Ei henkeä saa.
Häpeä pieksee rintaa
2
320
Vastaukset
- Sama täällä
On ihan kauheeta. Moka mikä moka....
- ups.
Tervetuloa, Tiia-Mari!
Jos tämä on oikea profiilisi, eikä jonkun fantasiaseikkailijan profiili, joka varastaa toisen valokuvan ja keksii nimen, toivotan sinut tervetulleeksi Suomi24ään. Arvostan nimittäin tuollaista rohkeutta sanoa täsmälleen miten itse asiat kokee ja käsittellä Tuusulan tapahtumia autenttisesta henkilökohtaisesta näkökulmasta. Se että olen vasemmistolainen ja että pidän kirjoituksiasi häiriintyneinä ja ahdasmielisinä, ei estä sinun kannustamista. Omalla nimellä on Suomi24ssä paljon suurempi voima kuin nimettömällä mielenjohteella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013