Kuka on se Ossin juontajapari Radio Melodiassa?
Ossi Valon juontajapari
16
382
Vastaukset
- Tulikukka
Laura Puisto, vierailevana tähtenä.
- 89's
Uusia ääniä on kaivattu. Lauran lisäksi siellä on ollut Sofia.
- hippunalle
aivan järkyttävä se laura..ootteko kuullu sen laulavan..luulee olevas hirmu hyvä..mut ei se kyl oo..huutaa ja joikaa..ei luonnollinen!!
- ööööööööööör
Nyt se korkki kiinni, Ossi!
- äänekäs
Joo mä voin kans allekirjoittaa että itseään täynnä oleva nainen....se laura meinaan..
- äänekäs2
Eikö se Laura siirtynyt Auran Aalloille?
- äänekäs
en siirrosta tiedä mut eipä kovin kummoinen ole..
- äänekäs2
Se Fröberg? Minusta ihan ok.
- äänekäs
viesti aloitettu puhumalla laura puistosta..
- äänekäs
Joka toinen lauantai puisto juontanut klo. 17-20...
- TaitaaollaAmis
Tykkään iskelmäradion monipuolisesta ohjelmasta.
Ne soittolistat on kivoi. - aa_men
äänekäs kirjoitti:
Joka toinen lauantai puisto juontanut klo. 17-20...
Tuolla ei nimeä näy, eikä sellaista juontajaa kanavalla silloin ole.
- äänekös
aa_men kirjoitti:
Tuolla ei nimeä näy, eikä sellaista juontajaa kanavalla silloin ole.
eipä tietenkään niin...voi hemmetti..jos olen itse kuunnellut melodiaa..hän kuuluu tuttavapiiriin..ota asioista selvää☺
- petroskoi
onko Melodia joku virolainen tai ryssä kanava?
- 89.0
Laura Puisto ja Tero Toivonen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481