niin, siinäpä se aihe siis. olen käyttänyt mirciä vuosia jo, ja nyt viime aikoin on alkanut herjaamaan että pakko rekisteröidä. siinä alussa kun avaan mircin, painan "continue", mutta nykyään seuraavaan ikkunaan aukeaa aina vain vaihdoehdot "register tai "quit" eikä siis pysty jatkamaan enää ilman rekisteröintiä. olen käyttänyt vielä vanhaa versiota, koska sitä on pystynyt ilman rekisteröintiä tähän asti käyttämään.
mutta mutta, nykyään on siis pakko maksaa se 20$ ja rekisteröidä vai?
http://vileda.kapsi.fi/irc/mirc/
tuossa linkissäkin on kohta, jossa sanotaan:
"1. Rekisteröinti
Ohjelma pyytää rekisteröimään mIRC:n, mutta siitä ei tarvitse välittää, sillä ohjelma toimii normaalisti ilman rekisteröintiäkin. Klikkaa siis "Continue". Tosin evaluaatio-periodin jälkeen "Continue"-nappia ei pysty painamaan kuin jonkin ajan kuluttua."
eipä siis toimi enää noin, ei avaudu koko ohjelma enää jollei ole reg. keytä.
MIRC ja rekisteröinti(pakko)
6
470
Vastaukset
- Web-nörtti
Kapsin juttu on 2 vuotta vanha. Jos olet jo vuosia käyttänyt MIRCiä, niin 20$ tuskin on paha summa siinä kohtaa maksaa hyvästä tuotteesta.
Tietenkin myös vaihtoehtoisia IRC-clienttejä löytyy, kuten irssi Ei mulla ainakaan ole moista ongelmaa. Webchatilla pääsee myös irkkiin.
- juujuu.
sen kokeiluajan voi helposti nollata. laittaa vaan työpöydälle rekisteritoiedoston jossa "[-HKEY_CURRENT_USER\Software\mIRC\LastRun]" ja suorittaa tuon rekisteritiedoston kerran kuukaudessa.
mielelläni maksaisin, mutta kun nollatulot. - helposti irkkiin
helpoin webchat lienee tämä: www.mirc.fi
Lataa maksuton IceChat; se pelaa hyvin ja muokattavuudessakin löytyy http://www.icechat.net/site/
- kopkopkop
Itse käytän myös IceChat clienttia. Erinomainen vaihtoehto mIRC:lle. Olen ollut todella tyytyväinen, vaikka joitakin bugejakin tullut vastaan. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 923392
- 623097
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342604- 802393
- 802343
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402046Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan211679- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil391614