Elikkäs..asustelen tampereella ja rakastan fursuitteja sairaasti!! Oon nyt tekemässä omaa (ihan alussa vasta) ja haluaisin että kaikki kenellä on fursuit tai tulee olemaan, järjestettäisiin miitti jossain päin jotakin kaupunkia!! :D ei mielellään kovin kaukana..mieluiten lähellä tamperetta tai vielä parempi tampereella! !:))
Fursuit
32
3227
Vastaukset
- DominoDokkan
Minäkin olen Tampereelta ja väsään tällä hetkellä fursuittia fursonastani :D
- MuffinFursuit
Tarvittisin vähän apua , kun en ole koskaan tehnyt fursuittia :) Koirasta ajattelin tehdä niin, että jos teillä on jotain vinkkejä nii kertokaapas :D
- Anonyymi
@muffinFursuit kato paljon how to do fursuit videoita
- Mushi5
Mäkin oon miettiny tekeväni fursuitin ja tiiän jo miten :3 tarttisin vaan jonkun hiihto/mopopipon ja sellasen jänään päänmuotin, mitä en kyllä uskoakseni saa, se vaa kyl helpottas asioita aika lailla...
Millo ajattelit pitää ton miitin :3 - energy girl
moi mäkin olen tekemässä fursuittuia ja sen pää on kohta valmis.kysyisin nimimerkiltään fursuiterforlivfelle viesti:olen itse 12w ja etsin tapahtuma paikkaa
luinsun viestisi ja aattelin kysyy et pääsiskö niihi miitteihin olen etsinyt vasta kaksi koko naista päivää tapahtuma tai miitti paikkaa.ainiin asun hyvinkäällää mut äiti miettiiasia että ehkäpää sen sun juttuihis ja olentyttö jamun fursuitin nimeks tulis energy girl. - jeromefan
miten vois tehä koira fursuitin ?
- enegy girl
entiiä aijon sittenkinaloitta alusta.jos joku eitiedä mihin mittiin menis kannatan anthrocon.com siellä on varmaan ainakin sata fursuittii siis makeeta sikamakeeta.
:D >
- foxbot
voiksinne tampereen miittiin tulla jyväskyläläinen kettu mukaan
- FursuitKyra
Olen myös tamperelainen ha väsään fursuittia. Kyra nimeltään:) minkä ikäinen oot? Mä olen 10v ja fursuit fani Forever!
- Fursuitkyra
Siis sille joka on alottanu Tän keskustelun...
- Sirppa-97
Oon kattellu youtubesta meidän suomalaisten fursuit hurvailuja tapaamisesta ja missä nää ees sovitaan ku haluisin itekki tulevana furryna.....?? tai missä ja millon se olisi...?
- Darkwolf131
Mistä päin oot kotosin ja minkä ikänen?
- furry onni poju
heissan onko missään päin suomea (fursuit asuja myytävänä)?? ostaisisin sellaisen olen katellut youtubesta hauskoja pätkiä tuo on hauskan näköstä kun haluaisin olla furry!!!!
- Jokukakkaoulusta
Asuuko Oulussa tai sen lähellä yhtää fruissuit harrastajia :D? Ite alotin fruisuitin tekemisen ja ois kiva tietää asuuko täällä muita :3
- LostyHowls
Hoi, Oulusta löytyy fursuittareita... tai ainaki just oon alottamassa päätä, mut häntä löytyy!
- Anonyymi
No hei itekki oulusta ja oon furry mikä on sun ig tai snap voitas mähä joku päivä
- Anonyymi
Mun ig on helmi_caramelli ja snap on luonto.tikka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun ig on helmi_caramelli ja snap on luonto.tikka
Ootko toi Nelli jos oot ni mä lähetin sulle:moi 😃
- Fursuittaaja
Elikkäs olen fursuittaaja etelä-suomesta ja aattelin jos niitä miittejä pystyis pitää kesällä :D Kun olis kiva tavata muita fursuittaajia :)
- Furru-Vain
On Rovaniemelläkin fursuitttaaja :)
- Darkwolf131
Moi! Mä oon helsingistä yks suittaaja ja oon alottamassa Dax nimistä valkosta sutta. Oon tyttö ja oon 11v. Haluisin johonki ikäisteni fursona porukkaan. Ja pääsisin tampereelle tai tampereen lähelle helsingistä joku miitti ois tosi kiva. Ja jos joku tietää jotai kivoi miittei nii kertokaa ihmeessä -v-
- Anonyymi
Moi mäkin oon ettiny tästä Valkeakosken läheltä suunnilleen Tampereelta ja Hämeen linnasta näitä miittejä mutta ei tuu löydettyä:( oon 10.vuotias eli aika nuori. haluisin furry kamui mut Valkeakoskelta melki kukaan ei furryistä tykkää joten niitä kamui en saa.
- Anonyymi
Voiko fursuittaamisen aloittaa ilman, että tuntee itsensä esim koirana eläneenä? Haluaisin aloittaa tämän ja mietin mistä saisi vaahtomuovia tähän. Oon kattonu paljon amerikkalaisten tutoriaaleja ja miittinkien vlogeja.
- Anonyymi
Kannattaa katsoa Etolasta sieltä mä hommasin vaahtomuovin(:
- Anonyymi
Lyllä ehkä vois
- Anonyymi
Ketään Helsinkiläistä turria täällä? Itekkin oon halunnu mennä turri miittiin mut en oikeen löydä mistään mitään.. oon siis 11v ja alottelemas toista suittia (:
- Anonyymi
Onko ketään suittaajaa lauttasaaressa oon 11v ja saan suitin ens ens viikolla
- Anonyymi
Onko enään Kaarinan kirjastolla turri tapaamisia kun olen ite turri vuoden vast ollut😁😇
- Anonyymi
Moikka! Olen 11v. Olen alotelia turri vasta joten en tiiä mistä näkee turri miitit ja asun siis turussa ja en tiiä mitä muuta vois sanoa:/
- Anonyymi
Onko täällä yhtäkään turria kirkkonummelta. olisi kivaa pitää miittiä jos on mahollista
- Anonyymi
ite oon raisiosta ja aion alottaa mun ekan fursuitin tekemisen. Asuuko kukaan raisiossa? ois kiva saada kaveri.
- Anonyymi
mistä näkee ne miitit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768