keskustelua niille JOTKA EIVÄT

KEIKALLE :(

Tämä keskustelu on enemmän niille ketkä eivät pääse ei tuu lähdettyä tai mm.
Eikä ole vaan lippuja tulevalle rammstein keikalle ja olisi kovasti ollut mukana keskiviikon keikalla.
Ihan saa vapaasti panna omia mielipiteitä ajatuksia mm. ketkä eivät vaan päässeet tulevalle keikalle työpäivä mm. tai sit vaan ei tuu lähdettyä mm.

Tässä tulee vähän

Oletko ollut aikaisemmilla Rammsteinin suomen keikalla ?
Jos olet montako kertaa ja mitkä suomen keikat ?

Jos saisit PÄIVÄÄ ENNEN keikkaa tietää että pääset keikalle lähtisitkö enään vai et ?

Kun lähdet rammsteinin keikalle kuunteletko rammsteinin kappaleita samana päivänä ennen keikkaa tai just ennen keikalle lähtöä ?

Jos saisit valita keikan kappaleet ni mitkä kappaleet haluaisit kuulla keikalla ?

Jos pääsit tapaamaan rammstein jäseniä ? Esim keikalla, netissä, facebookissa mm. Ainakin facebookissa on rammstein jäsenten fanisivuja tykkää !
Ja mitä olisi mitä haluaisit niiltä kysyä ?

Jos näkisit Rammsteinin tulon keikkapaikalle, valmistelun keikkaan ja lähdön keikkapaikalta ?

Jos saisit valita kaupungin missä päin suomea haluaisit Rammsteinin nähdä ?

Jos saisit valita Rammsteinin Suomen keikalle päivän olisiko se just arkipäivälle vai viikonlopulle ?

Jos näkisit Rammsteinin euroviisuissa ?


KESKIVIIKOLLE Rammstein suomessa helsinki hartwall areena 20:00-23:00
luulisin keikka alkaa näin 20:00 lämppäri Deathstars 20:30-23:00 RAMMSTEIN

Itse ei valitettavasti keikalla silloin :( Edellisellä ja ensimmäisellä rammsteinin keikalla olin 22.2.2010

Kun pystyisi näkemään netistä keikan samaan aikaan kuin hartwall areenassa oispa MM. :) mut sit vasta keikan jälkein youtubesta ja muualta netistä mm.

Itse vaan ajatteluna mielikuvituksena kun olisin keikalla mm.


Sitten ei taas tiedä milloin seuraava Suomen keikka tulee.

3

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myynnissä olisi..

      Myydään kaksi ylimääräiseksi jäävää kenttälippua Helsingin keikalle.
      Lähtee samaan hintaan jolla ostin liput Tilausliikenne Sami Arjotieltä
      Osto ja toimitus Jyväskylän tilausajolaiturilla tai paikanpäällä Areenalla.
      hp. 80e/kpl

      puh. 0504079622/ Matti

    • Matti

      MYYTY
      - Matti

    • KEIKALLA KOTONA 15.2

      Itse olin 15.2 kotona keikalla kun en ollut vaan siellä keikalla ni piti kotona koko 2 tuntinen kun olisin keikalla tai olinhan minä kotona keikalla sillein :) !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe