~~ ♥
Live is strange...
Famous person dies.. everyone cries...
Million africans dies.. not one person cries...
But what can i said.. Live is so strange...
~~ ♥
R.I.P Whitney... one good.. once again.. too early... God bless you... ♥
http://www.youtube.com/watch?v=h9rCobRl-ng&feature=relmfu
~ Strange ~
9
93
Vastaukset
- yäk1
Voi vitjat...ja tota ei voi sanoo sitte suomeks vai...?! Onhan pelleilyä!
Sorry, i don´t understand...
Do you speak Japan med svenska text ?
Peace
***
Whitney Houston - I Look To You
http://www.youtube.com/watch?v=5Pze_mdbOK8&feature=relmfuMichael Jackson - They Don't Care About Us ♥
http://www.youtube.com/watch?v=QNJL6nfu__Q&feature=related- yäk1
Ja pask...at...vedät vitsiä surulliseen juttuun...Vai onko toi surullinen? En osaa engelskaa....
yäk1 kirjoitti:
Ja pask...at...vedät vitsiä surulliseen juttuun...Vai onko toi surullinen? En osaa engelskaa....
- yäk1
No kyllä ton kääntäjän jokainen tietää. Surullista vaan, kun pitää kääntäjän kautta katsoa, mitä mikäkin älykääpiö runollaan tarkottaa.
Suomessa suomeksi. Lukijathan ovat suomalaisia!!!! "dies..cries..dies.. cries
Do you understand..poem !
Ps.. Remember that !
xanax amoksisiliini alcohol= Dead
***
R.I.P you are home now...
Whitney Houston - I Will Always Love You
http://www.youtube.com/watch?v=3JWTaaS7LdU&ob=av2n- yäk 2
Tiedetään ihan ilman valistusta, mutta kiitos kumminkin. Seuraavan kerran sitten suomeksi ole hyvä, että kaikki ymmärtää "opettajaa"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
