PALAUTTEEN ANTAMINEN SONERALLE TURHAA !!!

EI TOIMI KUNNOLLA

MIKSI KIRJOITUKSENI POISTETTIIN, JOKA KOSKI PALAUTTEEN ANTAMISTA SONERALLE?

OLEN ANTANUT PALAUTETTA SONERALLE LIIKKUVASTA LAAJAKAISTASTA JO 2,5 VUOTTA.

LIIKKUVA LAAJAKAISTA EI TOIMI HUONOILLA ILMOILLA.

2,5 VUOTTA ON SONERAN VASTAUS OLLUT, ETTÄ ALUEENNE 3 G VERKKOA EI PARANNETA LÄHIAIKOINA.

EIKÖ TÄTÄ EPÄKOHTAA SAA SIIS TUODA JULKI, VAI MIKÄ MÄTTÄÄ, KUN KIRJOITUKSENI POISTETTIIN???????

17

392

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi...

      huudat?

    • sde35

      Suomessa on useita miljoonia paikkoja missä 3G ei toimi kunnolla, eikä koskaan tulekaan toimimaan. Mutta tässä asiassa ihminen voi auttaa itseään, eikä siinä tarvita Soneraa eikä Elisaa, pikkasen omaa aktiivisuutta, se riittää.

    • henriksoni871

      tietsikka hidastunu .
      3g yhteys eilen ei toiminu kun hitaasti ja aamullakin

      • henriksoni871

        voinko poistaa asetuskista soittosarjan kun ei sitä tarvita. laskin baudinopeutta yhdellä pistäis taas ylemmäs ehkä?


    • NopeaKuitunen

      Löysin uuden laajakaista - keskustelusivuston laajakaista.biz osoitteesta. Siellä voi näköjään keskustella ja antaa palautetta operaattoreille nettiliittymäasioissa.

      • huserduser

        En kyllä uskaltaisi antaa tietojani laajakaista.biz sivulle, mutta ehkä se on vain minun mielipiteeni


    • juzzi3

      Soneraa ei kiinnosta hyvä asiakaspalvelu siirryimme Saunalahdelta Soneralle mikä oli suuri virhe. Myyjä lupasi netin nopeutuvat operaattorin vaidon jälkeen, näin ei kuitenkaan käynyt vaan jopa hidastui vaikka piti olla saman nopeuksinen yhteys. Toiseksi laitteiden piti toimia aivan normaalisti etenkin nettitikun, mutta se ei ole toiminut ollenkaan. Kun tiedustelin ja pyysin Soneralta apua, niin käskivät olla yhteydessä Saunalahteen että heidän tikkunsa on lukittu. Eikö palvelun tarjoan pitäisi tällainen asia hoitaa eikä asiakkaan. Samoin Sonera myös tarjosi uutta nettitikkua 3€ hintaa / kk. Johon en edes suostunut.

      • Moro juzzi3,

        Ens alkuun nettitikusta, meiltä pyydettiin selvittämään Saunalahdelta onko tikussa lukitusta vai ei koska meillä ei ole tietoa muiden yritysten myymistä laitteista ja niiden ominaisuuksista/mahdollisista rajoituksista. Arvata voidaan, mutta varmuudella emme tiedä sanoa :)

        Onko sinulla nettitikun lisäksi meiltä myös puhelin tai puhelimeen liittymä, ja se on hitaampi kuin edellinen? Saitko tähän ongelmaan apua, tehtiinkö asiasta kenties vikailmoitus? Jos ei tehty, ja varsinkin jos puhelin on sama kuin edellisellä liittymällä niin ei muuta kuin tekemään meille ilmoitus niin päästään tutkimaan!

        Onko Omat Sivut sinulle tutut -> www.sonera.fi/omatsivut ? Ensimmäisellä kirjautumiskerralla käytä verkkopankkitunnuksiasi niin pääset tekemään itsellesi tunnukset joita käytät sitten jatkossa kirjautumiseen

        (Kun olet kirjautunut, sivun alareunassa on "Palvelupyyntö"-linkki, klikkaa siitä ja valitse sen jälkeen "Matkapuhelimen häiriöilmoitus" niin pääset tekemään vikapalveluumme ilmoituksen)

        Kyllä tämä tästä, pienen alkukankeuden jälkeen :)

        Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


    • pettynytasiakas

      En suosittele soneraa kenellekkään! Itselläni todella huonoa kokemusta ja en ikinä enää halua olla heidän siakkaana missään tapauksessa!!! Kamalaa :(

      • Micce22__

        Sonera Sopiva -liittymän laajakaistasta on ollut iloa kesälomilla, kun liikutaan viikkokaupalla Ruotsissa ja Norjassa. Muuten kyllä mielestäni kovin kallis, normaalisti käytössä Saunalahti.

        Asiakaspalvelu on ihan kympin arvoista siltä osin, kun hoitaa kaiken itsepalveluna. Ihmisten, saatika myyjien, kanssa ei välttämättä olisi samoin. Harmi vaan, että nettisivut joilla omia asioita hidetaan, on taas hiljattain "uudistettu", eli lisätty bling-bling "featureita" häiritsemään. Luonnollisesti sivut on suunniteltu tabletilla käytettäväksi, joten kaltaiseni läppäriä firmassa käyttävä hermostuu sivujen tyhjää täynnä olevaan ulkoasuun.

        Kunhan EU:n roamingmaksut poistuvat, Sopiva kyllä irtisanotaan. Kympin kuukausimaksu on parissa vuodessa noussut noin 70% ja hyvitykseksi on saatu 100 min puhetta, 1 G dataa ja sata tekstaria. Ajatelkaa, sata tekstaria ;)


    • timmpp

      Olen todella pettynyt

    • PekkaKauk

      Joo Soneran asiakaspalvelu, ja de miten siellä asiat hoidetaan on todellakin ala-arvoista.

    • aallotmarjat

      huijari entinen sonera nykya ruotsalais teliasonera

    • ffhjko

      No eipä ole tullut vastaan yhtään luotettavaa operaattoria 25vuoden aikana . Samanlaisia paskafirmoja kaikki . Myös sonera !!

    • Gfor

      Olisi aika mielenkiintoista kuulla perusteet näihin väitteisiin soneran asiakaspalvelua kohtaan. Itse olen ollut asiakkaana 10 vuotta ja ei ole ollut ikinä liittymien kanssa mitään ongelmaa. Asiakaspalvelussa ja vikapalvelussa neuvottu sen mitä pystyvät ja parempaa palvelua en muilta operaattoreilta ole saanut. Ettei kenties näissäkin jupinoissa, sit ole käyttäjässä vaan se vika.

    • Mehdi57

      Olen etsinyt Iphone 6S 128GB , siinä Soneran sivussa oli , mutta ei ollut enää pääkaupunkiseudulla ! soitin Sonera kauppaan , virkailija kertoi , Oulussa löytyy toi malli 559 € lla , kysyn onnistuuko jos tilaat sieltä tänne ?? hän sanoi että häneen pitää kysyä sieltä . about tunnin jälkeen , taas mä tarkistin tilanne , kysyi etkä saanut tekstiä ? sanoin Ei , hän sanoi kyllä mutta se kestä muutama päivä ! sanoin ei mitään ongelmia . muutama päivän jälkeen sonera myymälässä mulle soitettu , ilmoiti että mnun puhelin on saapunut . Kävin invataksilla IsoOmenaan , mä katsoin eri hinta , sitten mä kysyn miksi nyt on eri hinta ? hän kertoi tänäpäivän hinta on 889 € mä sanoin hyvä ystävä hinta oli 599 € . hän sanoi ei . sitten soitin kollegalle , hän sanoi ei . kertoi toi hinta oli Iphone 6 128 mallinen ! hän sanoi me voimme antta 20 € lahjakortti !! mä sanoin kiitos mä annan 40 € jos korjatte omaan virhe !!
      Eilen lähetin sähköposti Oulun myymälälle ( Vieläkö teillä tarjous Iphone 6S 128GB 599 € ? . vastaus oli ( Hei, tarjous ei enään voimassa. Laitteen hinta 889€.) .
      Sen perusteella En suosittele soneraa ollenkaan! tästä tapauksesta sain riittävästi kokemus, todella huonoa kokemusta ehkä ikinä enää halua olla heidän asiakkaana missään tapauksessa!!! annan tästä ( kymmenestä 0000 )

    • Serat

      Huomasin kans et paskaaan ei saa yhteyttä 😈! Tarvitsisin yhden hyvän syyn miksi jatkaa tätä paskaa sopimusta!Paska mikä paska!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2052
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      46
      1591
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1471
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      20
      1451
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1431
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1377
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1310
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1240
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1227
    Aihe