Minkälaisia miehiä täällä käy

lukemassa

tai kommentoimassa? Mielenkiinnosta kysyn. Kerro jotain itsestäsi.

16

298

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ap.

Ilemisesti täällä ei ole nyt miehiä,kun kukaan ei ole vastannut tuohon mitään :)

• normaali mies..

tykkään nuorista teininaisista...

• jompi kumpi

Just.Olet siis varmaan itsekkin teini,tai pedofiili

• 2+9+

perus duunari ja käyn vaan huvikseen joskus lukemassa.

• tyttöihinihastunut

Esa M Maukonen, löydät facebookista vaikka jotain, huvikseni lukemassa höpötyksiänne, mutta joo olisi käyttöä mukavalle ja pehmeälle tytölle.

• tyttöihinihastunut

Lyijytorneja levyistä ja sukellusta, kuva on kuulemma.. melkein ovat kädet ristissä kun puristan nyrkkejä.

..

• no herrasmiehiä,

tavallinen mies, jolla on ympyrä juuri sulkeutunut...takana pitkä parisuhde,ja taas opetellaan sinkkuelämää.uusi kumppani etsinnässä,ilman hätiköintiä.tänne palstalle minut houkuttaa lähinnä se, että jos tuolla ulkona tapaa jonkun kivan ihmisen niin voisiko olla täällä samoilla ajatuksilla liikkeellä.sitten tietysti vertaistuki, koska täällä samanlaisia "reppanoita".haaveilija/seikkailijasielu.työelämässä ainakin toistaiseksi, siinä tärkeimmät.

• r234l2h423ghlgg5

Minulle on kyllä... kun ei ole löytynyt vain sopivan pehmeää ja mukavaa tyttöä, jonka voisi viedä salillekin sitten jos tuntuu huonolta jos lihavuus tulee, kuten äidilleni lahjoitin Kike Elomaan signeeraaman kirjan aikuisen naisen kunnossapidosta.

Onkin kyllä mamma siinä vähän laihtunut ja toinen veljen vaimo on lihonut noh...

• huh no niin.
        r234l2h423ghlgg5 kirjoitti:

Minulle on kyllä... kun ei ole löytynyt vain sopivan pehmeää ja mukavaa tyttöä, jonka voisi viedä salillekin sitten jos tuntuu huonolta jos lihavuus tulee, kuten äidilleni lahjoitin Kike Elomaan signeeraaman kirjan aikuisen naisen kunnossapidosta.

Onkin kyllä mamma siinä vähän laihtunut ja toinen veljen vaimo on lihonut noh...

reps. runoilija nääs

• Tm Punk

Ihan suht normaali miehen alku täällä. Mokasin ihmissuhdeasioita oikein urakalla kuukausi takaperin ja näin selatessani aika tarkkaan himaan osuvan kirjoituksen joka pienellä varmuudella oli ihmiseltä jolle tein väärin. Kaikki merkit täsmäsivät sekä ajankohta mutta en uskaltanut vastata mitään. Nyt olen juuttunut lukemaan palstaa ihan mielenkiinnosta mitä ihmiset ajattelevat sydänsuruistaan.

• onko tunnetta vielä?

Mites mokasit niin pahasti? Tai sanopa vaan edes mihin päin menee tälle ihmiselle? Tai ees mikä kirjotus oli?

• Tm Punk
        onko tunnetta vielä? kirjoitti:

Mites mokasit niin pahasti? Tai sanopa vaan edes mihin päin menee tälle ihmiselle? Tai ees mikä kirjotus oli?

Suutuksissani olin ilkeä naiselle joka oli helvetin tärkeä. En linkkaa tekstiin vaikka se tallennettuna onkin. Menee keski-suomeen.

• varma tästä

En ole mies, mutta olen varma tästä: Täällä käy sellaisia fiksuja, kirjoitustaitoisia, huumorintajuisia, söpösti ujoja, tunteikkaita, suloisia miehiä

• Ai jaa

Kuka se sellainen mies oikein on :o

• se on

varattu.

• Normaali hölmöjä höpöttelevä aikuinen mies, jolla ei ole muuta tekemistä kuin kirjoitella ja mietiskellä asioita. Joskus liikaakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      89
      4484
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      101
      3870
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3539
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3220
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      43
      2892
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2539
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2412
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      2116
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      16
      1791
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      35
      1725
    Aihe