sä oikeasti vielä?
Uskaltaisitko
17
589
Vastaukset
- urvelo797
tietty.
- Kokeile pois
No kyllä mä uskaltaisin, mutta nyt on sun vuoro tehdä se aloite. Kerta kiellon päälle ei toimi. Ainakaan sulla ei ole kauheasti menetettävää, häpeiltävää.
- jxnsixnanxa
kylläh. en ole kovin arka vaikka niin luulisit.
- kerran jo
Jos odotat aloitteen tekemistä mun puolelta, niin enkös se ollut minä joka viimeksikin teki aloitteen? Mulla on menetettävää, mutta sulla ei mitään tiettävästi.
- Miksi en uskaltaisi?
Sä et kyllä uskalla varmaan vieläkään.
- rohkea vellihousu
toki uskallan!Minusta on tullut aika rohkea;)
- ei voi muuta
Kyllä, koska se mitä on sisälläni määrää.
- ..
Ei ole uskaltamisesta kiinni.
En tiedä voinko antaa anteeksi. - niih!
Ei ole kyllä kuulkaa minun uskalluksestani ollut kiinni tämä homma vielä kertaakaan... En tahdo olla tyly tai ilkeä, mutta en tahdo myöskään satuttaa itseäni yhtään enempää.
- Uskalikko
Mitä lajia ?
- teeeeeeeeeeeeee
tootakai. sano mummo haudassa.
- Tänä vuonna
olen kohdannut jo pari suurta haastetta. Yleensä uskallan ainakin yrittää, jos jossain on edes vähän järkeä...Kuten vaikkapa taas oman palstailun vähentämisessä.
- 2.rämäpää
kulta,meidän on uskallettava ;)
- ;)
älä epäile, mähän sanoin sulle ettet tiedä mihin pystyisin...
- :D
et sä mihinkään kykene, pikkuleidi...
- ;)
:D kirjoitti:
et sä mihinkään kykene, pikkuleidi...
hah hah vai pikkuleidi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591