Liitto lausui äsken tv:ssä ettei rakennusmateriaaleilla ole väliä. Talo vain on hoidettava kunnolla, silloin ei sisäilmaongelmia ole.
Kuulostaa rakennusteollisuuden lausunnolta, vai mitä?
Allergialiitto, kenen asialla?
4
232
Vastaukset
- Vesterland.
http://www.alltomallergi.se/default.aspx?mid=99&pid=122&did=87
Ruotsalaisen järjestön mukaan materiaaleilla on väliä. Antavat jopa talonvalinta- sijoitusohjeita.- 6-0
Ruotsille. Heja, heja heij.
- Vesterland.
•Använd sådana material och beprövade byggmetoder som du vet tidigare har använts med gott resultat utan hälsorisker.
•Om innehållsdeklaration inte kan lämnas för en produkt bör den inte väljas. I de fall negativ hälsopåverkan av ett material inte är känd - utgå från Miljöbalkens försiktighetsprincip och välj ett alternativ med deklarerat innehåll och som ger minst hälsorisker.
Onko terveellisiksi koettuja materiaaleja Suomessa myynnissä? Teollisuuden ilmoituksia en usko. - Kirvesmies
Allergialiitto on yhteistyössä teollisuuden kanssa. Ei moiti, saattaa kyllä esittää parannuksia.
Suhde on kuin Suomi - Neuvostoliitto aikoinaan.
Lääkärit eivät tiedä mitään asuntojen vaikutuksesta terveyteen - rakennusteollisuus ei sitäkään vähää.
Allergialiitolla on aavistuksia, mutta on suomettum... ääku "teollistumassa" kovaa vauhtia.
Että miljoona kansalaista altistuu homeelle..., ei sellainen sovi. Vähennetään alleggisten määrää uusin ohjein - ei ole allergiaa ellei tule raju ja nopea reaktio.
Suomi on kusessa vaikka persut pitivätkin homeseminaarin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 915248
- 534086
- 252209
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271997Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991