Voidaanko Vaasan työpaikoilla hyvin vai onko se pelkkää höpötystä.
Tuntuu, että kysyy keltä vain,niin aina on passska paikka ja vit tumaiset työkaverit
jotka on aina lykkäämässä hommiansa muille, pomoista nyt puhumattakaan.
Työpaikkojen hyvinvointi.
9
120
Vastaukset
- Ei
Ei todellakaan löydy. Kiusaamista on paljon ja sitä ei edes yritetä kitkeä pois. Paskanpuhumista, mustamaalaamista, mitätöintiä, nimittelyä, ulkopuolelle jättämistä jne. Jos en rahaa tarvitsisi, niin en päivääkään olisi työelämässä. Siellä ei pelata reiluilla korteilla!
- tykkään työstäni
Minä tulin muualta elämäni ihanpimpaan työpaikkaan. Mutta johtuu varmaan siitä, että väkeä on vähän.
- Voi kuinka ihquu
Kerrohan nyt mahtava työpaikkasi ettei tarvitse ajatella että olet kaupingin töissä oleva trolli:)
- tykkään työstäni
Voi kuinka ihquu kirjoitti:
Kerrohan nyt mahtava työpaikkasi ettei tarvitse ajatella että olet kaupingin töissä oleva trolli:)
No on niin pieni, että en viitsi kertoa. Minut tunnettaisiin heti, sama olisi laittaa viestiin jo sillon oma nimi ja osoite. Minulla on sattunut tuuria, sillä olen ollut monessa hyvässä pienessä. Isoissa on ollut jotain ongelmaa aina, ei tosin itsellä mutta aina on löytynyt varsinkin naisia, jotka tappelee keskenään jostain tyhmästä asiasta. Olen ollut elämäni varrella kahdessa eri kaupungissa, en Vaasassa, kolmessa eri työpaikassa, ja ne ovat kyllä huonoimmat työpaikat ikinä. Vain palkka on ollut kahdessa ok ja siksi sitä sietikin. Yksi oli opintoihin kuuluva työharjoittelupaikka.
- tykkään työstäni
tykkään työstäni kirjoitti:
No on niin pieni, että en viitsi kertoa. Minut tunnettaisiin heti, sama olisi laittaa viestiin jo sillon oma nimi ja osoite. Minulla on sattunut tuuria, sillä olen ollut monessa hyvässä pienessä. Isoissa on ollut jotain ongelmaa aina, ei tosin itsellä mutta aina on löytynyt varsinkin naisia, jotka tappelee keskenään jostain tyhmästä asiasta. Olen ollut elämäni varrella kahdessa eri kaupungissa, en Vaasassa, kolmessa eri työpaikassa, ja ne ovat kyllä huonoimmat työpaikat ikinä. Vain palkka on ollut kahdessa ok ja siksi sitä sietikin. Yksi oli opintoihin kuuluva työharjoittelupaikka.
Siis on rikos jos on löytänyt mieleisen työpaikan?
- Kysy kytölältä
siinä vasta pomojen pomo.
- Nenna-Maj
Löytyy !
Ja kysy aidolta Wasa-laiselta !- Siis suojatyöpaikan
saaneelta kaislikkohyrrilta :)
Varmaan on kivaa kun ei osaa mitään tehdä mutta ei kenkääkään tuu kun on suhteilla päässyt pappan avulla sekoilemaan ja säätämään johonkin firmaan, yleensä suosituimpia suojatyöpaikkoja jälkeenjääneille hyrreille ovat Wärtsilä, ABB, Anvia.
Ja nytkö Kalle-vaari, hentrikki, alias mikä milloinkin on Nenna-maj :) ??
Aikaisemmin mielisairautesi johti vain persoonan muuttumiseen nimen muodossa, nyt sairautesi on jo näköjään edennyt aivan uusin sfääreihin, eli olet jo vaihtanut sukupuoltakin päässäsi, VOI VOI mitä kaikkea se sisäsiittoisuus tekee..:D - ...1!!!dfsf
Siis suojatyöpaikan kirjoitti:
saaneelta kaislikkohyrrilta :)
Varmaan on kivaa kun ei osaa mitään tehdä mutta ei kenkääkään tuu kun on suhteilla päässyt pappan avulla sekoilemaan ja säätämään johonkin firmaan, yleensä suosituimpia suojatyöpaikkoja jälkeenjääneille hyrreille ovat Wärtsilä, ABB, Anvia.
Ja nytkö Kalle-vaari, hentrikki, alias mikä milloinkin on Nenna-maj :) ??
Aikaisemmin mielisairautesi johti vain persoonan muuttumiseen nimen muodossa, nyt sairautesi on jo näköjään edennyt aivan uusin sfääreihin, eli olet jo vaihtanut sukupuoltakin päässäsi, VOI VOI mitä kaikkea se sisäsiittoisuus tekee..:Donneksi sun kaltaisia en ole Vaasassa vielä kohdannut...aikamoisia nurkuttajia täällä lännessäkin on, ja kun luulin sen itä-suomalaisten synniksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429