Onpas kiva

o-mies

ilma, ei liian kylmä.. :) Koskas tehdään iglu?

16

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osaatko

      vaikka huomenna tai tänään ihan millonka vain.

      • ap.

        sopii vallan mainiosti.. :)


    • no joo-o

      ok- ukkelin kanssa en tee yhtään mitään. Edes iglua.

      • ap.

        oon sulle aika pitkän ajan koittanut sanoa, etteivät nämä ole sinulle? :)


    • pystyttäjä

      makoile "teltassasi"

      • ap.

        ainoastaan aamuisin.. :)


    • iglun rakentajat ry

      Varmaan tulis hieno jos tehtäis yhdessä, mutta kauanko se pysyis sulamatta? :D
      Jos mulle olis alotus niin vastaisin näin.

      • ap.

        Jos laitetaan se osissa sitten pakastimeen, ja kootaan joka talvi uudelleen? :D


      • iglun rakentajat ry
        ap. kirjoitti:

        Jos laitetaan se osissa sitten pakastimeen, ja kootaan joka talvi uudelleen? :D

        Voi kai se sulaakin välillä, tekee sitten joka talvi uusia. Meinasin sulamisella sitä että meillä olis niin kuuma siellä sisällä että ei pysyis kauaa kasassa. :P


      • ap.
        iglun rakentajat ry kirjoitti:

        Voi kai se sulaakin välillä, tekee sitten joka talvi uusia. Meinasin sulamisella sitä että meillä olis niin kuuma siellä sisällä että ei pysyis kauaa kasassa. :P

        Seuraisi mannerjäätikön sulaminen? Eikai nyt niin kuuma.. :)


    • Storyteller

      Mä luin kerran toimintakertomuksen miehestä (no vähän naisestakin), joka ajatteli vaan igluja. Haluatko, että linkitän tähän sulle sen tarinan?

      Heh...

      • ap.

        Heh, kiitos mutta ei tarvis.. :))


      • Storyteller
        ap. kirjoitti:

        Heh, kiitos mutta ei tarvis.. :))

        Niin vähän ajattelinkin. Vähän väärä palsta ehkä.

        Kuumia iglunrakennuspuuhia toivottelen ja toivon, että kaikki siellä ok.


      • ap.
        Storyteller kirjoitti:

        Niin vähän ajattelinkin. Vähän väärä palsta ehkä.

        Kuumia iglunrakennuspuuhia toivottelen ja toivon, että kaikki siellä ok.

        Tai linkitä vaan, ihan uteliaisuudesta luen.. :) Kaikki on hyvin, toivottavasti myös siellä? ;)


      • pööh..
        ap. kirjoitti:

        Tai linkitä vaan, ihan uteliaisuudesta luen.. :) Kaikki on hyvin, toivottavasti myös siellä? ;)

        Oot kyllä niin naisten vietävissä täällä.


      • Storyteller
        ap. kirjoitti:

        Tai linkitä vaan, ihan uteliaisuudesta luen.. :) Kaikki on hyvin, toivottavasti myös siellä? ;)

        Enpä taida sittenkään. Kuten jo sanoin, väärä palsta. Se sopisi tuonne harrastuksiin ja siellä luonto ja retkeily -otsikon alle. Luonnon helmassa puuhastelua. Ei mitenkään liity ikävään.

        Kaikki ihan ok.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      76
      979
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      724
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      715
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      697
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      42
      681
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      90
      618
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      111
      563
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      41
      534
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      498
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      17
      480
    Aihe