tarviin tietoi ku mu auto o muute vähä tehoton :D
miten voi vaihtaa tommose nimh akun pään lipoon auto sisäl
2
116
Vastaukset
- 12
No tietysti tinaamalla siihen oikean liittimen ja varmistumalla, että noparissa on mahdollisuus lipojen käyttöön.
Nopari ei tiedä mistä se sähköä ottaa. Mutta noparissa olisi hyvä olla lipo cut-off, jottei lipo mene liian tyhjäksi ja hajoa. Mutta ei sekään ole välttämätön, jos vaan lopetat ajon _heti_ kun tehot hiipuu. Ja tosiaa, liittimet irti, kuorit vähän johtoa ja tinaat kiinni. Tinaus taas tapahtuu niin että laitat molemmille pinnoille tinaa, ei liikaa, ja lämmität kolvilla samalla kuin puristat yhteen. Mutta, muista laittaa lämpökutiste johtojen ympärille ennen kuin tinaat ne kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712993
- 482618
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792158
- 951966
- 321732
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301320Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319