Minulla on 2 chinchillaa, jotka ovat jo muutaman vuoden ikäisiä. Ne on ostettu eläinkaupasta... Olen saanut ne kyllä totutettua siihen, että ne tulee hakemaan herkun kädestä, mutta lähtee heti piiloon. Eivät tykkää rapsutuksestakaan, eikä edes siihen että niihin kosketaan. Ne eivät anna ottaa häkistäänkään kiinni. Miten saisin nämä tulemaan syliini ja pitämään rapsutuksesta, että ne nauttisivat siitä?
Vastaukset 2
- accd
Kaikki chinchillat eivät vaan pidä rapsutuksista tai sylittelyistä. Vietä aikaa niiden kanssa, juoksuta pienessä tilassa (esim. vessassa), jotta ne joutuvat ottamaan kontaktia sinuun, pidä kättä häkissä ja anna niiden rauhassa tutkia ja tulla kädelle. Kesyttäminen vaatii paljon aikaa ja kärsivällisyyttä. Kannattaa kirjautua chinchillayhdistyksen foorumille ja lukea muiden kokemuksia kesyttämisestä.
- toivoton
okei :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761632
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.106842En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203618- 131594
- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50538Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo68536- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510