Miten asettelette peniksen housuihin?

epä-mukavuus

Niin mihin asentoon laitatte munan housuihin ja millaisia housuja käytätte?

46

13296

    Vastaukset

    • :O

      Käytän itse sekä boksereita että semmosia speedo mallisia pikkuhousuja. Ihan normaalisti laitan vaan jalkaan mitään ajattelematta. Yleensä penis menee automaattisesti (tai sitten olen vain tottunut ''asettelemaan'' peniksen) symmetriseen asentoon terska alaspäin osoittaen speedo pikkuhousuissa ja bokserit nyt on niin ärsyttäviä, että välillä roikkuu ties missä haluamattaankin. Kyllä mukavissa boksereissa penis pysyy pussissa samalla tavoin kuin pikkuhousuissakin :)

      Enemmän ehkä käytän speedo mallisia alushousuja.

      • Pakko käyttää

        midi-kokoisia pikkuhousuja, kun boksereissa näkyisi lahkeesta tai sellaiset tiukempilahkeiset kävisi myös. Oikean lahkeen puolelle tahtoo mennä ja usein herättää huomiota, vaikka jalkovälissä onkin..


      • Mulla_ei_oo_pimppiä

        Luulin että olin ainoa mailmassa joka laittaa pippelin alaaspäin kun tuli puheeksi isän kanssa juteltiin vähän miten pojat laittaa pippelin housuihin sanoin mulla on se alaas isä sanoi alaas okei, äiti sanoi se on vastaan kaikkia "luonnonlakeja" ja niin isäkin oli samaa mieltä koska miehillä on yleensä pippeli ylöös ja vasemmalle tai ylöös ja oikealle.

        Tykkään vaan alaas on oikee asento koska jos ei oo housuja päällä niin se on alaaspäin


      • Mulla_ei_oo_emätintä
        Mulla_ei_oo_pimppiä kirjoitti:

        Luulin että olin ainoa mailmassa joka laittaa pippelin alaaspäin kun tuli puheeksi isän kanssa juteltiin vähän miten pojat laittaa pippelin housuihin sanoin mulla on se alaas isä sanoi alaas okei, äiti sanoi se on vastaan kaikkia "luonnonlakeja" ja niin isäkin oli samaa mieltä koska miehillä on yleensä pippeli ylöös ja vasemmalle tai ylöös ja oikealle.

        Tykkään vaan alaas on oikee asento koska jos ei oo housuja päällä niin se on alaaspäin

        Niin unohdin mainita että mä käytän aina tiukkoja boksereita.

        Kun ostaa niin pitää kattoo vähän onko tiukkoja on vähän niinkuin gambling kun ostaa boksereita niitähän ei voi koittaa kaupassa joskus tulee semmoset äh nä nyt oli tämmöset löysät ja joskus jess nämä on tiukat yleensä niissä joissa on pitkät tiukat lahkeet niin se osa mikä pitäs tukee pippeliä on liian alhaalla eli löysät jakojen välistä se mikä pitää pippeliä. Ja tiukat niissä on lyhyet lahkeet mutta tukee pippeliä hyvin, mulla on yhet keltaiset joissa on valkoisia anaksenkuvia ja sit mulla on mustat joissa on valķoisia sydämen kuvia ja broken heart kuvia samassa ne on hyvät sopivan pitkät lahleet ja hyvä pipoelin istuvuus


    • dddddddddddddddddddd

      Kietaisen huiviksi kaulalleni? Joskun käytän sitä vyönä myös

    • joonas2610

      Ylöspäin sivulle boksereihin tai lahkeettomiin. jos laitan suoraa alaspäin, tuntuu epämukavalta ja vaatteet painaa epämukavasti penistä. Käytän istuvia alusvaatteita ja päälihousunikin ovat aika slim fit.

    • kysymysmerkk?

      mitä hevlettiä

      • Anonyymi

        samaa mietin


    • Tästä oli

      kerran tutkimus lehdessä, en muista mistä maasta. Nykyisin nuoret pitää sen mukaan useimmiten ylöspäin, mutta pitäisi olla aika tiukat housut tai kalsarit, että pysyy. Huomaa kuka pitää niin, kun velttonakin voi olla suoraan eteenpäin ja jäykkänä enemmän ylöspäin.

    • Ei.näin

      Joo, esteettisesti ikävää, että penistä pidetään nykyään sivulla tai jopa ylös, vatsaa vasten nostettuna. Pullotuksia ei näy enää katukuvassa. (Pullotushan syntyy kivesten ja peniksen yhteisvaikutuksesta; siitä kun penis lepää kivesten päällä.)

      • juudas 989876

        No kyllä minulla ainakin pullottaa vaikka olisi yläviistoon sivulle penis. En ala sitä väkisin alhaalle survomaan, että saisin vielä isomman möhkön haaroihini. kun se ei tunnu hyvältä.


      • Siitä katukuvasta.
        juudas 989876 kirjoitti:

        No kyllä minulla ainakin pullottaa vaikka olisi yläviistoon sivulle penis. En ala sitä väkisin alhaalle survomaan, että saisin vielä isomman möhkön haaroihini. kun se ei tunnu hyvältä.

        Nimenomaan ylöspäin kun laittaa, saa sen pullotuksen. Pullotus kun siirtyy jalkavälistä hitusen ylemmäs ja erottuu paremmin. Ikävä kyllä nykyfarkuissa vaan ei ole enää vetoketjuja, vaan typerät nappirivit, jotka nirhaa kyllä kalun erityisesti istuessa. Siitä syystä itsellä nykyään alaspäin.

        Muutenkin tuntu, että harva pitää ylöspäin, mitä nyt kaveripiirissä uskaltaa kysellä.


      • Mulla_ei_oo_emätintä

        Niin sen pitää olla alaaspäin kivesten päällä


    • Pöpö

      Mä vaa laitan sen sillee et se tulee vyötäröstä ulos, ni pääsen nopee hommiin.

      • Ylöspäin

        Itse kun hoikka poika olen
        Niin typerältä näyttää hierveä pullotus
        Kaveritki luulee et stöndää
        Joten ylös laitan :)


    • Veggsu

      Käytän suoria tiukkoja farkkuja ja boksereja. Muna on vasemmassa lahkeessa, mutta jossain löydemmissä boksereissa se tulee lahkeesta ulos.

    • kepe

      en ymmärrä miten jotkut voi pitää penistä ylös tai sivulle päin :0 Itse pidän ihan normaalisti suorassa alaspäin. tässä on vain haittana pullotus, joka korostuu entisestään esim jos säkit "kovettuu" eli siis kivekset nousevat ylös ja nostaa niiden päällä makaavaa kullia. Käytän tavallisia boxereita ja välillä löysimmissä malleissa penis hakeutuu inhottavasti lahkeeseen :s

      • Veggsu

        No, 18 senttinen ei oikein asetu mukavasti suorana isojen pallien päälle. En tosin asettele tietoisesti kalua, vaan se asettuu sivulle "vanhasta tottumuksesta", Ylös ei tietenkään voi pitää, kun se tulisi housun reunan yli.

        Löydät bokserit ovat inhottavia urheillessa, kun se hakeutuu paikkaan, missä kalu pompottaa ikävästi juostessa.


      • bulging
        Veggsu kirjoitti:

        No, 18 senttinen ei oikein asetu mukavasti suorana isojen pallien päälle. En tosin asettele tietoisesti kalua, vaan se asettuu sivulle "vanhasta tottumuksesta", Ylös ei tietenkään voi pitää, kun se tulisi housun reunan yli.

        Löydät bokserit ovat inhottavia urheillessa, kun se hakeutuu paikkaan, missä kalu pompottaa ikävästi juostessa.

        Mitä se haittaa jos pompottaa! Sattuuko se sulla? Mulla ei.


      • Veggsu
        bulging kirjoitti:

        Mitä se haittaa jos pompottaa! Sattuuko se sulla? Mulla ei.

        Ei satu, mutta näkyy ja, jos oikein pomppii, voi alkaa kasvaa. Sain joskus orgasmin kylpylässä, kun siellä kuplat pompotti palleja vähän lilikaa.


      • kepe
        Veggsu kirjoitti:

        No, 18 senttinen ei oikein asetu mukavasti suorana isojen pallien päälle. En tosin asettele tietoisesti kalua, vaan se asettuu sivulle "vanhasta tottumuksesta", Ylös ei tietenkään voi pitää, kun se tulisi housun reunan yli.

        Löydät bokserit ovat inhottavia urheillessa, kun se hakeutuu paikkaan, missä kalu pompottaa ikävästi juostessa.

        asettuuhan. se menee sellain niiku kaarevasti alaspäin. Vehkeet on housuissa, kuten ilman housujakin olisi, eli suorassa. toki housut vähän tukee kokonaisuutta


    • bulging

      Löysissä boksereissa alas lahkeeseen, tiukoissa briefeissä ym ylös tai yläviistoon.

    • Hygieninen

      Vedän ilmastointiteipillä mahaan, niin ei pääse hikoamaan.

    • tiivigaavi

      Se pitää laittaa housujen sisäpuolelle.

    • freeballerboy

      En käytä alkkareita enkä asettele pippeliä mitenkään vaan annan sen heilua vapaasti housuissa. Tuntuu just rennolta.

    • arnoldz

      Sloggi tangat pitää parhaiten kalun paikallaan ja pullotuskin näkyy tiukoissa farkuissa.

    • shorsit_liian_lyhyet

      Pakko vetää ihnalla kiinni reiteen ettei heilu miten sattuu...

    • Isokalunen

      Sen verran kookas kalu ja turpeat pussit, että haasteellista on... Yleensä kalu alaspäin pallien jommallekummalle sivulle. Ylöspäin tai sivulle ei voi laittaa, kun loppuu alushousuissa pinta-ala. Vaan eipä toi haittaa, aina se on paikkansa löytänyt. Ilo on omata isot vehkeet.

    • skaterdude

      En pahemmin asettele munaa housuihin vaan se on ja heiluu housuissa sillei vapaana eikä se sieltä karkaa ulos.

    • Oikeavilkku

      No, laitan alas pallien väliin, mutta ei se siellä yleensä kauaa pysy. Jotenkin aina kiihotun, ja se sitten näyttää tippaa oikealle - ja en pistä vastaan.

    • Mitävidua

      Öööö... Ensinnäkin miten tämä liittyy homouteen. Ja kaksi miten voi olla olemassa miespuolinen henkilö joka ei tiedä miten penis asetetaan housuihin.

      • bear.is.the.top

        Yksi: kaikki liittyy homouteen. Myös (ja varsinkin) heteroiden penikset.
        Kaksi: Ehkä se kysymys tässä kiinnostaa nimenomaan naisia? Niinkuin vaikka, voiko päätellä aviomiehen peniksen sijoittelusta, onko hänellä kymmenen vuoden liiton ja yhteisen lapsen jälkeen vielä homotaipumuksia? Tai onko varmasti 100% rehellinen ja aito homo, jos edes asettelee peniksen housuihin, eikä mekon alle.


      • bear.is.the.top

        Höh, taas näitä yksinkertaisten persuteinien vastauksia :(

        Koetas nyt tajuta, että jos penis on juuri tarkoin aseteltu housuihin, niin ei sillä tietenkään silloin panna.


    • Bi60m

      Hauskoja vastauksia! Kukaan ei näköjään tee niin kuin minä - Käytän ainoastaa sepaluksella varustettuja kalsareita. Vähän sepaluksen mallista riippuen joko kulli saa roikkua vapaana farkkujen vasemmassa lahkeessa tai, jos malli on sopiva niin myös kivekset pääsevät vapauteen. Tuntuu mukavalta kävellessä kun kulli saa hierontaa housunlahkeessa ja voin esitellä sitä niille joita pullotus lahkeessa kiinnostaa.

      • Anonyymi

        Etkö sä muuten löydä sitä? Kun pitää olla luukku.


    • skaterdude

      En käytä alkkareita joten en myöskään mitenkään asettele munaa vaan se heiluu vapaana housuissa mikä tuntuu tosi rennolta.

    • Vasenlahje

      Mulla on 14 cm velttona, joten ainoa mahdollisuus on ilman alushousuja tai pitkälahkeiset boxerit, enkä välitä vaikka lahkeessa pullottaa.

    • Anonyymi

      Omistan sen verran ison kalun että ei se tunnu hyvältä jos laittaa alaspäin

    • Anonyymi

      Kaveri kysyi kummassa puntissa mä pidän.
      Sanoin et on niin pieni, ettei ylety punttiin.
      Mutta vasemmalle se yrittää.

      Mitä se tarkoittaa?

    • Anonyymi

      Käytän tiukkoja tangoja. Mielellään Aussiebum.

      Tai nahkatangoja niiteillä.

      Mutta kaikista mieluisin on kommandona.

      Peenis sitte asettuu miten asettuu. Ei ylety punttiin kun on lepotilassa niin lyhyt. Mutta sen verran paksu että bulge on tyylikkäästi esillä.

    • Anonyymi

      75% väestöstä kikkeli ei ulotu housunlahkeeseen edes jäykistyneenä.

    Ketjusta on poistettu 31 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      183
      4243
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2686
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2234
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2205
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      54
      1926
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1505
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      111
      1396
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1342
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1061
    Aihe