, jos ssattuu sille päälle ;) - Mosse 1500M
Ei se tarkoita muuta kuin, että olet vaan nähnyt sellaista unta.
Minä näin unta, että mulla oli viehättävä vaaleatukkainen tyttöystävä jolla oli hurmaava rako etuhampaiden välissä ja sillä tytsyllä oli sininen lyhytkarvainen skotlanninpaimenkoira. Se oli hyvä uni. (Toivottavasti enne.)
- Your destiny
Ajattele järjellä.jo 200 vuotta sitten tiedettiin että evoluutio teoria on ja on totta.I ihmisen luontaisiin pelkoihin kuulu kaikki vaarallinen(häm häkit vieras henkilö(jokuseuraa) varjot ja mitä kaikki kauhu elokuvat pitää sisällään).Nukke teema kauhu elokuvissa on pelottava tietysti, koska siinä näkee oman lapsen kuolleena.Miksi näit oranssin hämähäkin syövän ampiaisen.Sen takia että niiden värityksen muistaisi jotta et mene niihin kajoamaan, niinkui ei linnutkaan tai oravat.Oliko liian vaikeaa!Unet kertovat Yleisesti YLEISESTI ottaen peloista ja toiveista.Ihminen näin ollen piilotajuisesti varautuu uhkaan, mikä voi olla yksinkertaisesti, että älä koske ampiaiseen ensi kesänä, koska kipu on olemassa.PISTE.
Voit kysyä multa mitä haluat, jos tajuat kenen kanssa kirjoittelet.
I like you:)
Tiedemies piano....mies - Nightpiper
Onpas erikoista. En yleensä ikinä, todellakaan käy koko tällä sivustolla ja nyt osuin tähän tuosta etusivulta. Minulla itselläni sattuu olemaan sininen lyhytkarvainen collie, eikä mitenkään hirveän yleinen rotu eikä väri. Hauska sattuma. Omat hiukset kyllä on tummat eikä rakoja hampaissa.
- rofeetta
Ihmetteliä .Unesi kertoo ,että kesällä lähdet iskelmä risteilylle .Laivalla kohtaat miehen ja viet hänet hyttiisi. Siellä otat sisääsi hänen iskelmä grillimakkaransa (oletko punatukkainen). Tämän jälkeen rupeaa sisälläsi kasvamaan iskelmä muisto. Anna kutinan kasvaa kesää ja huippuja odotellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636190
- 635599
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284465- 573889
- 143795
- 323219
- 682989
- 592846
- 702599
- 471960