Torjuttaisiin aivan kasvotusten? Ihastuksesi torjuisi sinut ja sanoisi,että ei kiinnosta.
Mitä tekisit,jos sinut
25
377
Vastaukset
- 1.v
Se olisi se ainut ja oikea tapa.Vain tällä tavalla saa reset napin päällä olevan suojakuvun auki,ja tunteet nollille.
- alkaisin itkemään
No mun ei tartte jossitella. Mä tiedän koska olen kokenut tuon, ainkain lähestulkoon
- selviö olisi
Jatkaisin elämääni, se olisi parempi kuin epätietoisuus.
Itse asiassa niin on jo tainnut käydä epäsuorasti kylläkin. - pakkomielteisesti,ei
Yrittäisin vielläkin väenvängällä saada hänet :D
- olet hirviö
Ajattelet vain itseäsi, ole siis yksin ;:.D
- halusi sänkyyn heti
Kerran torjuin yhden nettituttavuuden,koska hän ei miellyttänyt minua ja lähetteli sen jälkeen pari törkeää tekstaria perääni.Aika lapsellista touhua sinänsä.
- tuula-neiti
Juuri siksi välttelen kaikenlaista suoraa kontaktin ottamista mahd. ihastukseen koska pelkään niin paljon torjutuksi tulemista.
- .,
En koskaan torjuisi noilla sanoilla, noin tympeästi, en koskaan.
Antaisin mennä menojaan ja toivoisin jättävän rauhaan.- 1.v
Ja tuo on just sitä,mitä ei pidä tehdä/toimia.Pitää olla rehellinen toiselle ja itselle.Jos et selvästi kerro että ei kiinnosta,mistä toinen sitä voi tietää?se palaa takas kuin bumerangi kun sä palaat sen mieleen.Ihastunut ei muutenkaan ymmärrä selkosuomea,joten tylyys ja kyyneleet kuuluu juttuun,jotta kumpikin voi jatkaa elämää.Tietty asian voi ilmaista tyyliin:kuule oot ihan hyvä tyyppi,mutta mulla ei vaan tunteet syty,mut kai me voidaan olla kavereita niinkuin Tiku ja Taku.
- .,
1.v kirjoitti:
Ja tuo on just sitä,mitä ei pidä tehdä/toimia.Pitää olla rehellinen toiselle ja itselle.Jos et selvästi kerro että ei kiinnosta,mistä toinen sitä voi tietää?se palaa takas kuin bumerangi kun sä palaat sen mieleen.Ihastunut ei muutenkaan ymmärrä selkosuomea,joten tylyys ja kyyneleet kuuluu juttuun,jotta kumpikin voi jatkaa elämää.Tietty asian voi ilmaista tyyliin:kuule oot ihan hyvä tyyppi,mutta mulla ei vaan tunteet syty,mut kai me voidaan olla kavereita niinkuin Tiku ja Taku.
Se on aina tilannekohtaista. Toimit miten toimit ja minä toimin omalla tavalla.
- 1.v
., kirjoitti:
Se on aina tilannekohtaista. Toimit miten toimit ja minä toimin omalla tavalla.
on joo,mutta miten itse ottaisit saman käytöksen vastaan jos olisit ihastunut korvia myöten?
- -E
"Antaisin mennä menojaan ja toivoisin jättävän rauhaan"
Miltä tuntuisi, kun saisit tietää että hän kyllä jätti rauhaan mutta ikävöi sua monta vuotta, täälläkin? Koska ei koskaan saanut tietää totuutta?
- s....
luulisi sun tietävän kuinka minä torjun/olen torjunut
- Toteaisin
Jos ei kiinnosta niin ei sitten.
- ei kiva
pahalta se varmasti tuntuis, jos itsellä ois tunteet päällä. Toisaalta parempi kertoa sekin, ettei ole tunteita, kuin pitää toista talutusnuorassa ja etsiä parempaa.
Mutta asian vois kertoa fiksusti, eikä pläjäyttää päin näköä. - -E
Kiittäisin rehellisyydestä.
Huokaisisin helpotuksesta, vihdoinkin voisin päästä eteenpäin.- jos kerran
huokaisisitte yhdessä
- -E
jos kerran kirjoitti:
huokaisisitte yhdessä
Kaipa se hänellekin helpotus olisi.
- Hölmöläinen
Vaikea kuvitella tuollaista tilannetta, koska ei tuollaista tapahdu suoraan. Mutta, jos tapahtuisi, niin varmaan tuijottava katse ja yrittäisin pidätellä itkua niin kauan, että pääsisin näköpiiristä pois. Sen jälkeen välttelisin kuin ruttoa paikkoja, joissa olisi mahdollisuus törmätä.
Epäsuorasti hän on minut kyllä torjunut jo useamman kerran. Monta kertaa olen lähtenyt pahalla mielellä kyyneleet silmissä pois. - teeeeeeeeeeeeeeeeeee
sanosin et ime sykkivää kääpiö se oli vitsi.
- teeeeeeeeeeeeee
ei ei. kukahan sä oot ku sait minutkii miettii. apua. minuu ei oo torjuttu ikinä. varmaan itkisin ekaa kertaa elämässäni. sit soittasin jollekii ja se joku ottas kirveen ja menis halkoo pölkkyjä.
- Ehkä tuo
"ei kiinnosta" ei olisi se paras tapa sanoa sitä, mutta mieli siinä pahoittuisi kuitenkin.
Kun tulisi sellainen hetki, ei varmasti olisi helppoa. Kasaisin hetken itseäni sisäisesti. Yrittäisin varmaan olla ulkoisesti ihan tavallisesti, jotta toinen ei huomaisi, miten pahalta se tuntuu sillä hetkellä. En katsoisi silmiin paljoa, jotta omista silmistäni ei näkyisi mitään. Purkaisin surullista oloa sitten, kun olisin viimein yksin. - teeeeeeeeeeee
miten purat sitä sitten muutoin kuin surkuilemalla ???
- Minä kai
vaan menisin sitten pois. Aika hiljaisena varmaan, mutta olisihan se reilua kertoa se suoraan. Ehkä ei ihan noilla sanoilla, mutta kuitenkin. Olishan se kipeää jonkin aikaa.
- EiJuuEhkä
Kyllä tää epätietoisuus alkaa kalvamaan pakkeja enemmän. Pakeista ainakin tietäis missä mennään ja pääsis jatkamaan kohti uusia seikkailuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve472974Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi922808On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole612666Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.712611Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952590Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1062163Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl522039Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1421890Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk611832Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?221715