Kysyn

monta kysymystä

onko tämä turhaa siis tämä ikävöinti ja haikailu hänen peräänsä? Sitä olen tässä miettinyt ja tuumaillut. Mitäs jos siinä ei ole mitään järkeä,kuluttaa sillä vain itseänsä aivan turhaan. Mikä olisi keino saada ikävä loppumaan ja laittamalla sille pisteen? Haikailla jotain saavuttamatonta.

16

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin..

Samaa täällä miettii varmaan aika moni.

• hänen peräänsä

No varmaankin,että se joku ihminen kertoisi sinulle,että turhaa haikailet minun perääni.Sitten tajuaisit,että ei ole mitään syytä ikävöidä.

• ap

Oih kumpa joskus tapaisin hänet ja saisin tietää sen, niin saisi jatkaa elämää ilman ikävöintiä ja turhaa tunnetta,vaikka häneltä suorat sanat,sekin olisi parempi.

• haaveitako vain
        ap kirjoitti:

Oih kumpa joskus tapaisin hänet ja saisin tietää sen, niin saisi jatkaa elämää ilman ikävöintiä ja turhaa tunnetta,vaikka häneltä suorat sanat,sekin olisi parempi.

No mikäs siinä niin hankalaa on tavata hänet.Kait sinä nyt olet hänet joskus muutenkin tavannut,ei muuten voi ikävöidä.

• ap
        haaveitako vain kirjoitti:

No mikäs siinä niin hankalaa on tavata hänet.Kait sinä nyt olet hänet joskus muutenkin tavannut,ei muuten voi ikävöidä.

Olen minä kyllä tavannut ja on se hankalaa. Mutta kaipa se on parasta nyt lähteä kokonaan pois täältä, ei täällä haikailu auta asiaa mitenkään, omaksi parhaaksi, tulee vain paha mieli ja muuta. Ilmeisesti vain haaveita kaikki.

• keino tää

Keskustella asiat selviksi, jos mahdollista?

• sinä olet

Tuumaa ja kysele vielä lisää, niin huomaat miten loppumatonta ja päättymätöntä kaikki voi olla. Järkeä ei ole missään se on totuus ja turhaa on kaikki se on ainoa totuus. Mitä ikänä haikailetkin ja mistä haaveiletkin, huomaat sen pian olevan täysin merkityksestöntä ja turhaa.

Elämä yksin tai kaksin,..toisinaan kaipaa toista ja toisinaan ei kumpaakaan. Järjetöntä niin kuin elämä itsessään onkin.

Ainoa tapa elää elämää on elää sitä ja lakata kysymystä siltä yhtään mitään.

• ap

Niin totta.

• kysym ja vastauk

Kysyn: Mikä elämässä ei ole turhaa? Mikä elämässä on järkevää? Mihin elämässä pitää itseään kuluttaa? Ikävälle ei ole pistettä?

Saavuttamatonta elämässä on paljon. Ihmisestä itsestään riippuu, minkälaisia tavoitteita asettaa. Minulle nykyään jokaisen päivän aloitus on saavutus.

• Pitää antaa itselle lupa ikävöidä ja kaivata. Jokainen tunne, olipa se viha, katkeruus, suru, ilo, tai mikä tahansa on käytävä lävitse. Jos ei anna itselleen lupaa kokea tunteita, niin ne kasvavat sisällä, kuin syöpä ja tuhoavat ennemmin tai myöhemmin. Minä ikävöin puhumista, läheisyyttä ja rakkautta. Mikäpä ei olisi parempi palsta kuin tämä, sen tunteen avaamiseksi. MItä v..n väliä sillä on, mitä muut siitä ajattelevat. Joskus kuulee kommenttia, että täällä puhuminen on turhaa höpöttämistä ja p..kan jauhantaa, mutta se auttaa käsittelemään omia tunteita ja vapauttamaan niitä.

• Ystävä sinulle

Olet muuten täysin oikeassa. Tunteet pitää pystyä purkamaan tavalla tai toisella. En ole asiaa tuolta kannalta ajatellutkaan... :)
        Tietenkin oikeassa elämässäkin on sinulla hyviä ja läheisiä ihmisiä, joiden kanssa varmasti pystyt tunteita jakamaan juttelemalla...
        Minäkin pidän puhumisesta, se on ollut omakin selviytymiskeinoni elämän heitellessä oikein rankimman mukaan.
        Iloa iltaasi.

• Ystävä sinulle kirjoitti:

Olet muuten täysin oikeassa. Tunteet pitää pystyä purkamaan tavalla tai toisella. En ole asiaa tuolta kannalta ajatellutkaan... :)
        Tietenkin oikeassa elämässäkin on sinulla hyviä ja läheisiä ihmisiä, joiden kanssa varmasti pystyt tunteita jakamaan juttelemalla...
        Minäkin pidän puhumisesta, se on ollut omakin selviytymiskeinoni elämän heitellessä oikein rankimman mukaan.
        Iloa iltaasi.

Kiitos. Niinkuin myös sinulle. Sen kummempia syvällisempiä ajattelematta "hetken ystävän" halaus sinulle.

http://aap1964.nettisivu.org/files/2010/02/halaus-iltaasi.jpg

• teeeeeeeeeeeeeeeee

kandee miettiä onks se ikävä ihan oikeesti realistinen ikävä :))). vai onkoha vaan kiva ikävöidä tai jotakii ? :). ylös ulos ja lenkille. kahvioihin. kirjastoon. ja vaikka kirkkoon jos se auttaa viemään ajatukset muualle :))). ja ota koira :).

• Koiria on

Minulla on jo koiria.....

• elämän todellisuutta

Mä en ikävöi enää ketään, enkä haikaile kenenkään perään. Ei sellasta miestä ollut olemassakaan, joka voisi minusta pitää. Joten mulla ei ole ketään jota kaipaisin. On vain todellisuus, jota joudun elämään aina yksin, koska olen liian ruma kelvatakseni yhdellekään miehelle.

• tulhaan, aivan tulha

No niin no sähä voit kuunnella sitä joel hallikaisen piisiä mikä kaikilla alko soimaan päässä ku ne luki ton sun viestin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      5006
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      218
      2686
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      30
      1820
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      34
      1775
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1707
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      30
      1608
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1237
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      153
      1187
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      1164
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      43
      974
    Aihe