Äitini oksensi viime yönä kerran ja sen jälkeen on hänellä ollut täysin terve olo. Pikkuveljeni ripuloi äsken, mutta muihin perheenjäseniin ei ole vielä tullut mitään oireita.
Itselläni on alkuviikosta heti huomisesta alkaen (ma, ti, ke) ylppäreiden kuuntelukokeet, joten nyt on erittäin paha sauma saada mahatauti! Millä keinoin voisin estää tuon jottei se minuun iskisi? Olen ottanu maitohappobakteeripillerin ja kaksi kertaa tänään olen ottanu ruokalusikallisen sitruunamehua. (kuulemma tuhoaa pöpöt kun on niin hapanta??) Lisäksi gefilus mehua on tänään kulunut ja käsiä olen pyrkinyt pesemään usein. Omassa huoneessa olen oleillut aikalailla koko päivän. Onko vielä jotain keinoja joilla voisin estää tuon taudin iskemistä minuun? :(
MAHATAUDIN ESTÄMINEN??
pikaistaapuakiitos!
3
286
Vastaukset
- Oikeat bakteerit ja
tee "tehosessioita"! Tuolla linkissä opastus!
Klikkaa auki:
http://maitohappobakteeri.nettisivu.org/mhb-kolme-vaikutukseltaan-tarkeinta-probiootti-bakteeria-ovat-immuunipuolustuksen-perusta/mhb-maitohappobakteeri-jauhe-ja-jauhekapseli-tuotteet-suomioikeat-probiootti-bakteerit/ - pelkään myös tautia
Ei tohon auta mikään muu kun et käy samas vessas kun perheesi , kosketuspinnoltahan toi oikeestaan tarttuu ja pisaratartuntana EN USKO MAITOHAPPOPAKTEERIEN AUTTAVAN se on satua !
- nutria
C-vitamiinia 1g / päivä ja maitohappobakteereita. On vissi varma että et sairastu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390