Mistä sen löytää?
Olen kadottanut itseluottamukseni lähestulkoon täysin. Luovutan heti vaikeiden ja vähemmän vaikeiden asioiden edessä, en usko itseeni, olen negatiivinen ja löydän joka asiasta jotain negatiivista.
Tämä ongelma vie minulta rakkaimpani, sillä en usko muuttavani enkä tunnu oppivani virheistäni vaan teen kaiken aina uudelleen ja menetän uskon itseeni.
Rakennan suojamuuria, en suostu aina myöntämään asioita itselleni vaikka tietäisin niiden olevan totta tai valetta. En todellakaan tiedä enää mitä tekisin.
Minulla on aina ollut huono itseluottamus ja ensimmäinen poikaystävä musersi kokonaan pois. En ollut hyvä missään, en ollut kaunis eikä kukaa pidä minusta ellei hyödy minusta jotenkin.
Olen todella herkkä ja liian tunteikas ja otan itseeni helposti. Joten tässä tilanteessa ollaan, hukassa..
Kadonnut itseluottamus
HuonoKaikessa..
1
497
Vastaukset
- 1+1
Leuka pystyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222