Golf Plussat Ruostuu

siaodfasd

Olen katsellut autoliikkeissa 2005-2008 ja alle 100tkm ajettuja Golf Plussia, ja hämmästyksekseni ne on melkosen ruosteherkkiä. Mitähän VW:llä on muuttunut, kun aikaisemmat Golffit eivät oikeastaan ruostuneet.

Silmällä havaittuna ruosteessa on erityisesti kynnyskotelo päältäpäin sekä takaluukku, erityisesti rekisterinkilven valojen ympäriltä. Sitten satunnaisia kukkia maalin alla siellä täällä. Ei sais olla näin uusissa autoissa ruostetta.

55

5498

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Golfari....

      Selvähän se,että ruostuvat! Suurin syyllinen on osaamattomat omistajat, jotka tukkivat keulan muovilla, pahvilla tai jollakin. Tällöin autoon tiivistivyä kosteus ei pääse kuivumaan ajaessa. Ihan sama juttu kuin homehtuvat puollotalot. Nytkin liikenteessä näkyy satoja volgswaageneita ja toyotia keulat tukittuina. Varmasti ruostuvat nopeasti. Kun keulaa ei tukiata niin auto kuivaa ajessa eikä ruostu.

      Mitään muuta autoa kuin Volgswagenia ja Toyotaa ei teipata keulasta. Siksi muut autot ei eruostu.

      • +Golfari...

        Sori vaan Provopelle, vaikka tukkisit autonkeulan kuinka tukkoon ei se vaikuta auton ilmankiertoon, kaikki siälle tuleva ilma tulee tuulilasin alapuolelta.

        Keulan suojaaminen on hyvin tärkeä toimenpide kylminä talvikuukausina. Vihdoinkin ihmiset ovat alkaneet tajuamaan sen. Aikansa menee, että uusavuttomat oppivat käytännön kautta asioita,.Kalliiksi tulee,mutta tulkoon. On ne niin viisaita.

        TAMMERSUOJA tekee tällä hetkellä suojia jo miltei joka autoon.


    • +Golfari...

      Toivotaan,että MEKSIKOLAISET VARIANTIT saavat nykyään paremman maalauskäsittelyn. Meksikolainen automaalaamo on kuin taidetakomo. Villasukkaa kastetaan maalisankossa ja sillä läiskitään autoa. Karvojahan siitä jää pintaan. No eihän se silloin tasasesti leviä. PÄÄ asia on,että asiakkaat ovat tyytyväisiä henkeen ja vereen. Selvääkin selvempi homma.

      Saksassa on paljon nykyaikaisemmat ja paremmat maalauslinjat ja laaduntarkkailu on kovaa.

      • Golfari...

        Näin se jälleen palstan pelle, Golfari..., koittaa kääntää keskustelun provoilemalla VW:n premium-mallista Variantista. Aina yhtä heikolla menestyksellä.


      • + Golfari...
        Golfari... kirjoitti:

        Näin se jälleen palstan pelle, Golfari..., koittaa kääntää keskustelun provoilemalla VW:n premium-mallista Variantista. Aina yhtä heikolla menestyksellä.

        "VW:n premium-malli Variant...He heee. Ei taida premium autoissa takaluukut ruostua ja moottorit posahdella. Melkoista Meksikossa tehtyä premiumia.

        Katselin tuossa Auto Bildin numeroa jossa oli 6 -vuotta vanhoja käytettyjä autoja vertailussa aj. 100 000 km. Mukana vertailussa oli myös Golf Plus, auto oli melkein uuden veroinen. Alustassakaan ei ollut ruostumista missään muualla kuin pakoputken hitsaus-saumassa.
        Golf Plussa on hyvää Saksassa tehtyä laatua.


      • Golfari...
        + Golfari... kirjoitti:

        "VW:n premium-malli Variant...He heee. Ei taida premium autoissa takaluukut ruostua ja moottorit posahdella. Melkoista Meksikossa tehtyä premiumia.

        Katselin tuossa Auto Bildin numeroa jossa oli 6 -vuotta vanhoja käytettyjä autoja vertailussa aj. 100 000 km. Mukana vertailussa oli myös Golf Plus, auto oli melkein uuden veroinen. Alustassakaan ei ollut ruostumista missään muualla kuin pakoputken hitsaus-saumassa.
        Golf Plussa on hyvää Saksassa tehtyä laatua.

        Eipä ainakaan kenellekään selville minkä auton olisit halunnut, jos rahaa olisi ollut. Sen saman, minkä muutkin suomalaiset, Golf Variantin. Sen premiumin.


      • vanhusautoilija
        Golfari... kirjoitti:

        Eipä ainakaan kenellekään selville minkä auton olisit halunnut, jos rahaa olisi ollut. Sen saman, minkä muutkin suomalaiset, Golf Variantin. Sen premiumin.

        Korkea Plussa on ihan hyvä auto vanhoille ihmisille. Golfarilla nyt on vain vähän vikaa vikaa korvien välissä ja siitä se katkeruus ja kateus kumpuavat.


      • Plussa Golfari
        vanhusautoilija kirjoitti:

        Korkea Plussa on ihan hyvä auto vanhoille ihmisille. Golfarilla nyt on vain vähän vikaa vikaa korvien välissä ja siitä se katkeruus ja kateus kumpuavat.

        Sapas ketjun aloittaja hyvät lämärit korville kun keksi provon Plussa Golfin ruostumisesta. Varmaan Variantinhaltijasta tuntuu ikvältä lukea tuota listaa jossa Variantistit ja Touranin porukka valittaa ja ruikuttaa Varianttien ja Touranien ruostuneista palkeista ja taluukuista He Hee..... Olipas nami paikka.

        Golf Plussa on laadukas kaikin puolin laadukas ja hyvä auto siitä ei päästä mihinkään.
        Samaa ei voi sanoa Meksikossa kyhätystä rottelosta jossa koneet lasahtelee ja maalit hilseilee.

        Ompahan Impivaaran taidetakomolle töitä kun saavat rapata ruosteita.


      • Golfari...
        Plussa Golfari kirjoitti:

        Sapas ketjun aloittaja hyvät lämärit korville kun keksi provon Plussa Golfin ruostumisesta. Varmaan Variantinhaltijasta tuntuu ikvältä lukea tuota listaa jossa Variantistit ja Touranin porukka valittaa ja ruikuttaa Varianttien ja Touranien ruostuneista palkeista ja taluukuista He Hee..... Olipas nami paikka.

        Golf Plussa on laadukas kaikin puolin laadukas ja hyvä auto siitä ei päästä mihinkään.
        Samaa ei voi sanoa Meksikossa kyhätystä rottelosta jossa koneet lasahtelee ja maalit hilseilee.

        Ompahan Impivaaran taidetakomolle töitä kun saavat rapata ruosteita.

        Kukaan ei ole valittanut muiden kuin plussan ruostumisesta. Ruostuminen ei koske millään tavalla Golfin premium-mallia, Variantia.


      • 20+10
        Golfari... kirjoitti:

        Kukaan ei ole valittanut muiden kuin plussan ruostumisesta. Ruostuminen ei koske millään tavalla Golfin premium-mallia, Variantia.

        Variantin omistajat ovat ainoita jotka valittaa ruostuneista takaluukuista. Hyvänä kakkosena Touranit.


      • Plussa Golfari
        20+10 kirjoitti:

        Variantin omistajat ovat ainoita jotka valittaa ruostuneista takaluukuista. Hyvänä kakkosena Touranit.

        Minä ainakin voin rehellisesti myöntää, että itsekin haluaisin Golf Variantin. Sen premiumin, joka ei ruostu. mutta sillä ajetaan, mihin rahat riittää.


      • kukin rahoillansa
        Plussa Golfari kirjoitti:

        Minä ainakin voin rehellisesti myöntää, että itsekin haluaisin Golf Variantin. Sen premiumin, joka ei ruostu. mutta sillä ajetaan, mihin rahat riittää.

        Niin se on. Otetaanpa VW:n listahinnat 1.6TDI Blue Motionin hinnat:

        Plussa: 28440€
        Variant: 29960€
        Touran: 35855€

        Niistä jokainen valitsee taloutensa mukaan.

        Eläkeläiset tyytyvät Plussaan, joka on halvin ja pienin. Laatu tuttua VW-tasoa.

        Työssäkulkevat nuorekkaat ja perusperheet ostavat luonnollisesti Variantin, johon mahtuu kyytiin sekä lapset että harrastusvälineet.

        Tunnolliset ja hyvätuloiset perheenisät voivat tarvittaessa ostaa Touranin.

        Sana vapaa katkeroituneille takakammarin ex-työttömille, nykyisille eläkeiläisille. Mutta kyllä työnteko kannattaa aina.


      • katkeroittaja
        kukin rahoillansa kirjoitti:

        Niin se on. Otetaanpa VW:n listahinnat 1.6TDI Blue Motionin hinnat:

        Plussa: 28440€
        Variant: 29960€
        Touran: 35855€

        Niistä jokainen valitsee taloutensa mukaan.

        Eläkeläiset tyytyvät Plussaan, joka on halvin ja pienin. Laatu tuttua VW-tasoa.

        Työssäkulkevat nuorekkaat ja perusperheet ostavat luonnollisesti Variantin, johon mahtuu kyytiin sekä lapset että harrastusvälineet.

        Tunnolliset ja hyvätuloiset perheenisät voivat tarvittaessa ostaa Touranin.

        Sana vapaa katkeroituneille takakammarin ex-työttömille, nykyisille eläkeiläisille. Mutta kyllä työnteko kannattaa aina.

        Lisättäköön edelliseen, että kaikki ovat 1.6TDI Blue Motion malleja DSG-laatikolla, joten hinnat vertailukelpoisia. Toimituskulut jat isävarusteet, ml. metalliväri, nostavat hintaa, mutta suorakäteiskauppa tuo pientä rabattia.

        Niin, ja laatu on kaikissa sama, kiitos saksalaisen standardoinnin. Jokaiseen malliin mahtuu maantaikappaleita, mutta isossa kuvassa ei isoja eroja ole. Paitsi se yksi täydellinen erikoisyksilö, joka on sattunut palstan kestovieraalle ;)

        Plussaillaan yhdessä.


      • 12+19

        Olen aina ihmetellyt miksi vanhempani, lapseni sekä kaikki sukulaiseni häpeävät minua. Eihän se pelkästään tyhmyydestäni kai johdu?


      • Golfari...
        katkeroittaja kirjoitti:

        Lisättäköön edelliseen, että kaikki ovat 1.6TDI Blue Motion malleja DSG-laatikolla, joten hinnat vertailukelpoisia. Toimituskulut jat isävarusteet, ml. metalliväri, nostavat hintaa, mutta suorakäteiskauppa tuo pientä rabattia.

        Niin, ja laatu on kaikissa sama, kiitos saksalaisen standardoinnin. Jokaiseen malliin mahtuu maantaikappaleita, mutta isossa kuvassa ei isoja eroja ole. Paitsi se yksi täydellinen erikoisyksilö, joka on sattunut palstan kestovieraalle ;)

        Plussaillaan yhdessä.

        Sinunkaan velaksi ostajan on turha puhua käteisalennuksista koska olet aina ostanut auton velaksi. Minä olen ostanut aina autoni pankkisiirolla tililtäni tai käy se nykyään jopa netissä tai liikkeessä kortillakin. Käteisalennus on ilman vaihtoautoa 5% enempää ei heru ainakaan Volkkarikaupoista.

        Laatu kyllä ei ole sama jos katsotaan Meksikolaisen rottelon ruostevikoja se on selvää,että silloin ei käytetä yhtä korkeatasoisia pintakäsittelylinjoja. Varianttien ruostumiset ei selity millään muulla.
        Aivan harhakuvitelmaa luulla ,että Meksikossa ja Saksassa tehdään samaa laatua.

        Voisit kehittää sitä laskupäätä hintavertailu Meksikolainen ruostuva romu maksaa 28.708 Eur. ja Golf Plussa 28.446 Eur. Varusteet ja värit lisäävät hintoja. Itse maksoin omasta Plussasta väreineen ja varusteineen n. 30 000 Eur.
        Itse varmaan ajat halvemmalla versiolla seku vaan katselet netistä nokka pitkällä hintoja ja unelmoit DSG-automaatista, minä sillä jo ajelen.

        Tämä vain todista,etä on vähäjärkisen hommaa ostaa ruostuvaa rotteloa koska hinta alenee suhteessa valtavasti verrattuna Saksassa tehtyyn Plussaan.

        "Jokainen valitsee autonsa talouden mukaan" Aika köyhän ja sippijätkän puhetta ei minulle rahapussi vaikuta mitenkään autonhankintaan minulla on vvaraa kyllä ostaa minkälainen auto vaan. Autossakin täytyy pitää hillittyä linjaa ettei se aiheuta liikaa kateutta ympäristössä.


      • lastu laineilla
        Golfari... kirjoitti:

        Sinunkaan velaksi ostajan on turha puhua käteisalennuksista koska olet aina ostanut auton velaksi. Minä olen ostanut aina autoni pankkisiirolla tililtäni tai käy se nykyään jopa netissä tai liikkeessä kortillakin. Käteisalennus on ilman vaihtoautoa 5% enempää ei heru ainakaan Volkkarikaupoista.

        Laatu kyllä ei ole sama jos katsotaan Meksikolaisen rottelon ruostevikoja se on selvää,että silloin ei käytetä yhtä korkeatasoisia pintakäsittelylinjoja. Varianttien ruostumiset ei selity millään muulla.
        Aivan harhakuvitelmaa luulla ,että Meksikossa ja Saksassa tehdään samaa laatua.

        Voisit kehittää sitä laskupäätä hintavertailu Meksikolainen ruostuva romu maksaa 28.708 Eur. ja Golf Plussa 28.446 Eur. Varusteet ja värit lisäävät hintoja. Itse maksoin omasta Plussasta väreineen ja varusteineen n. 30 000 Eur.
        Itse varmaan ajat halvemmalla versiolla seku vaan katselet netistä nokka pitkällä hintoja ja unelmoit DSG-automaatista, minä sillä jo ajelen.

        Tämä vain todista,etä on vähäjärkisen hommaa ostaa ruostuvaa rotteloa koska hinta alenee suhteessa valtavasti verrattuna Saksassa tehtyyn Plussaan.

        "Jokainen valitsee autonsa talouden mukaan" Aika köyhän ja sippijätkän puhetta ei minulle rahapussi vaikuta mitenkään autonhankintaan minulla on vvaraa kyllä ostaa minkälainen auto vaan. Autossakin täytyy pitää hillittyä linjaa ettei se aiheuta liikaa kateutta ympäristössä.

        1. Missä kohti edellinen kirjoittaja ilmoittaa ostaneensa autonsa velaksi?

        2. Mikä on kompedenssisi autojen laatukeskusteluun?

        3. Tarkistin edellisen kirjoittajan ilmoittamat hinnat VW:n nettisivuilta ja ne olivat lähempänä totuutta kuin sinun ilmoittamasi.

        1 2 3 = Joku on pettynyt säästettyään väärässä paikassa, tosin pakon sanelemana.


      • Golfari...
        Golfari... kirjoitti:

        Sinunkaan velaksi ostajan on turha puhua käteisalennuksista koska olet aina ostanut auton velaksi. Minä olen ostanut aina autoni pankkisiirolla tililtäni tai käy se nykyään jopa netissä tai liikkeessä kortillakin. Käteisalennus on ilman vaihtoautoa 5% enempää ei heru ainakaan Volkkarikaupoista.

        Laatu kyllä ei ole sama jos katsotaan Meksikolaisen rottelon ruostevikoja se on selvää,että silloin ei käytetä yhtä korkeatasoisia pintakäsittelylinjoja. Varianttien ruostumiset ei selity millään muulla.
        Aivan harhakuvitelmaa luulla ,että Meksikossa ja Saksassa tehdään samaa laatua.

        Voisit kehittää sitä laskupäätä hintavertailu Meksikolainen ruostuva romu maksaa 28.708 Eur. ja Golf Plussa 28.446 Eur. Varusteet ja värit lisäävät hintoja. Itse maksoin omasta Plussasta väreineen ja varusteineen n. 30 000 Eur.
        Itse varmaan ajat halvemmalla versiolla seku vaan katselet netistä nokka pitkällä hintoja ja unelmoit DSG-automaatista, minä sillä jo ajelen.

        Tämä vain todista,etä on vähäjärkisen hommaa ostaa ruostuvaa rotteloa koska hinta alenee suhteessa valtavasti verrattuna Saksassa tehtyyn Plussaan.

        "Jokainen valitsee autonsa talouden mukaan" Aika köyhän ja sippijätkän puhetta ei minulle rahapussi vaikuta mitenkään autonhankintaan minulla on vvaraa kyllä ostaa minkälainen auto vaan. Autossakin täytyy pitää hillittyä linjaa ettei se aiheuta liikaa kateutta ympäristössä.

        Miksiköhän minulla ei ole yhtään ystävää?


      • Plussa Golfari
        Golfari... kirjoitti:

        Miksiköhän minulla ei ole yhtään ystävää?

        Yleensä kaikki haluaisivat ystäviensä olevan mukavia, järkeviä, kohteliaita ja ystävällisiä.


      • dhtu6yi
        lastu laineilla kirjoitti:

        1. Missä kohti edellinen kirjoittaja ilmoittaa ostaneensa autonsa velaksi?

        2. Mikä on kompedenssisi autojen laatukeskusteluun?

        3. Tarkistin edellisen kirjoittajan ilmoittamat hinnat VW:n nettisivuilta ja ne olivat lähempänä totuutta kuin sinun ilmoittamasi.

        1 2 3 = Joku on pettynyt säästettyään väärässä paikassa, tosin pakon sanelemana.

        Katsokaa hinnat VE.FI sivustolta siellä on hinnat ettei tarvitse kaverin kaverilta kysellä. Golfari on oikeassa


      • Tässä nämä
        dhtu6yi kirjoitti:

        Katsokaa hinnat VE.FI sivustolta siellä on hinnat ettei tarvitse kaverin kaverilta kysellä. Golfari on oikeassa

        Plussa: 28440€
        Variant: 29960€
        Touran: 35855€


      • Ex-Plussa
        Golfari... kirjoitti:

        Sinunkaan velaksi ostajan on turha puhua käteisalennuksista koska olet aina ostanut auton velaksi. Minä olen ostanut aina autoni pankkisiirolla tililtäni tai käy se nykyään jopa netissä tai liikkeessä kortillakin. Käteisalennus on ilman vaihtoautoa 5% enempää ei heru ainakaan Volkkarikaupoista.

        Laatu kyllä ei ole sama jos katsotaan Meksikolaisen rottelon ruostevikoja se on selvää,että silloin ei käytetä yhtä korkeatasoisia pintakäsittelylinjoja. Varianttien ruostumiset ei selity millään muulla.
        Aivan harhakuvitelmaa luulla ,että Meksikossa ja Saksassa tehdään samaa laatua.

        Voisit kehittää sitä laskupäätä hintavertailu Meksikolainen ruostuva romu maksaa 28.708 Eur. ja Golf Plussa 28.446 Eur. Varusteet ja värit lisäävät hintoja. Itse maksoin omasta Plussasta väreineen ja varusteineen n. 30 000 Eur.
        Itse varmaan ajat halvemmalla versiolla seku vaan katselet netistä nokka pitkällä hintoja ja unelmoit DSG-automaatista, minä sillä jo ajelen.

        Tämä vain todista,etä on vähäjärkisen hommaa ostaa ruostuvaa rotteloa koska hinta alenee suhteessa valtavasti verrattuna Saksassa tehtyyn Plussaan.

        "Jokainen valitsee autonsa talouden mukaan" Aika köyhän ja sippijätkän puhetta ei minulle rahapussi vaikuta mitenkään autonhankintaan minulla on vvaraa kyllä ostaa minkälainen auto vaan. Autossakin täytyy pitää hillittyä linjaa ettei se aiheuta liikaa kateutta ympäristössä.

        Variantista saa vaihdossa huomattavasti enemmän kuin vastaavasta plussasta koska Varianteista on kova kysyntä ja niiden huippulaatu on kaikkien tiedossa. Karvakäsien kasaamien plussien kysyntä on aika heikkoa, koska ostajakunta on 65 iässä.


      • 2+10
        Tässä nämä kirjoitti:

        Plussa: 28440€
        Variant: 29960€
        Touran: 35855€

        Suosittelen edelleen ,että harjottaisit laskupäätä. Nyt ymmärrän sinun laskentakaaviot joita esitit sähkön riittävyydessä.


      • Minä autan
        2+10 kirjoitti:

        Suosittelen edelleen ,että harjottaisit laskupäätä. Nyt ymmärrän sinun laskentakaaviot joita esitit sähkön riittävyydessä.

        Variant: 29960€ miinus Plussa: 28440€. Plussa on 1520.- halvempi. Jos olisit saanut kansalaiskoulun suoritettua loppuun, osaisit tämän itsekin laskea.


      • osssss
        Ex-Plussa kirjoitti:

        Variantista saa vaihdossa huomattavasti enemmän kuin vastaavasta plussasta koska Varianteista on kova kysyntä ja niiden huippulaatu on kaikkien tiedossa. Karvakäsien kasaamien plussien kysyntä on aika heikkoa, koska ostajakunta on 65 iässä.

        Olet ymmärtänyt väärin. Kaikki innovatiiviset ja ennakkoluulottomat ymmärtävät mitä on mukavuus ja korkeammalta kiva katsella. Keskieurooppalaiset ovat tämän jo ymmärtäneet mitä tila-auto on, he eivät ole niin konservatiivisia kuin suomalaiset joiden auto pitää olla iso ja matala mikä sopii varsin hyvin suomalaiseen ilmastoon korkeine lumikasoineen.

        Onko keittiössäsi ja olohuoneessasi matalat penkit pitkin lattiaa ja istutko lattialla? -itse pidä tuolista vrt golfplus.

        Tavallinen auto on kuin pulkka, perse maassa.


      • Golfari...
        Minä autan kirjoitti:

        Variant: 29960€ miinus Plussa: 28440€. Plussa on 1520.- halvempi. Jos olisit saanut kansalaiskoulun suoritettua loppuun, osaisit tämän itsekin laskea.

        Et ole oppinut vieläkään katsomaan oikeasta sarakkeesta hintaero on n. 250 Eur.

        Harjoittele edelleen laskupäätä ja kohdista kiikareitasi.


      • 10+1
        Minä autan kirjoitti:

        Variant: 29960€ miinus Plussa: 28440€. Plussa on 1520.- halvempi. Jos olisit saanut kansalaiskoulun suoritettua loppuun, osaisit tämän itsekin laskea.

        Plussa 28.446
        Varsiantti 28.708 joka on puolet liikaa Meksikossa kyhätystä rottelosta koska hyvityshinta putoaa paljon reilummin kuin HB-ja Plussa Golfista. Ero 250 Euroa.
        Mee Impivaaran marttakerhon laskentatunnille.


      • Golfari...
        osssss kirjoitti:

        Olet ymmärtänyt väärin. Kaikki innovatiiviset ja ennakkoluulottomat ymmärtävät mitä on mukavuus ja korkeammalta kiva katsella. Keskieurooppalaiset ovat tämän jo ymmärtäneet mitä tila-auto on, he eivät ole niin konservatiivisia kuin suomalaiset joiden auto pitää olla iso ja matala mikä sopii varsin hyvin suomalaiseen ilmastoon korkeine lumikasoineen.

        Onko keittiössäsi ja olohuoneessasi matalat penkit pitkin lattiaa ja istutko lattialla? -itse pidä tuolista vrt golfplus.

        Tavallinen auto on kuin pulkka, perse maassa.

        Nämä Impivaaralaiset ovat tottuneet nukkumaan "maapetillä" ne tykkää autossakin maata siellä lattialla. Minäkin poikasena laitoin penkin säädöt taakse ja olin olevinaan hyvinkin viisas kuski.


      • Plussa on Miinus
        10+1 kirjoitti:

        Plussa 28.446
        Varsiantti 28.708 joka on puolet liikaa Meksikossa kyhätystä rottelosta koska hyvityshinta putoaa paljon reilummin kuin HB-ja Plussa Golfista. Ero 250 Euroa.
        Mee Impivaaran marttakerhon laskentatunnille.

        Nyt tarvitaan vahvemmat silmälasit. Ota viivoitin avuksi, jotta onnistuisit vertaamaan vastaavia varustetasoja ja moottorivaihtoehtoja. Vapise sormi ei näytä pysyvän oikeassa sarakkeessa.

        Vaikka miten rukoilisit, kiroilisit ja haukkuisit meitä, niin ei se Plussa muutu vastaavaa Varianttia kalliimmaksi. Ja miksi muuttuisikaan? Se on pienempi. Ja kysyntä on muutenkin niin vähäistä, että pienikin hinnankorotus lopettaisi myynnin kokonaan.

        Plussa on varmaan uutena ihan ok, vaikka ei se mikään perheauto ole. Toki sillä eläkeläisseurue kirkkoon sunnuntaisin köryyttää ja maanantaina alennuskahvin ostoon paikalliseen Alepaan, mutta ei sillä lapsiperheen varusteita kuljeteta (paitsi kyytiläisten sylissä).


      • Golfari...
        Golfari... kirjoitti:

        Miksiköhän minulla ei ole yhtään ystävää?

        On sinulla aina minut.


      • Golfari...
        Plussa on Miinus kirjoitti:

        Nyt tarvitaan vahvemmat silmälasit. Ota viivoitin avuksi, jotta onnistuisit vertaamaan vastaavia varustetasoja ja moottorivaihtoehtoja. Vapise sormi ei näytä pysyvän oikeassa sarakkeessa.

        Vaikka miten rukoilisit, kiroilisit ja haukkuisit meitä, niin ei se Plussa muutu vastaavaa Varianttia kalliimmaksi. Ja miksi muuttuisikaan? Se on pienempi. Ja kysyntä on muutenkin niin vähäistä, että pienikin hinnankorotus lopettaisi myynnin kokonaan.

        Plussa on varmaan uutena ihan ok, vaikka ei se mikään perheauto ole. Toki sillä eläkeläisseurue kirkkoon sunnuntaisin köryyttää ja maanantaina alennuskahvin ostoon paikalliseen Alepaan, mutta ei sillä lapsiperheen varusteita kuljeteta (paitsi kyytiläisten sylissä).

        Katso edelleen ja opettele laskemaan 1.6 TDI Comfort DSG vaihteistolla Blue Motion Plus 28.446 Eur. Ja Meksikon romu 1.6 TDI Comfort DSG vaihteistolla Blue Motion 28.708 Eur. Omassa Plussassa on vielä kaunis hyvä Amaryllispunainen hyvälaatuinen helmiäisväri. Oikeat VW vanteilla olevat talvikumit ja tietenkin Defan öljypohjanlämmitin sekä sisätilanlämmitin. Jos vedetään "kaurahattu" autot vierekkäin niin oon takuuvarma ,että minun autoni on rahallisesti kovemmassa kurssissa kuin sinun monta vuotta vanha Variantin rottelo joka saattaa kukkia uudelleen päivänä minä hyvänsä.

        Siinä olet ihan oikeassa,että Plussa on uutena ihan OK ja varmaan vielä vanhanakin. Katsastustilastojen mukaan "Erittäin vähän vikoja" Muutamia vetonivelvikoja. Ajosuoritemäärät hyvin samansuuruisia kuin muillakin saman ikäsissä autoissa. Joka kertoo sen ,että Plussalla ajelee myös Tredikkäät aikuiset.
        Impivaaran Kaurahatuille ja ruutupaidoille kelpaa Meksikolaiset ruostuvat kotterot kunhan siinä on muoviset kromit ja VW-logo keulassa. Perässä on samanlainen logo ruosteensävyttämässä takaluukussa.


      • ruosteeton velaton
        Golfari... kirjoitti:

        Katso edelleen ja opettele laskemaan 1.6 TDI Comfort DSG vaihteistolla Blue Motion Plus 28.446 Eur. Ja Meksikon romu 1.6 TDI Comfort DSG vaihteistolla Blue Motion 28.708 Eur. Omassa Plussassa on vielä kaunis hyvä Amaryllispunainen hyvälaatuinen helmiäisväri. Oikeat VW vanteilla olevat talvikumit ja tietenkin Defan öljypohjanlämmitin sekä sisätilanlämmitin. Jos vedetään "kaurahattu" autot vierekkäin niin oon takuuvarma ,että minun autoni on rahallisesti kovemmassa kurssissa kuin sinun monta vuotta vanha Variantin rottelo joka saattaa kukkia uudelleen päivänä minä hyvänsä.

        Siinä olet ihan oikeassa,että Plussa on uutena ihan OK ja varmaan vielä vanhanakin. Katsastustilastojen mukaan "Erittäin vähän vikoja" Muutamia vetonivelvikoja. Ajosuoritemäärät hyvin samansuuruisia kuin muillakin saman ikäsissä autoissa. Joka kertoo sen ,että Plussalla ajelee myös Tredikkäät aikuiset.
        Impivaaran Kaurahatuille ja ruutupaidoille kelpaa Meksikolaiset ruostuvat kotterot kunhan siinä on muoviset kromit ja VW-logo keulassa. Perässä on samanlainen logo ruosteensävyttämässä takaluukussa.

        Mistä ihmeestä sinä kaivat nuo hinnat? Ihan hatusta vai?

        Tervetuloa tänne vertailemaan autoja! Lupaan tarjota kahveet, niin ei jää sinullekaan niin paha maku suuhun. Voittoahan tuossa hintakisassa ei sinulle tule. Ero on itseasiassa selvä edukseni. Ja ei, autoni ei ole velaksi ostettu, eikä ruosteessa.

        Mutta eihän teillä netti-hiirillä ole selkärankaa, eikä edes autoa. Anonyymi räksytys jatkuu, mutta kun pitäisi ihmisten ilmoille tulla, niin ei edes suu aukea. Sellainen lautapoika.


      • Golfari...
        ruosteeton velaton kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sinä kaivat nuo hinnat? Ihan hatusta vai?

        Tervetuloa tänne vertailemaan autoja! Lupaan tarjota kahveet, niin ei jää sinullekaan niin paha maku suuhun. Voittoahan tuossa hintakisassa ei sinulle tule. Ero on itseasiassa selvä edukseni. Ja ei, autoni ei ole velaksi ostettu, eikä ruosteessa.

        Mutta eihän teillä netti-hiirillä ole selkärankaa, eikä edes autoa. Anonyymi räksytys jatkuu, mutta kun pitäisi ihmisten ilmoille tulla, niin ei edes suu aukea. Sellainen lautapoika.

        Hae VW.fi sivuilta. Kiitos vaan kahvitarjoilusta,mutta minä en juo halpaa Saludoa laisinkaan.


      • Golfari...
        Tässä nämä kirjoitti:

        Plussa: 28440€
        Variant: 29960€
        Touran: 35855€

        Olet melkoinen Sata'an TUPAUUNO vertaah Highline ja Comfort varusteisia autoja hinnossa keskenään. Opettele nut jo lukemaan hae tollo itelles viivotin.
        Laita siihen luusilmään polttolasi ja lue sitten.


      • 18+2
        Golfari... kirjoitti:

        Olet melkoinen Sata'an TUPAUUNO vertaah Highline ja Comfort varusteisia autoja hinnossa keskenään. Opettele nut jo lukemaan hae tollo itelles viivotin.
        Laita siihen luusilmään polttolasi ja lue sitten.

        minullekkin tarjottiin sitä meksikolaista rotteloa samaan välirahaan kun plussaa,mutta en huolinut. oli vielä uusi cafe sävy olisihan se ollut siitä hyvä ettei olisi ruoste näkynyt.


      • Kuva ei valehtele

    • Kiitos EU
      • 11+19

        Mutta VARIANT enemmän kuin muut Volsut.


    • osssss

      Sukuvika.Touran takaluukku myös ruosteessa kilven yläpuolelta.Golf IV taas takaosasta lohkeilee maalit sieltä täältä.

      • 14+16

        Niin täälläkin Variantin takaluukkua maalattu jo kahdesti ja taasen kuplii ruosteet Rekkarikilven vierestä ja alasaumasta.


      • osssss
        14+16 kirjoitti:

        Niin täälläkin Variantin takaluukkua maalattu jo kahdesti ja taasen kuplii ruosteet Rekkarikilven vierestä ja alasaumasta.

        Tietoisuutta tuleville ostajille.Käskee myyjän viedä tunnettuun maalaamoon ennenkuin kaupat syntyy.Pieni maalaus muine töineen äkkiä 1500e!
        Hinnat tulleet korjauksissa tutuiksi.Pelkkä oven yläp.naarmun maalaus voi olla 700e.


      • Golfari...
        osssss kirjoitti:

        Tietoisuutta tuleville ostajille.Käskee myyjän viedä tunnettuun maalaamoon ennenkuin kaupat syntyy.Pieni maalaus muine töineen äkkiä 1500e!
        Hinnat tulleet korjauksissa tutuiksi.Pelkkä oven yläp.naarmun maalaus voi olla 700e.

        Niin ja ei auta vaikka kuinka maalataan ruosteiden ja raskojen päälle, kuplii kumminkin ja jälleenmyyntihinta laskee. Kyllä moni kiertää vaihtoautohallissa kaukaa Variantin ja TSI moottorit.
        Aivan samat ongelmat kuin Fordeissa muutama vuosi sitten. Nyt saa tosi halvalla nuita ruostevikaisia Ford Focuksia.
        Sama odottaa Variantteja.


      • 14+16
        Golfari... kirjoitti:

        Niin ja ei auta vaikka kuinka maalataan ruosteiden ja raskojen päälle, kuplii kumminkin ja jälleenmyyntihinta laskee. Kyllä moni kiertää vaihtoautohallissa kaukaa Variantin ja TSI moottorit.
        Aivan samat ongelmat kuin Fordeissa muutama vuosi sitten. Nyt saa tosi halvalla nuita ruostevikaisia Ford Focuksia.
        Sama odottaa Variantteja.

        Ja minullahan on siis Plussa. Variantit eivät ruostu.


      • Golfari...
        14+16 kirjoitti:

        Ja minullahan on siis Plussa. Variantit eivät ruostu.

        Iskällä on Plussa. Tosin se on mopon moottorilla ja tytöt nauraakin mulle koulussa. Nyt menen lukemaan läksyjä. Minusta tulee isona merkonomi ja ostan sitten Plussan 2.0TSI moottorilla. Sitten tytöt tykkää minusta. Nähdään.


    • katsastusmies65

      Aloitus täyttä provoa ja pas ...aa.

      • Golfari...

        Katsastusmies on aivan oikeassa.Plussa Golfeissa on parhaita koreja mitä on VAG-autoihin koskaan tehty. Ensimmäiset mallit vm-2004 ovat aivan ruosteettomia autoja.
        Hyvä katsastusmies kun toit jätai älyä näiden Varsianttien joukkoon.


    • osssss

      ossss näemmä kirjoittelee yksinään ja vastailee omiin kommentteihinsa.

      Eikö olisi jo aika lääkärin ja lääkityksen?

    • 15+1227

      En ole nähnyt ainoatakaan ruostunutta PLUSSA Golfia.

    • Trulli.

      Se on köyhälle parempi kun katselee vaan Plussa Golfeja ja kuvittelee,että ne ruostuu.
      Ei edes ensimmäiset Plussat ole vielä yhtään ruosteessa vaikka ikää alkaa olemaan 10 vuotta.
      Joten täyttä mämmiä jauhat.
      Jumalisten "mämminsyöjät".

      • Aasinkullinimijä

        Ekat Plussat tuli 2005. Pitkä matka vielä siihen että olisivat kymmenenvuotiaita. Katotaan sitten 2015 uudestaan.


    • Ake1977

      Golf Plus 2.0 tdi dsg vm. 2006:

      Ostin viime lauantaina plus golfin liikkeestä Järvenpäästä, ja on ruostetta!!!

      Paskaa puhuvat ettei ruostu muka!

      Etuovien alareunat saranan puolelta on pahasti alkava ruoste, samoin takaluukku, varmaan 10 fiksarin korjaamaa paikkaa, samoin kyljissä muutava fiksarin paikkaama kohde, eli ruostuu!

      Autolla ajettu 171tkm, täydellinen huoltohistoria VW. Vähän kyllä ihmettelen alkavan ruosteen määrää...?

      Onko kellään kokemuksia onko VW-auto korvannut mitään vastaavanlaisissa tilanteissaa, eli reklamaatio lähtee kohta WV-autolle.

      No, ei siinä hinta oli kohdallaan ja alkavat ruosteet näkyivät mutta...

      • Aasinkorvankäryyttäj

        Autohan on iän puolesta jo paalaamotavaraa.
        Varmaan väriltään normaali halppisväri jota on liotettu suolassa vuosi kerrallaan onneksi olkoon.
        Osta Audi ei ruostu maalauskin on Audissa 100% kalliimpi.


      • Akseli Taka

        "Etuovien alareunat" Tyypillistä VW:n laatua toden-näköisesti jääpääkkujen rikkomat ja korjailtu kertaalleen.
        Tosin huolehtimalla tästäkin selviää kun ei anna jääpaakkujen kertyä sinne.


    • johtuu tästä

      Volkswagenien maalaustapaa on muutettu juuri tuolloin. Sinkityksen jälkeen korit viedään suoraan maalattavaksi. Pohjamaali ja pintamaali ruiskutetaan peräkkäin ilman välikuivatusta märälle pinnalle ja lakkaus vielä siihen.

    • kierroksella

      Kävin itse tutkimassa vaihtohalleissa ja häkeissä olevia Plussagolfeja niin yllättävän monessa 2006-2007 autossa on ovien alareunassa röpelömpää maalia vaikuttaen siltä että niitä on ominpäin paikkailtu. Kynnyksistä en tiedä kun muutamasta sisähallissa olleista yksilöistä että paljaalla silmällä ei erottanut onko niitä maalailtu, jos on niin siistiä työtä.

      • -oooo-

        Kaikissa VW:ssä sama vika jos käyttäjän pää on AASI.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mihin kaivattusi

      Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      78
      2892
    2. En löydä sinua

      En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2742
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

      Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2342
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

      ja rakastan sua.
      Ikävä
      35
      1668
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

      https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      240
      1568
    6. Mihin se sysipska hävisi?

      Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

      IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1495
    8. Mitä haluat oikeasti

      Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1290
    9. Ne oli ne hymyt

      Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1256
    10. Mitä uskot sinun

      Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe