Minulla tilanne kinkkinen. Olen saanut kauris-naisen ihastumaan, mutta miten edetä? Itse olen ujo tietyissä tilanteissa. Sain naisen viehtyneeksi, mutta kuinka paljon vakuuttelua kauris-nainen tarvitsee osoittaakseen enemmän vastakaikua? En halua kuitenkaan itseäni tuputtaa. En takerru, koska en edes ole sellainen, mutta tällä hetkellä on vähän umpikuja. Odotanko että hän tekee seuraavan liikkeen? Pitääkö kysyä suoraan? Olla kuin moksiskaan, koska myös minä olen häneen kiintynyt...
En uskalla edetä sen enempää, etten säikytä kaunista kaurista pakoon. Mitä kauris haluaa? Vaikeaa tapausta? Sekö siinä sitten viehättää? Meinaan täältä kyllä pesee! Minulla on myös kovakuori, jota en avaa jollen ole varma. Tällä hetkellä kallistun valitettavasti välttelyyn. Muuta kun en voi.
Terveisin, hämmentynyt RAPU
Kauris-nainen: Ollakko vetäytyvä vai suorapuheinen teille?
4
275
Vastaukset
- KaurisNauris
No johan nyt! Söpöä, olet todella ihastunut! Mutta olehan nyt vain ja ainoastaan oma itsesi ja mieti MITÄ SINÄ HALUAT! Joko se sitten toimii tai ei. Mutta tämä on elämää, ei elokuvaa!
- Confused Cancer
Noh noh.. Eipäs kuule ole asiat edistynyt mihinkään suuntaan. Olenpa myös miettinyt mitä haluan. Tähän tarvitaan nyt kaksi osapuolta, minä olen palloni heittänyt hänelle. Kauan en jaksa odotella siirtoa seuraavaa...
Minä en osaa edes olla muuta kuin oma itseni, se paistaa minusta heti läpi jos esitän jotain muuta.
Oi voi... Taidanpa käpertyä takaisin kuoreeni, ettei käy pahasti, ettei tule omille nenille. Sen kerran kun oikeasti yritin antaa itseni likoon. Pyh pah ihmissuhteet.
Terveisin, Hämmentynyt RAPU - vetäytyä
Kun olet sekoittanut kaikki aineet, anna vetäytyä noin puoli tuntia jääkaapissa :)
- Kauris-nainen
Olen Kauris-nainen ja Rapu-miehet ovat ainoita, jotka saava sydämeni läpättämään jostain syystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4275705Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1911984Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3671884- 1231100
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51024- 28951
- 76848
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60844Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️55733- 37724