Työpaikkojen hyvinvointi.

löytyykö sitä.

Voidaanko Vaasan työpaikoilla hyvin vai onko se pelkkää höpötystä.

Tuntuu, että kysyy keltä vain,niin aina on passska paikka ja vit tumaiset työkaverit
jotka on aina lykkäämässä hommiansa muille, pomoista nyt puhumattakaan.

9

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei

      Ei todellakaan löydy. Kiusaamista on paljon ja sitä ei edes yritetä kitkeä pois. Paskanpuhumista, mustamaalaamista, mitätöintiä, nimittelyä, ulkopuolelle jättämistä jne. Jos en rahaa tarvitsisi, niin en päivääkään olisi työelämässä. Siellä ei pelata reiluilla korteilla!

    • tykkään työstäni

      Minä tulin muualta elämäni ihanpimpaan työpaikkaan. Mutta johtuu varmaan siitä, että väkeä on vähän.

      • Voi kuinka ihquu

        Kerrohan nyt mahtava työpaikkasi ettei tarvitse ajatella että olet kaupingin töissä oleva trolli:)


      • tykkään työstäni
        Voi kuinka ihquu kirjoitti:

        Kerrohan nyt mahtava työpaikkasi ettei tarvitse ajatella että olet kaupingin töissä oleva trolli:)

        No on niin pieni, että en viitsi kertoa. Minut tunnettaisiin heti, sama olisi laittaa viestiin jo sillon oma nimi ja osoite. Minulla on sattunut tuuria, sillä olen ollut monessa hyvässä pienessä. Isoissa on ollut jotain ongelmaa aina, ei tosin itsellä mutta aina on löytynyt varsinkin naisia, jotka tappelee keskenään jostain tyhmästä asiasta. Olen ollut elämäni varrella kahdessa eri kaupungissa, en Vaasassa, kolmessa eri työpaikassa, ja ne ovat kyllä huonoimmat työpaikat ikinä. Vain palkka on ollut kahdessa ok ja siksi sitä sietikin. Yksi oli opintoihin kuuluva työharjoittelupaikka.


      • tykkään työstäni
        tykkään työstäni kirjoitti:

        No on niin pieni, että en viitsi kertoa. Minut tunnettaisiin heti, sama olisi laittaa viestiin jo sillon oma nimi ja osoite. Minulla on sattunut tuuria, sillä olen ollut monessa hyvässä pienessä. Isoissa on ollut jotain ongelmaa aina, ei tosin itsellä mutta aina on löytynyt varsinkin naisia, jotka tappelee keskenään jostain tyhmästä asiasta. Olen ollut elämäni varrella kahdessa eri kaupungissa, en Vaasassa, kolmessa eri työpaikassa, ja ne ovat kyllä huonoimmat työpaikat ikinä. Vain palkka on ollut kahdessa ok ja siksi sitä sietikin. Yksi oli opintoihin kuuluva työharjoittelupaikka.

        Siis on rikos jos on löytänyt mieleisen työpaikan?


    • Kysy kytölältä

      siinä vasta pomojen pomo.

    • Nenna-Maj

      Löytyy !

      Ja kysy aidolta Wasa-laiselta !

      • Siis suojatyöpaikan

        saaneelta kaislikkohyrrilta :)

        Varmaan on kivaa kun ei osaa mitään tehdä mutta ei kenkääkään tuu kun on suhteilla päässyt pappan avulla sekoilemaan ja säätämään johonkin firmaan, yleensä suosituimpia suojatyöpaikkoja jälkeenjääneille hyrreille ovat Wärtsilä, ABB, Anvia.

        Ja nytkö Kalle-vaari, hentrikki, alias mikä milloinkin on Nenna-maj :) ??

        Aikaisemmin mielisairautesi johti vain persoonan muuttumiseen nimen muodossa, nyt sairautesi on jo näköjään edennyt aivan uusin sfääreihin, eli olet jo vaihtanut sukupuoltakin päässäsi, VOI VOI mitä kaikkea se sisäsiittoisuus tekee..:D


      • ...1!!!dfsf
        Siis suojatyöpaikan kirjoitti:

        saaneelta kaislikkohyrrilta :)

        Varmaan on kivaa kun ei osaa mitään tehdä mutta ei kenkääkään tuu kun on suhteilla päässyt pappan avulla sekoilemaan ja säätämään johonkin firmaan, yleensä suosituimpia suojatyöpaikkoja jälkeenjääneille hyrreille ovat Wärtsilä, ABB, Anvia.

        Ja nytkö Kalle-vaari, hentrikki, alias mikä milloinkin on Nenna-maj :) ??

        Aikaisemmin mielisairautesi johti vain persoonan muuttumiseen nimen muodossa, nyt sairautesi on jo näköjään edennyt aivan uusin sfääreihin, eli olet jo vaihtanut sukupuoltakin päässäsi, VOI VOI mitä kaikkea se sisäsiittoisuus tekee..:D

        onneksi sun kaltaisia en ole Vaasassa vielä kohdannut...aikamoisia nurkuttajia täällä lännessäkin on, ja kun luulin sen itä-suomalaisten synniksi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe