Jes, eli mitäs kokemuksia stadin huolloista.
Pitäis saada HT-veneeseen vaihdettua moottori ja samalla teettää sähköt päivän tasalle.
Vene on 80-luvun mallia ja kone vaihtu Mercuryyn (2-tahti, vm. 95).
Kokemuksia merkkihuolloista ja pienemmistä osaajista. Vene on trailerilla ja liikuteltavissa tarpeen tullessa hyvälle osaajalle myös matkan päähän.
Eli kommentoikaa hyviä tekijöitä ja palvelua.
Tällainen sunnuntai-moottori-purjehtija arvostaa hyviä vinkkejä varsinkin kun sähkötyöt eivät onnistu sulakkeen vaihtoa enempää! ;)
Muutenkin hyvää keskustelua Pääkaupunkiseudun liikkeistä olisi hyvä lukea!
Kiitos ja kaikille hyvää kesän odotusta!
Stadin perämoottorihuollot
15
2631
Vastaukset
- heh64
Jos vene liikkuu trailerilla, niin unohda koko pääkaupunkiseutu ja vie vähän pidemmälle.
Itse viime kesänä kyselin moottorinvaihtoa niin kaikki paikat eivät turhaan viitsineet antaa edes tarjousta. Mikkelissä sentään päästiin keskusteluasteelle.- MARINER four
Perämoottorihuolto Ky Mattsson kotkassa voisi olla hyvä vaihto ehto.Soittele sinne sehän ei vielä maksa mitään,meinaan se kysyminen. Puhelin sille 0400 433019
- jukkis57
ak-marin oy paras mitä näiltä seudulta löytyy.
tattarisuolla. - Jarkki 100
Ainoa kenellä on MM EM PM mitalleita veneilystä, on www.venehuolto.fi ja ajanut Mercuryllä off 2 luokassa tehot 1500hv,et silla :)
- Kukioikju
No hyi hitto, tonne en nyt ainakaan veisi. Et sitten huonompaa vaihtoehtoa viitti enää suositella? Googlettamalla löytyy lisää itä-helsingin venehuollosta.
Mikä yritys se semmoinen IHV OY on? Eihän semmoista ole edes olemassa? - Tyytyväinen asiakas
Kukioikju kirjoitti:
No hyi hitto, tonne en nyt ainakaan veisi. Et sitten huonompaa vaihtoehtoa viitti enää suositella? Googlettamalla löytyy lisää itä-helsingin venehuollosta.
Mikä yritys se semmoinen IHV OY on? Eihän semmoista ole edes olemassa?Käytin itse moottoriani huollossa Tattarisuolla Seppälän liikkeessä. Olen tyytyväinen asiakaspalveluun, tietoon/ taitoon ja huollonnopeuteen. Jäi käsitys, että asiakas halutaan palaamaan uudelleenkin. Suosittelen
- StadinVene
Stadin veneessä homma pelaa, kaikki merkit toimii rivakasti ja kukkaroystävälliseen hintaankin. Suosittelen.
- Vanhassavaravebettäkaada
Kone vaihtuu 20v vanhaan 2-tahtiseen? Okei...
- Veneilijä14v
Parempi se on ku nykynelarit
- EIpäVAIHDU
Vaan evarin etec 50 hv seen! Ei kalliita liikkuvia osia, ei turhaa tekniikkaa.
Käyttövarmuutta.- Yammu-setä
Ei siis liiku vene mihinkään kun ei ole niitä liikkuvia osia...
- TuomasAH
http://liikkuvavenehuolto.fi
MUST oy on antanut parhaan vasteen minun rahoille. Tulee autolla veneelle, ja avaimet käteen palvelu oikeasti toimii.- Kerttutäti
No milläs ne muut tulee? Potkukelkalla? AH tumppi AH!
- Yammu-setä
Tuo on palvelu, jota olen kaivannut! Vielä kun sen saisi Tampereen seudulle ja Yamaha-moottoreille.
- TuomasAH
Kerttutäti kirjoitti:
No milläs ne muut tulee? Potkukelkalla? AH tumppi AH!
Itse tulen veneellä. Samoin kuin penta huolto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693