Fursuit

FursuiterForLife

Elikkäs..asustelen tampereella ja rakastan fursuitteja sairaasti!! Oon nyt tekemässä omaa (ihan alussa vasta) ja haluaisin että kaikki kenellä on fursuit tai tulee olemaan, järjestettäisiin miitti jossain päin jotakin kaupunkia!! :D ei mielellään kovin kaukana..mieluiten lähellä tamperetta tai vielä parempi tampereella! !:))

32

2840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DominoDokkan

      Minäkin olen Tampereelta ja väsään tällä hetkellä fursuittia fursonastani :D

    • MuffinFursuit

      Tarvittisin vähän apua , kun en ole koskaan tehnyt fursuittia :) Koirasta ajattelin tehdä niin, että jos teillä on jotain vinkkejä nii kertokaapas :D

      • Anonyymi

        @muffinFursuit kato paljon how to do fursuit videoita


    • Mushi5

      Mäkin oon miettiny tekeväni fursuitin ja tiiän jo miten :3 tarttisin vaan jonkun hiihto/mopopipon ja sellasen jänään päänmuotin, mitä en kyllä uskoakseni saa, se vaa kyl helpottas asioita aika lailla...
      Millo ajattelit pitää ton miitin :3

    • energy girl

      moi mäkin olen tekemässä fursuittuia ja sen pää on kohta valmis.kysyisin nimimerkiltään fursuiterforlivfelle viesti:olen itse 12w ja etsin tapahtuma paikkaa
      luinsun viestisi ja aattelin kysyy et pääsiskö niihi miitteihin olen etsinyt vasta kaksi koko naista päivää tapahtuma tai miitti paikkaa.ainiin asun hyvinkäällää mut äiti miettiiasia että ehkäpää sen sun juttuihis ja olentyttö jamun fursuitin nimeks tulis energy girl.

    • jeromefan

      miten vois tehä koira fursuitin ?

      • enegy girl

        entiiä aijon sittenkinaloitta alusta.jos joku eitiedä mihin mittiin menis kannatan anthrocon.com siellä on varmaan ainakin sata fursuittii siis makeeta sikamakeeta.
        :D >


    • foxbot

      voiksinne tampereen miittiin tulla jyväskyläläinen kettu mukaan

    • FursuitKyra

      Olen myös tamperelainen ha väsään fursuittia. Kyra nimeltään:) minkä ikäinen oot? Mä olen 10v ja fursuit fani Forever!

      • Fursuitkyra

        Siis sille joka on alottanu Tän keskustelun...


    • Sirppa-97

      Oon kattellu youtubesta meidän suomalaisten fursuit hurvailuja tapaamisesta ja missä nää ees sovitaan ku haluisin itekki tulevana furryna.....?? tai missä ja millon se olisi...?

      • Darkwolf131

        Mistä päin oot kotosin ja minkä ikänen?


    • furry onni poju

      heissan onko missään päin suomea (fursuit asuja myytävänä)?? ostaisisin sellaisen olen katellut youtubesta hauskoja pätkiä tuo on hauskan näköstä kun haluaisin olla furry!!!!

    • Jokukakkaoulusta

      Asuuko Oulussa tai sen lähellä yhtää fruissuit harrastajia :D? Ite alotin fruisuitin tekemisen ja ois kiva tietää asuuko täällä muita :3

      • LostyHowls

        Hoi, Oulusta löytyy fursuittareita... tai ainaki just oon alottamassa päätä, mut häntä löytyy!


      • Anonyymi

        No hei itekki oulusta ja oon furry mikä on sun ig tai snap voitas mähä joku päivä


      • Anonyymi

        Mun ig on helmi_caramelli ja snap on luonto.tikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun ig on helmi_caramelli ja snap on luonto.tikka

        Ootko toi Nelli jos oot ni mä lähetin sulle:moi 😃


    • Fursuittaaja

      Elikkäs olen fursuittaaja etelä-suomesta ja aattelin jos niitä miittejä pystyis pitää kesällä :D Kun olis kiva tavata muita fursuittaajia :)

      • Furru-Vain

        On Rovaniemelläkin fursuitttaaja :)


    • Darkwolf131

      Moi! Mä oon helsingistä yks suittaaja ja oon alottamassa Dax nimistä valkosta sutta. Oon tyttö ja oon 11v. Haluisin johonki ikäisteni fursona porukkaan. Ja pääsisin tampereelle tai tampereen lähelle helsingistä joku miitti ois tosi kiva. Ja jos joku tietää jotai kivoi miittei nii kertokaa ihmeessä -v-

      • Anonyymi

        Moi mäkin oon ettiny tästä Valkeakosken läheltä suunnilleen Tampereelta ja Hämeen linnasta näitä miittejä mutta ei tuu löydettyä:( oon 10.vuotias eli aika nuori. haluisin furry kamui mut Valkeakoskelta melki kukaan ei furryistä tykkää joten niitä kamui en saa.


    • Anonyymi

      Voiko fursuittaamisen aloittaa ilman, että tuntee itsensä esim koirana eläneenä? Haluaisin aloittaa tämän ja mietin mistä saisi vaahtomuovia tähän. Oon kattonu paljon amerikkalaisten tutoriaaleja ja miittinkien vlogeja.

      • Anonyymi

        Kannattaa katsoa Etolasta sieltä mä hommasin vaahtomuovin(:


    • Anonyymi

      Lyllä ehkä vois

    • Anonyymi

      Ketään Helsinkiläistä turria täällä? Itekkin oon halunnu mennä turri miittiin mut en oikeen löydä mistään mitään.. oon siis 11v ja alottelemas toista suittia (:

    • Anonyymi

      Onko ketään suittaajaa lauttasaaressa oon 11v ja saan suitin ens ens viikolla

    • Anonyymi

      Onko enään Kaarinan kirjastolla turri tapaamisia kun olen ite turri vuoden vast ollut😁😇

    • Anonyymi

      Moikka! Olen 11v. Olen alotelia turri vasta joten en tiiä mistä näkee turri miitit ja asun siis turussa ja en tiiä mitä muuta vois sanoa:/

    • Anonyymi

      Onko täällä yhtäkään turria kirkkonummelta. olisi kivaa pitää miittiä jos on mahollista

    • Anonyymi

      ite oon raisiosta ja aion alottaa mun ekan fursuitin tekemisen. Asuuko kukaan raisiossa? ois kiva saada kaveri.

    • Anonyymi

      mistä näkee ne miitit

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5309
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3437
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1572
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      192
      1463
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      988
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      779
    Aihe