tai kommentoimassa? Mielenkiinnosta kysyn. Kerro jotain itsestäsi.
Minkälaisia miehiä täällä käy
16
280
Vastaukset
- ei ap.
Ilemisesti täällä ei ole nyt miehiä,kun kukaan ei ole vastannut tuohon mitään :)
- normaali mies..
tykkään nuorista teininaisista...
- jompi kumpi
Just.Olet siis varmaan itsekkin teini,tai pedofiili
- 2+9+
perus duunari ja käyn vaan huvikseen joskus lukemassa.
- tyttöihinihastunut
Esa M Maukonen, löydät facebookista vaikka jotain, huvikseni lukemassa höpötyksiänne, mutta joo olisi käyttöä mukavalle ja pehmeälle tytölle.
- tyttöihinihastunut
Lyijytorneja levyistä ja sukellusta, kuva on kuulemma.. melkein ovat kädet ristissä kun puristan nyrkkejä.
..
- no herrasmiehiä,
tavallinen mies, jolla on ympyrä juuri sulkeutunut...takana pitkä parisuhde,ja taas opetellaan sinkkuelämää.uusi kumppani etsinnässä,ilman hätiköintiä.tänne palstalle minut houkuttaa lähinnä se, että jos tuolla ulkona tapaa jonkun kivan ihmisen niin voisiko olla täällä samoilla ajatuksilla liikkeellä.sitten tietysti vertaistuki, koska täällä samanlaisia "reppanoita".haaveilija/seikkailijasielu.työelämässä ainakin toistaiseksi, siinä tärkeimmät.
- r234l2h423ghlgg5
Minulle on kyllä... kun ei ole löytynyt vain sopivan pehmeää ja mukavaa tyttöä, jonka voisi viedä salillekin sitten jos tuntuu huonolta jos lihavuus tulee, kuten äidilleni lahjoitin Kike Elomaan signeeraaman kirjan aikuisen naisen kunnossapidosta.
Onkin kyllä mamma siinä vähän laihtunut ja toinen veljen vaimo on lihonut noh... - huh no niin.
r234l2h423ghlgg5 kirjoitti:
Minulle on kyllä... kun ei ole löytynyt vain sopivan pehmeää ja mukavaa tyttöä, jonka voisi viedä salillekin sitten jos tuntuu huonolta jos lihavuus tulee, kuten äidilleni lahjoitin Kike Elomaan signeeraaman kirjan aikuisen naisen kunnossapidosta.
Onkin kyllä mamma siinä vähän laihtunut ja toinen veljen vaimo on lihonut noh...reps. runoilija nääs
- Tm Punk
Ihan suht normaali miehen alku täällä. Mokasin ihmissuhdeasioita oikein urakalla kuukausi takaperin ja näin selatessani aika tarkkaan himaan osuvan kirjoituksen joka pienellä varmuudella oli ihmiseltä jolle tein väärin. Kaikki merkit täsmäsivät sekä ajankohta mutta en uskaltanut vastata mitään. Nyt olen juuttunut lukemaan palstaa ihan mielenkiinnosta mitä ihmiset ajattelevat sydänsuruistaan.
- onko tunnetta vielä?
Mites mokasit niin pahasti? Tai sanopa vaan edes mihin päin menee tälle ihmiselle? Tai ees mikä kirjotus oli?
- Tm Punk
onko tunnetta vielä? kirjoitti:
Mites mokasit niin pahasti? Tai sanopa vaan edes mihin päin menee tälle ihmiselle? Tai ees mikä kirjotus oli?
Suutuksissani olin ilkeä naiselle joka oli helvetin tärkeä. En linkkaa tekstiin vaikka se tallennettuna onkin. Menee keski-suomeen.
- varma tästä
En ole mies, mutta olen varma tästä: Täällä käy sellaisia fiksuja, kirjoitustaitoisia, huumorintajuisia, söpösti ujoja, tunteikkaita, suloisia miehiä
- Ai jaa
Kuka se sellainen mies oikein on :o
- se on
varattu.
Normaali hölmöjä höpöttelevä aikuinen mies, jolla ei ole muuta tekemistä kuin kirjoitella ja mietiskellä asioita. Joskus liikaakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174836
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2022597Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731687Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella291655- 241517
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon291425Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1491108
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81044Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962