valkoisen hangen
loisteessa
auringon säteen
siihen osuessa
tuhannet kimaltelevat
tähdet siinä loistavat
puiden oksille kinostuneet
lumipatsaat
monenlaisine kuvioineen
maisemassa
hivelevät katsojan
silmää
ja kaiken tuon yllä hiiskumaton
hiljaisuus lepää.
Kaunis on maailma
4
54
Vastaukset
- hiljaisuus,
kuin huopatossutehtaalla. Kuin eläisi pumpulin sisällä. Hyvä että edes luonto käärii pumpuliin vaikka elämä ei niinkään. Kaunis kirjoitus taasen.
- onija
..no.. ei huopatossutehtaalla ole kyllä tullut käytyä..
sanonnan olen kuullut, että siellä hiljaista..
siinä olet oikeassa että luonto ´osaa kääriä pumpuliin´..
elämäkin toisinaan.. vaan molemmat osaavat myöskin
näyttää ne kauneimmat puolensa..tosin myös
vastakohdat..
minä Kiitän hil..
toivotan rauhaisaa luonnonsunnuntaipvän jatkoa!
kun kävelee taikaan
jossa kuu hopeoi lumista maisemaa
ja hangilla kimaltelee timanttien meri
niin kumman rikkaaksi sitä itsensä tuntee
jotenkin ...
vaikka aamu valoistuva kaiken hävittää
rutiköyhäksi jälleen tekee
mutta se tunne ...
oletpa tosi kauniit elementit kerännyt runoosi
kuin satujen alkuun
joka toisenlaiseen tunnelmaan tuudittaa
kertomuksen jatkoa jännittämään
tosi hyvä onija !!!- onija
Aamulla /aamupäivällä kun auringon
ensikimalteet hiljaisuudessa iskevät valkoiseen
lumihankeen..siihen koskemattomuuteen...
..
se..on..niin lumoavaa...näin kevättä kohden haluan
nähdä sen..monena aamuna..on voimaa antavaa..
oikein koko aistit herää..näkee sen suunnattoman
voiman ja kauneuden..mihin luonto pystyy ja mitä
se osaa..
Kiitän runosein rikkauden hopeoimasta vastauksestasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416